سازمان مجاهدین ازاده خلق ایران

با درود بر همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور

لطفا سوالات زیر را برای خود جواب داده و اگر بیشتر جواب های شما مثبت بود، ادامه این پست رو بخوانید.

آیا شما به جدایی دین از سیاست اعتقاد دارید؟ یعنی اینکه ایا معتقید هستید که دین شما و ظاهر دینی شما نباید معیار تعیین کننده موقعیت اجتماعی شما در جامعه باشد؟

آیا از نحوه پیاده سازی عدالت در کشورمان ناراضی هستید و بر این باورید که به قول خودمان “داشتن پارتی” نقش مهمتری نسبت به توانایی های فردی شما در رشد و پیشرفت شما در جامعه دارد؟

آیا بر این باورید که صرف کردن بودجه حاصل از فروش نفت برای ساخت و ساز غزه و لبنان و گسترش هدفهای نادرست دولت در سطح منطقه خاورمیانه در حالی کارخانه های کشور با بحران مالی روبرو هستند و با تعطیل شدن آنها هزاران نفر بیکار می شوند، نادرست و خیانتی بیش به کارگران زحمت کش کشور نیست؟

آیا بر این باورید که حاکمان فعلی ایران عزیز دروغ گویانی قدرت طلب بیش نیستند و برای حفظ این قدرت دست به هر جنایتی، از قتل های زنجیره ای گرفته تا کشتار وبلاگ نویسان در زندان، می زنند؟

آیا بر این باورید که هر شهروند ایرانی بدون هراس از مرگ و شکنجه دارای حق سوال کردن و مورد پرسش قرار دادن مسوولین کشورش است؟

آیا بر این باورید که هر شهروند ایرانی می تواند آزادانه دین خود را انتخاب کند و هیچ اجباری در پیروی از هیچ دینی روا نیست؟

آیا اعتفاد دارید که زنان، امروز در کشور ایران از حداقل حقوق خود برخوردارند در حالی که در اکثر نقاط دنیا زنان ازاد در انتخاب شغل، همسر و نحوه زندگی خود می باشند؟

آیا به چیزی جز بازگشت به وطن فکر نمی کنید؟ اما به محض به خاطر آوردن رژیم آخوندی و ظلم آنها بر مردم و وضعیت اسفبار زندگی در ایران پشیمان می شوید؟

دوستان عزیز

اگر فکرمی کنید که سازمان مجاهدین خلق یک گروه تروریستی و ضد میهنی است، لطفا دوباره فکر کنید. دولت ایران با تمام تلاش در 3 دهه گذشته تلاش نموده است که با هر حقه ای فعالیت های کثیفش رو به سازمان ازاده مجاهدین خلق نسبت بدهد. ولی خداوند با حق است. همانطور که شاهد بودید نمونه این فعالیت ها در جریان قتل های زنجیره ای نمایان شد و مشخص شد که قتل روشنفکران در ایران، قتل نمایندگان اقلیت های مذهبی در ایران توسط خود وزارت اطلاعات برنامه ریزی و پیاده سازی شد و از این فرصت برای ضربه زدن به سازمان مجاهدین آزاده خلق نیز استفاده شد.

دوستان گرامی و ایرانیان میهن پرست

سازمان مجاهدین خلق اوایل سال جاری میلادی از لیست گروه های مضنون به ترور در سرتاسر کشورهای اروپایی خارج شد. این اقدام پس از مرور پرونده سازمان مجاهدین خلق در دادگاه های اروپا و با تایید سازمانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی به نتیجه رسید. تلاش ما اکنون برای خارج کردن این سازمان از لیست گروه های مضنون به ترور در آمریکا می باشد.

اگر جواب
های شما به سوالات بالا مثبت می باشد، باید بدانید که بین اعتقادات شما و ما فاصله ای نیست.
تمام تلاش
ما جمع آوری امضا برای خارج کردن سازمان از لیست گروه های مضنون به ترور در آمریکا است. تنها کافیست که نامه ای که در انتها آمده است را پرینت کنید، اسم خود را در انتها نوشته (ااگر نگران هستید ازاسم مستعار استفاده کنید) و آن را امضا کنید و سپس آن را به صورت یک عکس از طریق ایمیل برای من بفرستید. (amir.javid.1980@gmail.com) می توانید نامه را اسکن کنید و یا به کمک دوربین دیجیتال از آن عکس بگیرید.
توجه کنید
که این نامه مستقیما به کاخ سفید فرستاده می شود و نه جای دیگر. تعهد سازمان مجاهدین خلق، حفظ نام و هویت افراد به هر قیمتی می باشد .

همچنین دو “پتیشن” در همین زمینه ساخته شده که از طریق ادرسهای زیر قایل دسترسی هستند:

با سپاس و درود بر شما

و اما متن نامه

 

To the government of the United States of America

Dear Sir/Madam

I am writing to express my support and endorsement for the “People’s Mujahedin Organization of Iran” (PMOI), the biggest symbol of resistance against the cruel dictatorship of Ayatollahs in Iran

As a responsible and patriotic Iranian, I consider PMOI the only hope of the Iranian people through which they can end the rule of current regime in Iran. The fact that the bloodthirsty rulers of Iran have exploited every opportunity in the past to destroy PMOI and their refugee camp in Iraq, Ashraf, itself, is evidence to the importance of this group to the success of resistance movements and freedom of oppressed people of Iran.

People’s Mujahedin Organization of Iran, has been legalized in European nations and been removed from the EU terror list since the beginning of 2009. I would like to kindly ask you to revise the approach taken by of the United States of America toward the PMOI and remove that organization from the terror list in United States.

Yours faithfully,

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!