آقای رییس جمهور آمریکا پرزیدنت اوباما و حضرت آقای رهبر جناب مستطاب خامنه ای

آقای اوباما. آقای خامنه ای

شاه گلایه داشت که در اواخر سلطنت وی رادیو های بیگانه و مجلات و روزنامه های کشور های دیگر نوک تیز پیکان حمله خود را متوجه او کرده بودند و از وی دیو خوانخوار و خون آشام ساختند. فرح نیز نظیر همین گلایه را داشت گفت وقتی که شاه رفت دیگر گوی موضوع حقوق بشر هم در ایران از بین رفت.

آقای اوباما میگوید که نمیخواهد در اوضاع ایران دخالت کند ولی دخالت قبلی ها را چگونه پاسخ میدهد. امریکا برای مبارزه با کمونیست طالبان و القاعده را حمایت کرد و تاسیس نمود و با حمایت معنوی و مادی از آنان آنها را بجان ملت افغان و خراسان بزرگ انداخت و کشور زیبای مارا تبدیل بیک کشور سوخته کرد و به برادر تفنگ داد تا با برادر دیگرش نبرد کند.

آمریکا با دخالت در دوره شاه از شاه یک دیو ساخت و از رقیب او یک فرشته بالدار. و آنقدر مردم را تحریک کرد که آنان تمام سرمایه نظامی و ملی ایران را از بین بردند و بهترین جوانان این کشور را نابود کردند. متاسفانه شاه هم با از بین بردن تجمع های مخالفان و با کنار گذاردن اکثریت ملت ایران تکیه به اقلیت کرد و آن اقلیت هم او را تنها گذاردند. دیگران هم به او نصیحت کردند و گفتند که روبرو کردن سرباز و پلیس ایران با دانشجو و مردم ایران عاقبت ندارد. وی هم قبول کرد و با چشمانی گریان و نگران ایران را ترک کرد.

همه مردم ایران باور داشتند که بعد از رفتن شاه از ایران ایران بهشت برین خواهد شد. ولی متاسفانه اینطور نشد تسویه ها شروع شد کسانی که حتی بیطرف بودند یا کشته شدند و یا مجبور به ترک میهن. غرور شاه از بین رفت و این غرور به حانشین او منتقل شد که خود را معصوم کبیر میدانست و هیچ کس را قبول نداشت. آقایانی که تا دیروز در زندان بودند بیرون آمدند و خود را برتر از همه میپنداشتند. قدرت را قبصه کردند و در عوض خدمت به مردم ساختن دانشگاه ها مدارس فنی و حرفه ای و تاسیس بیمارستان و ایجاد کار و کوشش و صنایع زیر بنایی به چادر و چاقچور زنان بند کردند بعد هم اقلیت های مذهبی را هدف قرار دادند و بهمه کار مردم دخالت کردند.

آزادی که وعده داده بودند جایش را یک دیکتاتوری بدتر پر کرد. آنقدر ایران را پریشان کردند و کشتند و بستند که صدام خیال کرد که میتواند با یک حمله ایران را فتح کند. کاری که اعراب در زمان ساسانیان کردند.

دوباره یک آشوب جدید از راه رسید و جوانان مارا درو کرد. آیت الله ها که هیچ گونه تجربه کشور داری نداشتند مردم را جلوی گلوله تنها گذاشتند و ایران از لحاظ مادی و معنوی غارت شد.

حالا هم غرب به آشوب ایران مینگرد و میگوید به او مربوط نیست که جوان ایرانی در لباس پلیس و یا دانشجو و یا بسیجی بجان هم بیفتند و همدیگر را قتل و عام کنند. این درست نیست که ملت را در برابر ملت قرار داد وبایست به رای اکثریت تن داد. شاه سی و پنج سال حکومت کرد و رفت . آقای خامنه ای هم بطور مستقیم و یا غیر مستقیم سی سال حکومت کرده است. آیا هر کسی بعد از سی سال کار نبایست بازنشسته شود و کار ها را بجوان تر ها باسپارد مردمی که سی سال پیش به آنان رای نداده اند در یک رفراندوم شرکت کنند و منتخب خود را به کرسی رهبری و یا امامت و یا ولایت برسانند و یا رییس جمهور انتخاب کنند.

