حضرت آقای خامنه ای و آقای رییس جمهور محبوب از چه واهمه دارید؟

آقای خامنه ای و آقای احمدی نژاد.

من در یک دبیرستان آمریکایی معلم زبانهای خارجی بودم از صد و پنجاه نفر شاگردی که داشتم سه نفر عملا میگفتند که مرا نمیخواهند. پدران و مادران آنها و اولیای مدرسه هم برای رضایت والدین بچه ها طرفدار وپدر و مادر هابودند که میگفتند معلم از خاورمیانه را دوست ندارند. معلم شتر سوار نمیخواهند.

با وجود اینکه 147 نفر دیگر یا موافق من بودند و یا بی تفاوت من از آن مدرسه بیرون آمدم و به کالج برای تدریس رفتم. سیستمی که مرکب از شرکت های عظیم و قدرت های مخوف هستند و بیمه و کالا وسایل پزشکی و حتی آموزش و پرورش و وسایل ارتباط جمعی را هدایت میکنند و به آنها خط میدهند اکنون برای ایران دندان تیز کرده اند. آنها یکبار کشور مان را آشوب زده کردند تا شاه رفت. بعد هم جنگ دیوانه ای مثل صدام را بما تحمیل کردند میلیونها جوانان ایرانی و عراقی را بخاک خون کشیدند. و میلیارد ها میلیارد سرمایه دو کشور دوست و برادر هم نفله گشت.

شاه میگوید که جیمی کارتر او را نمیخواست و برایش از سال 1976 توطیه میکرد. دستان نامریی هم باحتمال چراغ سبز را به کارتر نشان داده بودند که خصومت های شخصی خود را با شاه تصویه نماید. زیرا شاه دوست نیکسون بود و میگویند برای کاندیداتوری او پول خرج کرده بود. اگر شاه قدرت را با همه ملت ایران تقسیم میکرد و بهمه مسولیت میداد شاید تمامی ملت ایران از او حمایت میکردند. مثلا وی میبایست انتخابات را آزاد میکرد که نمایندگان همه مردم اهم از مذهبی های تندور کندرو میانه رو کمونیست ها توده های چپ و نیمه چپ. سنی ها و حتی مخالفین وی هم به مجلس و سنا راه یابند. و تمامی ملت ایران احساس مسولیت کند. چه مانعی داشت که در کابینه انتخابی و با نظر مجلس مثلا وزیر کمونیست و مذهبی تند رو ملی گرا و از همه طبقات مسول وجود داشته باشد.

اگر مثلا یک وزیر مذهبی تندرو داشت و یک وزیر کمونیست و یک وزیر مثلا جبهه ملی مسلم است که از وی حمایت میکردند و خودش هم ناظر بیطرف باقی میماند باحتمال همین مردم و همین آیت الله ها هم از وی حمایت میکردند. ولی او اینکار را نکرد کار ها را یکسره بدست سلطنت طلب ها و نزدیکان و ثروتمندان سپرد. آنان نماینده همه اقشار مردم نبودند. این است که وی تنها ماند. شاه گفت که آمریکا و بلندگوهای او مرتب از او بد میگفتند ولی اگر او همه مردم کشور را بخدمت گرفته بود آنان میتوانستند از وی بد بگویند.

مسلم است که این بار هم آنان برای آشوب مردم ما و کشور ما نقشه کشیده اند و با بلند گوهای خود مردم را تحریک و تشویق میکنند تا بتوانند از آب گل آلوده ماهی بگیرند. با آزاد کردن رادیو ها و تلویزیونها نگذارید که مردم به رادیوها و تلویزیونهای بیگانه گوش دهند. اجازه بدهید که مردم نمایندگان خود را انتخاب کنند و همه مردم را به بازی بگیرید شما که نود و نه درصد برای جمهوری اسلامی رای ملت را بدست دارید از چه چیز واهمه دارید. مردم اسلام و شما را میخواهند اگر نه که صدی هشتاد از آنان به پای صندوقهای رای که نمیرفتند. صافی را بردارید و بگذارید مردم بهر که میخواهند رای دهند شما هم که وسایل ارتباط جمعی را در اختیار دارید از افراد مورد علاقه خود پشتییبانی نمایید.

