گل دقیفه 90 خامنه ای به تیم خودی استبداد

Share/Save/Bookmark

Saead Soltanpour
by Saead Soltanpour
15-Jun-2009
 

خامنه ای با تاسی از کیم ایل سونگ دیکتاتور کره شمالی ،که هر کاری می خواهد بر سر مردم بیچاره کره می آورد ، می خواست با یک دست چند تا هندوانه را بردارد . رفسنجانی را حذف و قوه مجریه را دربست در اختیارخود بگیرد و با آمریکا زدو بندکند و صدای کسی هم در نیاید

خامنه ای چندان عجله داشت که دو هفته صبر نکرد که دوردوم برگزارشودو احمدی نژاد در یک تقلب سازمان یافته برنده اعلام شود که اعتراضات کمتری را بدنبال داشته باشد

زیرا مردم به تقلب های سازمان یافته از اوایل انقلاب عادت کرده بودند به قول تظاهر کنندگان 1% : 2% 3% نه 53 %.

خلاصه خامنه ای با اعلام سریع تبریک ریاست جمهوری احمدی نژاد در شرکت 85 % مردم ، گلی در دقیقه 90 به تیم استبداد وارد کرد که باعث باخت تیم استبداد شد و تا ماهها بایستی تلاش کند تا به دوران قبل از این بازی نمایشی بر گردد.

خامنه ای اگر موسوی را انتخاب کرده بود هزینه کمتری را نظام پرداخت می کرد زیرا در نهایت تنفیذ حکم ریاست جمهوری موسوی به دست خامنه ای بود . ولی حضور میلیونها مردم که از ولایت فقیه عبو رکرده و لی جرئت ابراز نداشتندو این تقلب بزرگ به شعورشان توهین کرده بود به خیابان آمدند و نتیجه بازی را و تعادل قوا را بهم زدند.

این تظاهرات به مردم ایران د رداخل هویت و امید و شجاعت داد

نیروهای بسیج و سرکوب و شورای نگهبان بر عکس سالهای قبل موضع تدافعی دارند و نه تهاجمی و حالا همه باید درخط دفاع بایستند تا شاید گل بیشتری نخورند.

خامنه ای و استبداد ولایت فقیه بازندگان این مسابقه هستند که بازی رفت آن برگزار شد.
حضور مردم موسوی و کروبی و خاتمی را هم به خیابان کشاند
کاری که اگر خاتمی با 21 میلیون رای انجام داده بود الان مجبورنبودند تکرار کنند.
بازهم این حرکت موسوی جای قدردانی دارد
احمدی نژاد احتمال قوی به شغل توپ جمع کنی تیم استبداد منصوب خواهد شد

بچه ها متشکریم

Share/Save/Bookmark

more from Saead Soltanpour