معرفی” یارا شهیدی ” به جامعه ایرانیان در سراسر جهان

یارا شهیدی هنرمندی نه ساله است که زندگی هنری  خود را در دنیای نمایش  و سینما ، از روز  12 جون 2009 با درخشش به عنوان بازیگر،  با ایفای نقش  در برابر “ادی مورفی ” ، در فیلم Imagine THAT “ ” ساخته کمپانی سینمایی پارامونت آغاز می کند. در این فیلم می توان به خوبی، استعداد بازیگری  هنری یارا را دراجرای نقش ” اولیویا ” ، دختر  ” ادی مورفی ” که دختری سرزنده  وسرشار از روحیه است  ، شاهد بود. در این فیلم اولیویا ، پدر خود را که بازرگانی پرکار و همیشه مشغول است  ، در سفری به دنیای خیالی خود ، همراه می سازد  و در طول راه ، پدر درسی ارزشمند را می آموزد.

یارا در  “مینه سوتا ” به دنیا آمده  و پیش از آنکه به سبب جابه جایی شغلی پدر،  همراه خانواده برای سکونت  به کالیفرنیا  بیاید ، چهار سال نخست زندگی خود را در” مینه سوتا ”  گذرانده است. هنگامی که او به آن روزها و زندگی در مینه سوتا فکر می کند و آن چیزهایی  را که  بیش از همه برایشان ، دلتنگ می شود ، به یاد می آورد ، بیدرنگ می گوید، “جون جون ، پدربزرگ ، برف “.

یارا ،  که پدرش یک آمریکایی  ایرانی تبار است ، به فرهنگ و پیشینه ایرانی خود  افتخار می کند و هرگاه  در گذران وقت های آزاد خود ،با کسی دیدار می کند، دوست دارد که به این پیشینه فرهنگی اشاره کند و چه  در هنگامی که با پدر سرگرم آشپزی می شود و یا هنگام سفر با خانواده و یا لحظه های تجربه های علمی (او می خواهد در آینده در گاراژ خانه شان آزمایشگاه بسازد.) ، از یادگیری و سخن گفتن به زبان فارسی ، لذت می برد.  تاریخ موضوع مورد علاقه یارا در مدرسه است و او هرگز از آموختن درباره دوران رونسانس خسته نمی شود.

یارا ، پیشه هنری خود را ازسن شش سالگی ، درکنار مادرش در فیلم های تبلیغاتی و آگهی های چاپی بازرگانی آغاز نمود.   تصویر یارا را می توان در آگهی های  بازرگانی  شرکت هایی چون  : Gap Kids, ,Guess Kids & Disney Ralph Lauren  دید. او بارها این فرصت را یافته است  تا با مادر و برادر کوچکترش  ساید شهیدی در فیلم های تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی گوناگون چاپی کار کند. آخرین کار آنها  ، حضوردر آگهی های بازرگانی  Tropicana “ Squeeze “ ( هم به صورت فیلم وهم چاپی) است.

هم اکنون یارا، در لوس انجلس با مادر، پدر، دو برادر کوچکتر وماهی اش  “Cleophus” زندگی می کند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!