اگر نودنه در صدی که به جمهوری اسلامی رای دادند پشت سرتان میبینید از یک در صد چه واهمه ای دارید. این منطقی نیست که با این نیروی عظیمی که بشما و جمهوری اسلامی رای داده اند شما آن یک در صد را مورد نشان قرار دهید. آنان که مشاغلی حساس را در دست ندارند و مسافر کشی میکنند. شما نود و نه درصد مردم را هوا خواه دارید از یک در صد چه خطری میتواند بیرون بزند.

بگذارید که مردم هر که را میخواهند انتخاب کنند و به آنها آزادی بدهید که درک کنند آزادند. حتی عربان هم با شمشیر آخته نتوانستند به این مردم برای همیشه زور بگویند.

آقای خامنه ای مردم شما را میخواهند و آقای احمدی نژاد را هم میخواهند. حتی اگر یک رفرندوم و یک انتخاب مجدد هم بشود همان هشتاد پنج در صد فعال دوباره به سر صندوقها میروند و همان شصت سه درصد آرا هم به نفع آقای احمدی نژاد به صندوقها ریخته خواهد شد. مگر همین مردم نبودند که پشت سر امام خمینی فریاد الله اکبر میزدند. آیا فکر میکنید که آنان از اسلام برگشته اند؟

شما و آقای احمدی نژاد در صورت دادن آزادی به مردم و انتخابات مجدد محبوب مردم هستید. بهر صورت نود ونه در صد مردم از اسلام و ولی فقیه آن اطاعت میکنند و شصت و سه درصد هم که از رییس جمهور محبوبشان آقای احمدی نژاد رای داده اند. هشتاد پنج در صد مردم هم که بخاطر شخص شما به حوزه های انتخابات میروند و رای میدهند. با وجود اینکه چهار نفر کاندیدا ها از صافی هم گذشته اند. شما با این نود ونه درصد طرفداران و اسلام دوستان دیگر چه غمی از یک در صد دیگر دارید که یا بیطرف هستند و یا بی تفاوت و یا مثلا مخالف اینها آمار دستگاه خود شما و دولت محبوب آقای احمدی است. حتی آن یک در صد هم میگویند که آقای احمدی دزد نیست و تنها تجربه کمی در امور بین المللی دارد. و بی جهت دشمن تراشی میکند.

آقای خامنه ای و احمدی شما پشتوانه نود و نه در صدی ملت ایران و یا امت ایرانی را در پشت سر خود دارید. این ملت به آقای احمدی شصت و سه در صد رای داده اند. با رای گیری مجدد و دوره دوم اگر بیشتر نشوند که کمتر نخواهند شد مگر اینکه تحریکها شرکت های عظیم خارجی آنان را عوض نماید. که آنهم میتواند با تبلیغات وسایل ارتباط جمعی شما خنثی شود. آنها دندان تیز کرده اند که یکبار دیگر کشور ما را بخاک و خون بکشانند و جوانان ما را رو در روی هم قرار دهند و با تحریک خشم آنان ما را چون ملت افغانستان به برادر کشی وا دارند. همان کاری که در عراق و افغانستان کرده اند.

