علت اصلي کودتا


Share/Save/Bookmark

علت اصلي کودتا
by oktaby
27-Jun-2009
 

علت اصلي کودتاچندي پيش علي خامنه اي ازعلماي قم خواسته بود که اعلميت و جامع الشرايطي مجتبي پسر 32 ساله اش را به رسميت بشناسند. اين درخواست همچنين به طريقي از حوزه نجف هم شده بود. آيه الله العظمي سيستاني با اين تقاضا بشدت به مخالفت برخواسته بود و حتي وقتي بواسطه روابط، اين درخواست از طريق غلامعلي حداد عادل ، پدر زن مجتبي، به گوش آيه الله رسيده بود وي بشدت ازين گستاخي برآشفته شده بود. بهرحال نجف زير بار درخواست خامنه اي نرفت.

در قم امــــــــا وضع به گونه اي ديگر است. بسياري از مراجع جيره خوار و مزدور حکومتند و عده اي هم تنها گوشه عافيت اختيار نموده اند و دخالتي در اوضاع نمي کنند. مراحل پذيرش اعلميت آقا مجتبي به مانند آيه الله شدن پدرش بسرعت برق طي شده و طبق شنيده ها، مجتبي خامنه اي در حال حاضر اجازه فتوي از آيات اعظام مکارم شيرازي، فاضل لنکراني ، صافي گلپايگاني و مرحوم بهجت را دارد.

مجتبي عاشق و ديوانه قدرت است. او در جواني هم نشان داده که براي مطرح کردن خود از چيزي هراس ندارد (خاطرات حضور مجتبي خامنه اي و مهدي هاشمي در جبهه را در تابناک بخوانيد). اما مجتبي از سال 1384 ديگر مجتبي محجوب دهه 70 نيست. او از طرف شيخ مهدي کروبي و اکبر هاشمي رفسنجاني به دخالت مستقيم در انتخابات محکوم شد. او پاسخ نامه مهدي کروبي را قبل از اينکه بدست پدر برسد عتاب آلود داد. پدر هم از پسر حمايت کرد و باعث شد تا هاشمي شکايت به خدا ببرد.

در انتخابات اخير مجتبي چون دور قبلي انتظار داشت که با بسيج 5 ميليون راي خاموش نتيجه را به نفع کانديداي مورد حمايت رهبر به پايان برساند، اما آن 5 ميليون با ساير آراء داده شده به احمدي نژاد به هشت ميليون هم نرسيد. اينجا بود که مجتبي دست بکار شد: دستور مقام رهبري (بخوانيد مجتبي) به فرمانده کل سپاه براي دخالت مستقيم در انتخابات و اعلام نتيجه مورد نظر رهبر. سپس رهبر در سناريوي کودتا در صبح روز بعد از رأي گيري و بر خلاف رويه، اقدام به تنفيذ رياست جمهوري احمدي نژاد و سپس تاييد مجدد صحت انتخابات در سه روز بعد کرد.

تنها کسي که بين کانديداها مي تواند منويات رهبر را به پيش ببرد احمدي نژاد است و در آن شکي نيست. خامنه اي بيمار است و اجل مرگ را هر روز نزديکتر از پيش مي بيند. سرطان ريه و پرستات امان رهبر را گرفته است. اکنون رهبر از کيم جونگ ايل الگو برداري خواهد کرد: اعلام جانشين پيش از مرگ، تا انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نيافتد و در اين بين به تغييراتي در قانون اساسي به پيشنهاد رئيس جمهور لازم است


Share/Save/Bookmark

Recently by oktabyCommentsDate
رضا
19
Nov 29, 2012
10 reasons why Mahin Bahrami is an idiot by her own logic
22
Nov 26, 2012
A piece of Iran
1
Mar 29, 2012
more from oktaby
 
Shazde Asdola Mirza

جنایات آخوندان

Shazde Asdola Mirza


گفته بودم که دگر فحش به ملا ندهم،

صحبت بد نکنم، تهمت بی‌ جا نزنم.

بعد قرنی عرق و ماست و خیار مشدی،

دست نماز گیرم و لب را به نجستی نبرم.

توبه کاری کنم و راه به مسجد بکشم،

جای دیسکو و کلاب، میل به کعبه بکنم.

روی ژامبون و ورق خط بطالت بزنم،

میل روزه و نماز صبح صادق بکنم.

حیف، در این سفر دینی و روحانی خود،

چشم خود را نشد از دیدن دنیا بکنم.

دیدم اینجا ز جنایات آخوندان بلواست،

من چگونه بتوانم که نجستی نخورم؟

دیدم آنجا به سر پیر و جوان باتون است،

بنده اینجا دست نماز گیرم و نیت بکنم؟

مادرت را به خطا خامنه‌ای، کز ستمت،

من ندانم که به قبر علی‌ و گور محمد چکنم!

 


Multiple Personality Disorder

Source please

by Multiple Personality Disorder on

In Wikipedia, Mojtaba Khamenei's year of birth is reported to be in 1969, that makes him 40 years old.  In the original source for this blog,

samavar.wordpress.com

his age is reported to be 43.  In this blog it is reported to be 32.  Why?