مرقومۀ جناب مهدی کروبی

جناب مهدی کروبی دامت برکات وجوده الشریف:

مرقومۀ شما عز وصول بخشید. من یکی از قربانیان رژیم اسلامی هستم، حال که برای گرم کردن تنور “انتخابات ریاست جمهوری ایران ” تصمیم گرفته اید با “شخص ”  من صحبت کرده و نظراتم را در مورد کار “خود ” بدانید از فرصت حسن استفاده میکنم.

 میدانم که سرتان شلوغ است و روده درازی مخل آسایش و حدر دادن وقت شریف و ذیقیمت شماست، پس یکراست میروم سر اصل مطلب. آشیخ این نوبر انساندوستی، مخالفت با حیف و میل ثروت و منابع ملی و دیگر دلنگرانیهای تازه تأسیس شما به کنار لطف کنید و کمی راجع به آن اعلامیه مشهورتان در زمان ریاست مجلس شورای اسلامی تنویر افکار فرمایید و اگر میل و رغبت کردید در مورد چگونگی تغییر اوضاع که موجب کم لن یکن بودن آن وضع غریب میشود توضیح موجز مبذول فرمایید.

 فرمودید بنا بر “حکم حکومتی ” رهبر انقلاب اسلامی لایحۀ اصلاح قانون مطبوعات از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شده است. بفرمایید که چه شده، میشود و یا خواهد شد که “حکم حکومتی ” مورد قبول حضرت عالی و دیگر سوگند خورد گان به قانون اساسی نظام “مقدس ” جمهوری اسلامی دیگر لازم الاجرا نخواهد بود.

به زبان ساده تر تا حضرت رهبری غیر منتخب مادام العمر میتوانند بنا بر اصل یکصد و ده قانون اساسی مورد قبول حضرتعالی  “حکم حکومتی ” صادر فرمایند اینهمه انتخابات محلی و استانی و کشوری به مصداق آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی نمیباشد؟ 

 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!