چگونه میشود مشگل ظلم و فساد ودزدیها را حل کرد؟ فقط اتحاد


Share/Save/Bookmark

چگونه میشود مشگل ظلم و فساد ودزدیها را حل کرد؟ فقط  اتحاد
by Sahameddin Ghiassi
15-Nov-2009
 

  مشگل ما چیست و چگونه میتوان آنرا حل کرد؟  چرا ما باهم اینهمه اختلاف داریم و چگونه میشود این مشگلها را کنار زد؟ 1-  آیا همه  ما نمیخواهیم که کشورمان آباد و آزاد باشد؟   2- آیا همه ما نمیخواهیم که در صنعت و علم و دانش مدرن کشاورزی و دام پروری  و پیشرفت در رتبه کشورهای پیشرو و صنعتی جهان باشیم؟  3- آیا همه ما نمیخواهیم که در اخلاق و هنر و صنایع ظریف برابر و یا بالاتر از سایر کشورها باشیم؟  4- آیا همه ما نمیخواهیم که تمامی ایرانیان دارای بیمه کارو دانشگاه و مدرسه فنی و حرفه ای باشند و همه ایرانیان امکان تحصیل عالیه و یا حداقل متوسطه را داشته باشند.  و نیز سرمایه های کشور ما بجای حیف و میل شدن صرف ایجاد کارخانه های مادر و گشایش دانشکده های حرفه ای و دبیرستان ها و دبستان های خوب با کادر مجهز و دوره دیده باشد؟ 

 5- آیا همه ما نمیخواهیم که دزدی و فساد و خیانت و جنایت و هیزی و ظلم و جور و تمامیت خواهی و کشت و کشتار های دگر اندیشان بکلی کنار گذارده شود و همه مشگلات با رای زنی و گفتگو حل شود؟  6- آیا همه ما نمیخواهیم که فرزندان ما و یا همه فرزندان ایران پسران و دختران ما در مسابقه علمی و ورزشی سر آمد باشند و بتوانیم به بالندگی آنان افتخار بکنیم؟ 7- آیا مردان ما از مردان اروپایی عقب افتاده تر هستند که نمیتوانند به یک زن بی حجاب به چشم پاک نگاه کنند و یا لااقل خود را کنترل کنند؟  چطور مردان آمریکایی میتوانند ولی مردان ما نمیتوانند؟  آیا این میلیونها مسلمان مرد که در آمریکا و اروپا زندگی میکنند به زنان دکتولته پوش با شورت های کوتاه و یا دامنهای میکرو سانتی حمله میکنند؟  8- آیا زنان و دختران مسلمان ساکن اروپا و یا آمریکا همه در اثر محیط آزاد آنجا فاسد شده اند؟  9

- آیا با زور و فشار و سرکوب میتوان تمامی احساسات عشقی و جنسی سالم را در جوانان کشت.  خودتان منصفانه میدانید که ثروتمندان و دولتمردان چه خود آنان و چه فرزندانشان از محرومیت های جنسی و عشقی برکنار هستند و به عبارت دیگر قدیس بودن و از عشق وعاشقی و لذات جنسی کنار بودن مال طبقه فقیر و متوسط است وگرنه ثروتمندان از همان آغاز نوجوانی دسترسی به زیبا رویان و مه پیکران را دارند.  و لازم نیست که به امید حوریان بهشتی و یا غلمانهای آنجا احساسهای جنسی خود را سرکوب کنند و یا به بیراهه بکشانند. و تمامی وقت عزیزشان صرف مبارزه با عشق و عاشقی بشود. در صورتیکه آنان که میلیاردها دلار ایران را غارت میکنند براحتی برای فرزندانشان همسران زیبا خریداری میکنند. تنها کسانی نظیر سهیلا قدیری است که بعلت نداشتن مال بی نهایت و تجاوز به او اعدام میشود. دختران ثروتمند در اتاقهای گرم و نرم در آغوش معشوقهای خود شب را صبح میکنند. آیا این بی عدالتی نیست؟