ملت ما در کمال آزادی به جمهوری اسلامی نود و نه در صد رای داد. و شما را با سلام صلوات سرکار آورد. و سی سال است که در پشت شما است. نگذارید به بهانه نبودن آزادی و کار و دانشگاه جوانان ما را تحریک کنند. شما میدانید که آنان برای منافع خود همه کاری خواهند کرد برایشان مهم نیست که ایران را دوباره ویران کنند و سرمایه انسانی ما را رو به روی یکدیگرقرار دهند و با خشم و خون کشور ما را مبدل به ویرانه ای سازند. آنان حریص طماع و غارتگر هستند. آنها از کشت و کشتار واهمه ای ندارند. سالهای 1914 و قحطی مصنوعی ایجاد شده در کارنامه آنان وجود دارد. آنها دام گسترده اند تا کشور ما را دوباره بخاک و خون بکشند. این است که با دادن آزادی و سرمایه گذاری بنیادین برای کار و دانشگاه سدی در برابر این اهریمنان بوجود آورید تا آنان نتوانند بسیجی و سپاهیان و ارتشیان و پلیس ما را رو در روی خواهران و برادران و ملت ما علم کنند. آنان میدانند که از هر طرف که کشته شود به نفع آنان است. با دادن آزادی و ایجاد کار و کوشش و تاسیس مدارس فنی و دانشگاهها و سرمایه گذاری در راه علم و دانش ملت ما را رهبری کنید.

دامهای این اهریمنان این است که میخواهند در ایران یک جنگ خانگی راه بیندازند و ملت ما را بی جهت به کشتن دهند. فکر کیند که اگر جوانان ما دانشگاه کار و مسکن داشته باشند تا ابد دعا گو و ثنا گوی شما نخواهند بود؟ از یک گروه خاص دفاع کردن گروه دیگر را بسمت دشمن میکشاند. اگر پدری تنها به یک اولاد خود تنها توجه کند معلوم است که خشم اولادهای دیگر را برانگیخته است.

اکنون اینکار در دست شماست که جلوی خون ریزی و غارت ایران توسط عوامل بیگانه را بگیرید و بهانه بدست آنان ندهید. اگر صافی ها را بردارید و اجازه دهید مردم نمایندگان خود را که میخواهند انتخاب کنند. از محبوبیت خود نکاسته اید. مردم بعد از امام خمینی شما را برگزیده اند مگر شما سالها رییس جمهور نبوده اید که با رای مردم اتنخاب شدید. این مردم که بشما رای داده اند هنوز هم پشتیبان شما هستند.

با یک کار مثبت نتایج انتخابات را باطل کنید و از داواران بین المللی بخواهید که بیایند و ببینند که چطور رفرندوم شما با نتایج درخشان ملت اسلامی ایران به ولی فقیه رای میدهند و همان شصت سه در صد هم به آقای احمدی رای خواهند داد. و دیگر نه بهانه ای بدست کسی داده اید و نه اینکه کسی میتواند بگوید که شما بی جهت از آقای احمدی حمایت کرده اید. این ملت ایران است که از آقای احمدی حمایت کرده است. همین ملت است که آقای احمدی را که فرزند یک کارگر بود به تخت ریاست جمهوری رسانید و باز همین ملت است که سی سال شما را در بالاترین مقام ها کشوری و لشگری نگاه داشته است پس بایست به این ملت اطمینان کنید وگرنه این ملت در دام شیاطین و دزدان بین المللی میافتد. و دوباره سیل اسلحه های وامانده آنان و مواد مخدر و مواد منفجره شان به کشور ما سرازیر میگردد و مردم ما هم نظیر کشور دیگرمان افغانستان خراسان بزرگ در دام آنان میافتد و با دادن اسلحه به برادران ما ما را علیه هم بسیج میکنند و خون و خون ریزی و مرگ و نفرت برای ما و پول و ثروتهای باد آورده برای برنامه ریزان خبیث به ارمغان خواهد آورد. این را بشما بگویم که حتی این خبیث ها حتی ملت خود را هم نشانه میروند تا طبقه متوسط کشور خود را هم نابود سازند تا بدون سر خر و فقط با داشتن یک طبقه مفلوک و علیل بهمه حکومت کنند بحران های مالی را در اروپا و امریکا برای چه راه انداختند برای اینکه طبقه متوسط راغارت نمایند. اینها که به ملت خودشان رحم نمیکنند و میخواهند همه برده و نوکر گوش بفرمانشان باشند مسلم است که به ملت های خاورمیانه رحم نخواهند کرد. بهتر است که تمامی رهبران خاورمیانه با همفکری و اتحاد سدی در برابر این غارتگران و دزدان بین المللی بوجود آورند. امیر

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!