بیآیید مسایل ومشگلات ایران را با ریش سفیدی و دوستی حل کنیم و بهانه به دست دیگران ندهیم

آیا نمیشود مسایل و مشگلات ایران را با ریش سفیدی و دوستانه حل کرد.

آیا برای عوض شدن هر رییس جمهور در ایران بایست یک کشت و کشتار و یک ویرانی و گرفتاری از کیسه ملت مظلوم ایران پرداخت شود. نزاع بین جوانان ایرانی بسود چه کسی میتواند باشد. آیا این درست است که جوانان ایرانی را بر ضد هم تحریک و یا تشویق کرد. کشت و کشتار مردم ایران کدام دردی را تا بحال دوا کرده است. چرا رهبران ایران برای حل مشگلات به مردم و یا نمایندگان آنان و یا سازمانهای بین المللی مراجعه نمیکنند.

پدران روحانی جامعه وظیفه دارند که برای مردم دلسوز باشند و به آرا و عقاید آنان احترام بگذارند. پدر بایست حرف فرزند خود را گوش بدهد نه او را از خود براند و به دامان بیگانه بفرستد.

روحانیون ایران که اینهمه بین مردم محبوبیت دارند و حاضرند به اشاره آنان هر گونه فداکاری نمایند. چرا نبایست به این جوانان پر و بال بدهند تا در دنیای امروه بخود و به دانش خودشان بنازند. شما که سرمایه عظیم ملی و مذهبی را در اختیار دارید شما که به تمدن عظیم اسلامی و ایرانی تکیه دارید. چرا نمیخواهید که جوانان ایران در مقامهای علمی پیشرفت کنند. شماکه برقلب های ایرانیان حکمرانی میکنید چرا از یک رفراندم وهمه پرسی برای این ملت همیشه در صحنه مضایقه میفرمایید.

مرحوم شریعتی میگفت که تمامی اسناد خیانت به ایران به دست غیر روحانیون امضا شده است. شما که دیدید که استعمار در پی تفرقه انداختن و ضعیف کردن ما است پس چرا در خط آنان ناخواسته پای میگذارید. دیدید که استعمار در همین سده های اخیر آذربایجان را از مام وطن جدا کرد. خراستان بزرگ و ایران بزرگ را پاره پاره کردند. بحرین را از میهن جدا کردند و اکنون برایش یک پادشاه انتخاب کرده اند.

دیدید که ساسانیان با بی اهمیت کردن مردم و موبدان با آزار مردم راه را برای اعراب و اسلام باز کردند. و دیدید که اولین کسانی که ضربه خوردند همان موبدان و پادشاهان ساسانی بودند که امروز حتی نامی و نشانی هم از آنان باقی نیست. یک رهبر بایست یک پدر دلسوز برای همه فرزندان خود باشد. برای پیشرفت آنان تلاش کند. از خواب و خوراک خود بزند و برای مردم و برای فرزندان خود کار کند. فرزند را تحمل کند و برایش آسایش و امکانات زندگی انسانی فراهم کند. برایش مدرسه و دانشگاه و کار و امکان ازدواج و زندگی آبرومندانه تهیه کند.

بی تفاوتی و خشم به فرزند و رها کردن او درست نیست. پدر بایست همه امکانات خود را در اخیتار فرزند بگذارد. وگرنه همه پدر و هم فرزندان هر دو زیان خواهند کرد. تاریخ آینه تمام نمایی بشریت است. ببینید که ظالمان نظیر ابو سفیان ها ظاهرا مسلمان شدند ولی در حقیقت برای غارت مردم به اسلام روی آورده بودند. معاویه حیله گر آیا واقعا به اسلام و کمالات انسانی آن معتقد بود؟

ملت های مظلوم ما که برای دوره ای کوتاه شایداز ظلم حاکمان بی تفاوت و شاید سنگدل ساسانی آسایش کوتاهی داشت این بار به زیر شلاقهای ستم بنی امیه و بنی عباس رفت. و آنان دماری از روزگار مردم در آوردند که دیدند که شاهان ساسانی وحتی موبدان هم بهتر از این مسلمان نما های خلفای ظالم و عشرت طلب وغارتگر هستند.