  10- آیا همه شما خواستار یک دادگستری واقعی نیستید؟ که در آن از رشوه و آشنا بازی خبری نباشد.  و این لشگر های قاضی و بازپرس ودادیاران در اختیار صاحبان زر و زور نباشند. و آیا همه نمیخواهیم که مردم در رفاه آسایش بسر ببرند و بتوانند بکار و سازندگی مشغول شوند و یا در رشته های دلخواه خود و یا در رشته هایی که در آن مهارت دارند به تحصیل و تحقیق بپردازند؟  و آیا این اسلام نبوده است که گفته طلب علم بر هر زن ومرد مسلمانی واجب است. و یا به طلب علم حتی تا کشور چین هم بروید. با توجه باینکه در آن زمان بایست با خر و قاطر و شتر این راه را طی میکردند.  آیا در زمان اسلام کسانی مثل ابوعلی سینا و فارابی نبودند که به علم و دانش رسیدند؟  در روزنامه ها خواندم که کشور مثلا اسلامی عربستان سعودی حدود چهل میلیارد دلار در سال صرف هزینه نظامی خود میکند.  آیا بهتر نیست که این ثروت افسانه ای خرج مردم شود.  در صوریتکه در غزه  و یا فلسطین مردم با کمبود آب و غذا روبرو هستند.  آیا این همان برادری و برابری است که اسلام به آن اشاره کرده است و یا شیخ های خلیج پارس و دریای ایران در ثروت و طلا و سنگهای قیمتی و در آغوش مه رویان خریداری شده از همه دنیا به خر غلت زدن مشغول و کودک فلسطینی در فقر و گرسنگی دست و پا میزند؟  

 آیا بهتر نیست که این همه خواهی و حرص و طمع و این زیادت طلبی ها و تمامیت خواهی ها کنار گذارده شود و همه باهم در صلح و صفا بسر ببریم. کشورهای خاورمیانه که همه اسلامی هستند یک سوم تمامی ابزار جنگی و توپ و تانکها و مواد منفجره تمامی دنیا را خریداری میکنند تا با آن برادران مسلمان خود را هدف قرار دهند و یا حتی برادران هم میهن خود را نابود نمایند.  آیا این یک خوشحالی بیش از حد برای همان استعمارگران و بقول حضرت مستطاب امام مرحوم و راحل مستکبران نیست؟  آیا بایست تمامی شغلهای تخصصی را به انسانهای بدون تخصص واگذار کرد که تمامی کشور را خراب و ناقص کنند؟   آیا اعدام وحشیانه اقلیت ها در ایران برای ایران و حکومت آن بزرگی و رفاه به ارمغان میآورد؟  آیا نمیشود با بحث و دلیل همه مشگلات را حل کرد  آیا برای حل مشگل بایست صورت مسله را حذف نمود؟   آیا میلیونها آواره مسلمان و میلیونها معتاد مسلمان و میلیونها بیسواد مسلمان سبب فخر پادشاهان اسلامی و رهبران اسلامی است؟

  آیا بودن میلیونها گرسنه مسلمان و مردم فقیر مسلمان تاج الماس نشان رهبران اسلامی است.  خوب اگر کشت و کشتار و قتل و جنایت و دزدی و هیزی فخر اسلام است  پس همان اصغر قاتل ها میتوانستند که رهبران جامعه بشوند پس چرا آنان را اعدام کردند؟   همه میدانیم که کشورهای اسلامی از هر لحاظ از کشورهای دیگر عقب افتاده تر هستند.  حتی در نجابت که فساد وجود دارد منتهی مخفی است. دلیل آن هم اعدامهای بیشتر مردم در کشورهای اسلامی است. بدین ترتیب پادشاهان اسلامی و رهبران اسلامی بایست از این بی تدبیری و بی کفایتی که دارند عرق شرم بریزند و همیشه سرشان پایین باشد. واقعا اگر منصف هستند و کفایت و لیاقت کشور داری ندارند چرا کنار نمیروند تا مردم خودشان یک نفر بهتر را انتخاب کنند.  بالاخره چرا مردم کشورهای اسلامی عوض خدمت به کشورهای خود بایست به دریوزگی به کشورهای دیگر بروند و همه نوع خفت وخواری را تحمل کنند. زیرا در کشورشان نفرهای دومی هستند.   در انقلاب شکوهمند اسلامی میلیونها نفر بی جهت کشته شدند. مثلا بیش از دویست بهایی بی  جهت اعدام گردیدند.  گناه آنان این بود که در خانواده های بهایی به دنیا آمده بودند.  آیا توقع دارید که کودکی که در خانواده بهایی به دنیا میآید مسلمان باشد؟  آیا این اعدامهای بیهوده و مسخره ضربه بهمان اسلام ناب محمدی شما نخواهد زد؟ 

