زندگی زیباست آزادی زیباتر، زندگان را نکشید ، آزادی را بند نکشید


Share/Save/Bookmark

Saead Soltanpour
by Saead Soltanpour
16-Jun-2009
 

 زندگی زیباست آزادی زیباتر، زندگان را نکشید ، آزادی را بند نکشیدسلام بر آزادی ننگ بر استبداد مذهبیاستاندار تهران اعلام کردکه 7 نفر در تظاهرات مسالمت آمیز کشته شدند و 29 نفر زخمی شدنداین نشان می دهد که رهبران استبداد مذهبی و ولی فقیه از تجربه دیکتاتورهای گذشته درس نگرفته اند و سعی دارند با خشونت مردم ایران را از مطالبات حق طلبانه ومشروع خود و رای های خود ، محروم کنند.

قدرت و ثروت چنان  ولی فقیه و روحانیون وابسته به وی را کور کرده است که بعد از گذشت 30 سال از تجربه شاه ایران ،در س نگرفتند.

 با سلام به تمامی شهدای راه ازادی ، استقلال و جمهوریت مردم ایران ، ولی فقیه مسول حفظ سلامت و جان تمامی مردم ایران هست ووی پاسخگوی قانونی تمامی خونهای برزمین ریخته شده هستمردم ایران خون نمی خواهند .حق آنها هست که در صلح وامنیت و آرامش زندگی کنند و آزادانه انتخاب شده و انتخاب شوند . حق اساسی ای که توسط ولایت استبدادی سالهاست که نقض شده است .

زنده باد ایران زنده باد مردم ایران

ایران  شامل همه افراد از مسلمان تاگبر از آخوند تاضد آخوند ازکودک تانوجوان وپیر هست.مردم ایران نیاز به قیم ندارند و خدا هم نمایندگی در روی زمین بعداز حضرت محمد ( س) ندارد.به جان و شعور مردم ایران احترام بگذاریدسایتهائی مانند الف – وابسته به احمد توکلی –فارس وابسته به جناح احمد ی نژاد و سایتهائی که مغرضانه اطلاع رسانی کرده و یا نیمی از حقیقت را می گویند در خونهای افراد و ابروی رفته ایران سهیم هستند.

 زندگی زیباست برای همه مردم ایران در ایران . انحصار طلبی را متوقف کنید . به جان مردم ارزش و احترام بگذارید 


Share/Save/Bookmark

more from Saead Soltanpour