در زمان شاه یک لیست منتشر شد که کسانی که در حکومت دست داشتند مبالغی از ایران خارج کرده اند و تا جایی که من بیاد دارم مبالغ حدود یک دوسه میلیون بود. ولی حالا لیستی که انگلستان منتشر کرده است وتنها به آقای مجتبی خامنه ای آقا زاده والا گهر حضرت آیت الله خامنه ای میگویند که میلیارد ها دلار در بانک های انگلستان دارد و شیطان میخواهد بقول آنان حساب را مسدود و شاید بالا بکشد . پولی که درحقیقت مال جوانان و ملت ایران بوده است و میبایست صرف ایجاد کار و تحصیل جوانان میشده است.

تیمساران شاه و دکتر های و مهندسین شاه دارند در آمریکا رانندگی و ظرف شویی میکنند تا بتوانند مخارج روزانه خود را در آورند. و حتی سرهنگان شاه در کارگا ه های ساختمانی کارگر شده اند. اگر اینها دزد بودند و میلیارد ها دلار اندوخته بودند .که مجبور نبودند به کارهای بدنی بپردازند. حکومت غارتگر غرب که ایران را به آشوب کشانید و با تحریک مردم همه چیز را بهم ریخت اکنون خوشه چین آشوب ها است. میلیارد ها میلیارد دلار اسلحه و مواد مخدر و منفجره خود را در بازارهای خاورمیانه بفروش رسانید. جوانان خاورمیانه را گوشت های دم توپ کرد. وهزاران فتنه بپا کرد.

اگر میگذاشت تا شاه با آیت الله ها بسازد و اگر آنان را تحریک نمیکرد شاید لااقل از جنگ ایران و عراق جلوگیری میشد. مگر همین شاه با آیت الله بروجردی نساخت و مگر آیت الله بروجردی با او مشورت نمیکرد. خوب شاه میتوانست اینکار را با سایر آیت الله ها هم انجام دهد و کشور به جهت به خاک و خون کشیده نشود.

اگر غرب واقعا نگران ایران است ایران را مجبور کند که یک انتخابات واقعی برپا کنند و هیچ نوع صافی انتخاباتی وجود نداشته باشد. بعد هم هر که برنده شد بایست با احترام به حقوق اقلیت حکومت را برای مدت چهار سال بر عهده بگیرد وبعد اگر چهار سال دیگر انتخاب نشد برود.

بعد هم جلوی دزد و فساد گرفته شود و ثروت ایران خرج ملت ایران شود نه برای تبلیغات بی هدف مصرف گردد.آزادی برای همه و تحصلات برای همه و جلوی هرج و مرج با تکیه به قانون و مردم گرفته شود و وقتی این همه متعرض در خیابان ها ریخته اند با شست و شوی مغزی جوان دیگر ایران را بر ضد خواهر و برادرانشان مجهز نکنند.

شما که خدا را میپرستید و اسلام را دین رحمت و عدالت میدانید و برابری و برادری را در سایه اسلام ناب محمدی میدانید. کشتن و بستن و غارت اموال ملی کدام عدل و داد را متجلی میسازد.

برای این دو روزه زندگی و حکومت حاضر نشوید فرزندان ایران به خاک و خون کشیده شوند و ایرانیان آواره گشته و به دریوزگی به کشور های دیگر بروند. برای ایران وعدالت و خدا و حضرات امامان و حضرت محمد کار کنید. اگر به آخرت ایمان دارید اینقدر به دنیا و مادیات نچسبید. اندوختن مال آنهمه میلیادر ها دلار کار نیکو و پسندیده نیست. به این ترتیب شما نه تنها آبروی اسلام بل آبروی تمامی ادیان الهی را از بین میبرید. دینی که پایه اش کشتار و ظلم وغارت باشد پایدار نخواهد ماند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!