  درست است که سیستم بین المللی که خواستار تفرقه بیانداز و حکومت کن است در این موردها سکوت میکند. هماچنانکه در مورد صدام که با ریختن بمب خوشه ای و شمیبایی  بر سر مردم بیگناه کرد و مسلمان برادران کرد ما سکوت مرگباری نمودند.   آیا هدف همه ما آزادی پیشرفت و برادری و برابری و احترام متقابل بهم نیست؟  آیا ما میخواهیم دیکتاتورهای ابله و قهاری داشته باشیم که سر از تن بیگناهان جدا کند؟  پس چرا همه ما با هم متحد نمیشویم؟   آقایان و خانمهای دیکتاتور که در شهوت و ثروت و قدرت غرق شده اید از خواب غفلت بیدار شوید و از خود خواهی ها و تمامیت طلبی ها توبه کنید.  از دزدی و فساد توبه نمایید واز قتل وغارت و کشتار بی گناهان سر به درگاه ایزد متعال بمالید.  شما که قدرت دارید آنرا صرف رفاه و آسایش مردم کنید و نه آنرا بصورت دلارهای غارت شده در تریلی های عظیم به مبلغ هیجده و نیم میلیارد دلار از کشور خارج و نان را از دهان مردم بگیرید و بجای آن سرب داغ به آنان بدهید؟  آیا این اسلام ناب محمدی است؟  شما مسول هستید که اینهمه دزدی و قتل وغارت در کشور انجام میشود.  اگر نمیتوانید که کشورهای اسلامی را اداره کنید آنرا به اشخاص متخصص صالح و سالم واگذار نمایید که بتوانند مردم کشورهای اسلامی را در دنیای امروزه سربلند بسازند.  ای تمامی مردم گیتی تمامی شما فرزندان آدم و حوا وهمگی شما برادر و خواهر هستید.  با هم مهربان باشید.  ظلم و دروغ و فساد را ریشه کن کنید.

  کار ها را به اشخاص لایق و کار دان بسپارید نه به آشنایان بی صلاحیت خود.   سرنوشت پادشاه عراق و کشتار وحشیانه او را به خاطر بیاورید.  سر بریده کسی که خانواده سلطنتی عراق را قلع و قمع کرد یعنی سر بریده قاسم را از تلویزیون عراق به مردم عراق نشان دادند.  ظلم  پا برجانیست از ظلم توبه کنید.  حضرت مسیح فرمودند  ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار   تا باز که او را بکشند آنکه ترا کشت.   به چشم دشمنی و حقارت در هم نگریستن و دیگران را هیچ شمردن عاقبت کار پادشاه عراق است.  و یا تزار روسیه که یک سرباز ساده در جلوی تمامی خانواده اش به او سیلی میزند و بعد همه آنان را در یک اتاق به رگبار گلوله میبندند.   پادشاه دادگری چون کوروش بعد از دو هزار پانصد سال زنده است  وهمه مردم جهان در برابر داد گستری او هم اکنون سر تعظیم فرود میآورند.  و لوحه گلی او را مانند کوهی از الماس ارج مینهند.  در سازمان ملل به وجود او افتخار میکنند. بیایید از وی سرمشق بگیرید.  مگر صدام توانست از دوازده کاخ ریاست جمهوریش و یا میلیاردها دلار پس اندازش استفاده ای کند.  شما هم نخواهید توانست از دزدیهای خود برای روز آخرت استفاده کنید.  سرخدا را که نمیشود کلاه گذارد  اگر به خدا عقیده دارید و سر بشر را هم برای همیشه نمیتوان کلاه گذاشت  هر کس به جزای ظلم خود خواهد رسید.