ظلم و دزدی و فساد و غارت و چپاول ملت و آزار و شکنجه مردم عاقبت ندارد. مردم هلند ظالمان اسپانیایی را بیرون کردند و همه انسانها برای آزادی جنگیدند و سر دزدان و غارتگران را در بلند مدت به سنگ کوبیدند. شما که دیدید که زندانیان سیاسی و شاید مذهبی و اجتماعی بیرون آمدند و هر کدام وزیر و وکیلی شدند.

بیایید که این دو روزه زندگی را به خود و دیگران تلخ نکنید و برای هر موضوعی جزیی کشور و جوانان را بخاک وخون نکشید. ایکاش همه مردم بجای حب مال و شهوت و قدرت جب انسانیت و دوستی و خدمت به مردم را داشتند.

آی رهبران دنیای سوم تحریک جوانان کشور هایمان به جنگ با خودی و برادر به نفع غارتگران بین المللی است. همه رهبران خاور میانه بایست با نهایت محبت و برای مردم کار کنند. بایست بحال مردمشان دلسوز باشند. کریم خان زند باشند نه جلاد زمانه. دنیا نیارزد که پریشان کنی دلی. مولوی عطار و این هم گنجینه های ما بایست راهگشای ما باشد.

با دادن آزادی و با برداشتن صافی ها بگذارید مردم نمایندگان واقعی خودشان را انتخاب کنند. و بگذارید که در نهایت آزادی رای بدهند در آنوقت خواهید دید که شما و بعد از شما آقازاده ها و کسان مورد توجه شما از صندوقها بیرون خواهند آمد. و دوباره هما ن آقای احمدی با رای بیشتری به ریاست جمهوری خواهد رسید منتهی این بار پشتوانه نظارت بین المللی را در پشت خود دارد و به وی تهمت تقلب زده نخواهد شد.

حالا که برخی از مردم متعرض هستند بیایید یک انتخابات دیگر انجام دهید و با دعوت ناظران بین المللی به دنیا ثابت کنید که هم شما و هم آقای احمدی نمایندگان واقعی مردم هستید و این مردم بودند که بشما رای داده اند نه تقلب و دزدیهای رای مردم. با این کار صحه به انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد گذارده اید و با آن سند قطعی دیگر هیچکس تهمت تقلب به رییس جمهور نخواهد زد. و ما برای چهار سال دیگر این رییس جمهور محبوب و خاکی و مردمی را که فرزند یک کارگر بوده است خواهیم داشت. بدون زدن تهمت و بدون از بین بردن حیثیت سیاسی او و ایران. در صورت یک رفراندوم همگانی و یک انتخاب آزاد بدون صافی با نظارت بین المللی تمامی مشگلات حل خواهد شد و همه آنانی که بشما و دولت تهمت تقلب و اختلاس و یا خارج کردن میلیارد ها میلیارد دلار زده اند سر به زیر و شرسار عطوفت انسانی شما خواهند شد.

حتی حضرت علی اگر از وی شکایت میشد با تمامی قدرت سیاسی و مذهبی که داشت به عنوان یک مرد معمولی در جلوی قاضی قرارمیگرفت من که در آن زمان نبوده ام ولی شنیده ام که مردی عادی از حضرت علی شکایت کرد. قاضی از حضرتش دعوت کرد که در دادگاه حاضر شود. وقتی حضرت علی به دادگاه وارد شد به لحاظ اینکه وی خلیفه مسلمانان بود و ابهت دامادی پیامبر را هم داشت قاضی از جای خود به احترام برخاست حضرت فرمودند که نه این انصاف نیست که شما به یک طرف دعوا اینقدر احترام میگذارید. من در این دادگاه و محکمه عدل و داد یک مرد عادی هستم و برابر همین مرد. رهبری یک جامعه یک ودیعه الهی است. کسانی که به این ودیعه الهی احترام نیمگذارند و حرمت آن را خورد میکنند و تا حد یک غارتگر تنزل درجه میکنند به آتش جهنم الهی خواهند سوخت. خداوند فرموده است که نه در این دنیا و نه در آن دنیا از ظلم احدی نخواهم گذشت.

رهبران امروزی ما همه شکنجه شد ه و زندانیان سیاسی یا مذهبی دوره های پیش هستند. یاد آن ایام را بخاطر بیاورید وحالا که قدرت و ثروت در اختیار شماست آنرا برای مردم و پیشرفت آنان بکار ببرید. تا هم مردم و هم خدای خود را خشنود سازید. بده و ببخشا که دنیا و آخرت بردی.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!