تبریک سال نو دیک چینی به رسانه های ایرانی

در میان نامه هائی که برایم رسیده بود متوجه شدم که نامه ای اشتباها به آدرس من پست شده بود. بعد از خواندن نامه به قدری هیجان زده شدم که دلم نیامد متن این نامه را برای هموطنان عزیز ایرانی منتشر نکنم .

با تشکر

ویلیام ناکِسِِِِ دارسی

* پیام تبریک سال نو از طرف دفتر دیک چینی به رسانه های ایرانی

همرزمان و همسنگران گرامی: اجازه می خواهم فرارسیدن سال نو میلادی را به همه ی شما که در طی این سال ها همواره پشتیبان و حامی سیاستهای ما در اطراف و اکناف دنیا بوده اید، سپاسگزاری کرده و مراتب امتنان خاطر خود را از خدمات ارزنده ی شما اعلام نمایم. از آنجا که ممکن است این تبریک به دست افراد ناصالح و ناباب و وطن فروش از قماش سیمور هرش (Seymour Hersh) بیافتد واز آن سوءاستفاده های ناجوانمردانه نمایند به ناچار از اسامی مستعار استفاده می نمائیم تا راه بهره برداری های سیاسی دشمن بسته شود. صد البته این تبریک می بایست در سالیان قبل به شما ابلاغ می شد اما گرفتاری های انسان دوستانه ی ما در افغانستان و عراق ، فرصت را از ما دریغ کرد. لیکن از آنجا که سال آخر، در سفید خانه (White House) می باشد، امروز به اصرار و یادآوری گماشتگان نئوکان خود ، تاخیر در این امر مهم را جایز ندانستیم.

قبل از همه از زحمات صَهیون رضا منقلی که در 8 سال گذشته در برنامه های تلویزیونی خود عاشقانه و بی وقفه در پی دلدار از قلع و قمع کودکان تروریست ، زنان خونخوار و مردم جنایتکار و اشغالگر عراق و همینطور از سرکوب مردم بی رحم و بی سرو پای افغانستان پشتیبانی نموده و همیشه و همه جا یار غمخوار آزادی خواهان بزرگی همانند احمد شاه مسعود و ژنرال دوستُم و گلبدین حکمتیار بوده است ، تشکر نموده و امیدواریم در آینده ی نزدیکی پس از پاکسازی اتمی ایران و گوشمالی زنان ، مردان و کودکان فرومایه ی ایرانی ، ایشان را به سمت رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر و وزارت خودفروشان منصوب نمائیم . باشد که بخش ناچیزی از زحمات این مبارز کیفور را جبران کرده باشیم.

همین طور مایل هستیم که از تلاش های شبانه روزی علیرضا قوادزاده که دقیقه ای از دفاع از تلاش های دموکراسی خواهانه ی ما در عراق و افغانستان و حمایت بی چشمداشت ایشان از نام آوران آزادیخواهی مانند احمد چلبی و حامد کرزای دریغ نکرده اند ، اظهار رضایت نمائیم . بنا به مهارت زائد الوصف ایشان در عملیات آکروباتیک در جهیدن به حلقه ی جماران و پرش از خَرک خاتمی و بالا رفتن از بارفیکس جورج بوش، می کوشیم که پس از آزادی ایران ایشان را به سمت مسئول ژیمناستیک بانوان ومسئول امر به معروف و نهی از منکر برگماریم . همچنین می کوشیم ستون ” هر شایعه ای داری از علی بپرس ” در روزنامه زن روز را به ایشان واگذار کنیم.

همچنین از زحمات صادقانه و مساعدت های خالصانه ی آقای حسین ابریشم مال که در انعکاس صدای حق طلبانه ی ایادی نئومال ما در دارالتادیب ابوغریب و کالج گوانتانومو سر سوزنی دریغ نکرده ، اظهار رضایت نمائیم . خواهیم کوشد که پس از رهایی اتمی ایران ایشان را به خرج دولت آمریکا به زیارت میلان در بلاد ایتالیا ، اعزام داشته و ریاست صدا و سیمای توابع خرم آباد را به ایشان اعطاء نمائیم . تا رسیدن زمان موعود می کوشیم برنامه ی این رئیس پرقدرت و با نفوذ را از ساعت 8 صبح به ساعت 8:30 یکشنبه موکول کنیم . باشد که مقبول افتد.

در خاتمه جا دارد که از تلاش وقفه ناپذیر اندیشمند نئومال و عضو فعال نئوکان، آقای عباس نئو که در سالیان اخیر با تاریخ نگاری شرافتمندانه و شرح حال نویسی بی غرضانه و هوشمندانه در بزک کردن چهره ما نقشی انکار ناپذیر داشته است ، مراتب خوشنودی خاطر خود را ابراز نمائیم . امیدواریم که پس از قلع و قمع مردم بی فرهنگ ایران ، ایشان را به مقام رئیس دایره ایدئولوژیک دارالتادیب اوین و کالج تواب سازی قزل حصار نصب نمائیم.

به هر حال سال نوتان مبارک ، دَمتان گرم، ذغال تان گرم تر ، بساط تان شیرین تر، نصیبتان از ماهرویان بیشتر ، دستمال های ابریشم تان بزرگ تر و گسترده تر و جیب تان پرپول تر باد. در خاتمه از اینکه به سبب خیانت نظامیان و مقامات امنیتی ما ، طرح بمباران ایران فعلا به تعویق افتاده است ، دلسرد و مایوس نشوید که گفته اند

ای دل اگر عاشقی در پی کشتار باش

واشنگتن
سفید خانه
دیک (دودول) چینی

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!