  ایکاش که دیکتاتور ها آنقدر عقل و شعور داشتند که راه کوروش را انتخاب کنند که هم خود را بیمه کرده بودند و هم مردم را به آسایس رسانیده بودند.  حالا که همه ما خواستار داد و عدل و دانش و بینش و آزادی و آزادگی هستیم بیایید با هم متحد شویم و تخت تاج ظلم و فساد و دزدی و هیزی را سرنگون سازیم بجای با هم جدال کردن با دشمن انسانیت نبرد کنیم.  خداوند زنان زیبا و گلهای زیبا و جانوران زیبا و غزل خوان را آفرید تا ما از آنان استفاده های انسانی بنماییم و به غفلت نرویم. برای حسن خاتمه برایتان یک زن زیبا در سرلوحه میگذاریم تا با دیدن زیبایی او سر سجده به آستان خداوند خالق آن بسایید.  خداوند قدرت زیبایی سازی خود را در زنان و مردان و گلهای زیبا وسایر زیبایی ها با شکوه تمام گذارده است.  آی بی خبران بیایید بیایید  محبوب در اینجا است کجایید کجایید . آن مثلا افسری که دختری بدون سلاح را با بیرحمی میزند. آیا اگر کسی دختر و خواهر و یا مادر اورا این چنین بزند چه میکند؟  آن قاضی که دستور دار زدن یک دختر بیگناه را که در اثر فشار زندگی و تجاوز های مکرر به نوعی جنون دچار شده است اگر همین کار را با دختر او بکنند چه میکند؟  آنان که ندانستند  ره بیگانه زدند.  آنکه دایم هوس سوختن ما میکرد  ایکاش میآمد و از دور تماشا میکرد.  شعر یکی از بابیان که در موقع شمع آجین کردن خود می خواند. 

 مردمی که بیست هزار بابی را بی جهت کشتند  پادشاهی که هشتاد زن داشت ادعای اخلاق میکرد؟  آیا کسی که هشتاد زن دارد میتواند وقت برای کشور داری هم داشته باشد و به درد دل مردم برسد. نه او خود را تافته جدا بافته میداند که بایست همیشه در آغوش مه پیکران بیارامد و آقا کوچولو سیخ شده  و شازده ساز خود را از میان دو ران زنی زیبا   بیرون بکشند و به میان دو ران زنی فتان دیگری  هدایت کند. ولی جوانان فقیر از داشتن حتی یک زن محروم باشند. آیا این عدالت است؟   تمامی فکر  و ذکر این دیوانه گان شهوت و ثروت این است که چطور بیشتر زن بارگی نمایند.  و هرشب در آغوش مه پیرپیکری تازه نفس بروند و بکارت او پاره کنند و به آن افتخار نمایند.  آیا این انسانیت است. خوانده ام که فتح علی شاه بیش از صد و پنجاه زن داشت.  خوب معلوم است در هنگامیکه او مشغول عیش و عشرت بود و هر روز باکره را فتح میکرد.  کشور را بیگانگان ربودند و کلک ایشان هم نگزید. گویی که او پادشاه شده بود که تنها آقا کوچولو و شاهزاده ساز خود را سیخ و سفت کند و بمیان رانهای زنان زیبا فرو نماید.  او از کشورداری شاید همین را درک کرده بود. و کشور را لو داد.  آنان فکر میکردند که مردم غلام و کنیز آنان هستند و آنان مثل ملکه زنبوران عسل فقط بایست با وسط پاهای زنان رسیدگی کنند؟

   و شب و روز خود را به فرو کردن آقا کوچولو خود به میان صد ها خانم کوچولو صرف نمایند.  و زنان را حامله نمایند و به دست مردان بیضه بریده بسپارند.  آنان بیضه های آنان را در آورده بودند که حق آنان را هم بخورند.  آیا هیچ حیوانی اینکار ها را کرده است.  که بیضه های دیگران را در آورد و از بیضه های خود برای باربری همسران آینده آنان سو استفاده کند. یکی میگفت لعنت بر این پول و شهوت که انسان ها را از حیوانان وحشی هم وحشی تر میسازد.  تا نظر شما چه باشد؟


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi