الماسی برای فریب


Share/Save/Bookmark

Tapesh
by Tapesh
09-Jun-2011
 

در این مستند که به بررسی طرح‌های مشترک انگلیس، آمریکا و موساد برای براندازی نظام ایران می‌پرداخت، محمدرضا مدحی، عنصر نفوذی ایران در محافل خصوصی اپوزیسیون خارج از کشور، اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس شورای عالی حفظ امنیت و منافع ملی و امیرحسین جهانشاهی به عنوان جانشین بنده در «دولت در تبعید» منصوب شده بودیم.

وی در این مستند گفت: در آغاز ورود به عربستان با سفیر آمریکا در این کشور دیدار کردم. از طریق سفیر آمریکا در عربستان، با خانم هیلاری کلینتون، نشست محرمانه ای برگزار کردیم. در این نشست، قرار بر این شد که ایالات متحده با جنبش «جمع یاران» در جهت ادامه فتنه در ایران همکاری داشته باشد.

همچنین یك مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره جزیيات بیشتری از نفوذ دستگاه امنيتي كشورمان در كانون اپوزيسيون خارج كشور و فرايند شكست پروژه آمريكايي ـ صهيونيستي «دولت در تبعيد» به خبرگزاری فارس گفت: پس از آنكه دشمنان در جريان فتنه 88 كه با توجه به بديع بودن متغيرهايش متفاوت‌ترين فتنه در طول عمر جمهوري اسلامي بود موفق به پيشبرد پروژه براندازي نرم جين ‌شارپ نشد، اقدامات سخت‌افزارانه در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد:‌ طراحان ناكام پروژه جنگ نرم از جمله جوزف ناي به اين فكر افتادند كه با توجه به جايگاه اقوام و مذهب در ايران متوسل به اقدامات سخت و عمليات‌هاي خرابكارانه در كشورمان شود.

اين مقام مسئول در وزارت اطلاعات گفت: بنياد آمريكايي دفاع از دمكراسي (PDD) در يكي از جلسات خود كه سه ساعت طول كشيد، تشكيل«دولت در تبعيد» را تصويب كرد كه مأموريت اجراي اين پروژه به دنيس راس معاون امور خاورميانه اوباما سپرده شد.

وي افزود: تحقق دولت در تبعيد، نيازمند چهره‌اي برخوردار از سوابق اجتماعي و مذهبي بود و بر همين اساس، سرويس اطلاعاتي آمريكا شناسايي و جذب عناصر مناسب براي رهبري دولت مذكور را در دستور كار قرار داد.

به گفته اين مقام امنيتي، در آن روزها، محمدرضا مدحي كه داراي وجه سابقه طولاني خدمت در نهادهاي انقلابي بود و در بانكوك به تجارت جواهرات و سنگ‌هاي قيمتي اشتغال داشت، مورد توجه سفارت آمريكا در تايلند قرار گرفت.

«اين فرد خيلي زود از طريق سرويس اطلاعاتي آمريكا براي پيوستن به جريان ضد انقلاب خارج از كشور جذب شد و در سفري به عربستان با مقامات آمريكايي از جمله هيلاري كلينتون وزير امور خارجه اين كشور ديدار كرد».

مقام مسئول در حوزه امنيت داخلي وزارت اطلاعات گفت: مدحي با پذيرش همكاري با آمريكا و اپوزيسيون خارج نشين و طرح ادعاي سازماندهي هزاران نفر از نيروهاي داخلي، جنبشي را با نام «جمع ياران» تشكيل داد.

وي افزود: او پس از سفر به واشنگتن با هواپيماي اختصاصي و استقرار در ويلايي در حومه اين شهر با جو بايدن ديدار كرد كه در اين دیدار، معاون رئيس جمهور آمريكا حمايت كامل كشورش از نامبرده را اعلام كرد.

ادامه جزئیات را در اینجا بخوانید:


farsnews.com/newstext.php?nn=9003181367


Share/Save/Bookmark

more from Tapesh
 
Faramarz

Diamonds Are Forever, Mr. Goldfinger!

by Faramarz on

My name is Bond, Basiji Bond!

 

Another futile attempt by the Regime to discredit the Iranian people's uprising of two years ago in anticipation of the upcoming anniversary of the fraudulent elections.

This guy is a part of the Regime's smuggling ring that operates around the world. They disguise themselves as either businessmen or embassy staff. According to the article, he was trying to contact some senior level Sepah people who had defected to the west.

There is a picture of this dude beating up the protesters in 2008 in the BBC article below.

//www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/06/110609_l...