دیکتاتور های دیوانه و گوهر فروشان

یک نفر همیشه ممکن است که اشتباه بکند ولی یک جمع که انتخاب شده اند امکان اشتباهات کمتری دارند. یک دیکتاتور هر چقدر هم که خوب و مردم دوست باشد ممکن است که دچار جنون و در گیر امراضی شود که به او اجازه درست فکر کردن را ندهد. همه دیکتاتور ها در آخر کار مشگل داشته اند و اشتباهاتی کرده اند. مگر میشود که اختیار میلیونها انسان را به دست یک نفر داد؟ چه بسا که جنون به وی رو آورد و وی ادعای خدایی کند و اطرافیان چاپلوس هم این فکر را در وی تقویت نمایند. خود شما دیدید که نادر شاه آن فرزند دلیر ایران که خدماتی گرانبها به ایران و مردم این سامان کرده بود در آخر کار نوعی جنون و مریضی بوی دست داد که حتی چشمان فرزند خود رضا قلی را هم کور کرد و پس از آن از شدت پشیمانی شروع به انتقام گرفتن از اطرافیان خود کرد که چرا از رضا قلی در آن هنگام که وی دچار اشتباه و یا جنون شده بود وساطت نکرده اند. باری این تنها یک نمونه است. دیکتاتور هر چقدر هم خوب باشد بالاخره روزی اشتباه خواهد کرد و شاید که این اشتباه هرگز قابل برگشت نباشد.

متاسفانه خوی دیکتاتور پروری و خوی فرد پرستی و اغراق در شرق خیلی زیاد است . مردم براحتی از مویی کوهی میسازند و از یک شخص ابله و نادان یک بت قابل پرستش درست میکنند. به اشخاص عادی آنقدر احترام میگذارند و آنقدر هندوانه زیر بغل وی میگذارند که چه بسا امر به خود شخص هم مشتبه میشود و فکر میکند که واقعا کسی است و خودش تا بحال نمیدانسته است. تعظیم و تکریم های بیش از حد دست بوسی ها و اظهار حقارت کردنها بیش از اندازه نسبت به کسی یک گناه عظیم است نسبت به کسی که میخواهند او را بمقام شامخی بعللی برسانند. خودتان دیدید که یک مرد عادی و بدون دانش سیاسی را در اثر تبلیغات به ریاست جمهوری رسانیدند. آن مرد حتی نتوانست خودش و خانواده اش را حفظ کند. اوصولا اداره یک کشور بایست به یک گروه سپرده شود که بتوانند با نظریات هم و مشورتهای دلسوزانه یک کشور را اداره کنند.

قوای سه گانه و رکن چهارم قوا که مطبوعات هستند بایست مستقل باشند و تا بتوانند سایر قوا را بازرسی و بررسی کنند. اگر همه قوا زیر نظر یک نفر اداره شود و شخص ادعای خدایی کند پس که میتواند او را کنترل نماید. اگر به آن شخص غرور بی اندازه مستولی شود و تبدیل به یک آدمکش حرفه ای بشود که میتواند اورا کنترل نماید ومیبیند که هزینه پایین کشیدن وی بسیار زیاد خواهد شد. و در اینجا است که گروهی از مردم بیگناه قربانی وی خواهند شد.

وقتی دیکتاتوری به هر سه قوه مستولی شد و مطبوعات را هم که رکن چهارم هستند تار و مار کرد و شروع به کشت و کشتار نمود و مردم و کشور را به ورشکستگی کشانید کی میتواند جلوی این هیولا تشنه پول و قدرت وشهوت را بگیرد؟ شرکتهای عظیم تولید مواد منفجره و مخدر دوستدار واقعی دیکتاتور ها هستند زیرا آنان با ندانم کاریها و با مشورت نکردن ها به دام این شرکتها میافتند و برای منافع آنان خواسته و یا ناخواسته بکار گرفته میشوند. خرابیها و کشت و کشتار ها و جنگ و خون ریزی برای شرکتهای مزبور حیاتی است زیرا در اینصورت میتوانند به بقای خود ادامه دهند. اگر جنگی و کشت و کشتاری نباشد کی حاضر است میلیاردها دلار وسایل انبار شده آنان را خریداری نماید؟

دیکتاتور که تا چندی پیش یک مرد عادی و حتی فقیر بوده است امروز با در دست داشتن ثروت یک ملت و نشستن بر روی دلارهای ذخیره یک مردم هر طور که میخواهد آنرا هزینه میکند و براحتی با خرج آن آدمکش های حرفه ای و دروغ گویان وشیادان را استخدام مینماید و به جان مردمی میاندازد که به او آن قدرت دیکتاتوری را بخشیده اند.

آدمکشهای او مردم بدون اسلحه را نشان میگیرند و تیرهای خود را به قلب آن ها میزنندو تعدادی را هم دستگیر میکنند و گوهرها عفاف وعصمت و عفت آنان را میدرند و این گوهرفروشان به اجبارگوهر جان و عفت خود و شخصیت خود را به فروش میرسانند آنهم به بهای سادگی خودشان و یا پدرانشان که دیکتاتورهای خون آشام را به قدرت وشوکت رسانیده اند. آنان باجبار بایست گوهر جان و گوهر شرف و زندگی خود و سرمایه های خود را بدون دریافت بهایی به ستمگران بفروشند. چند میلیون متعاد گوهر زندگی خود را به ارزانی و بدون دریافت بهایی فروخته اند. چند میلیون کشته و معلول گوهر های خود را داده اند و بهایی دریافت نکرده اند. چندین میلیون آواره ایرانی نیز گوهرهای شخصیت و غرور خود را فروخته اند و با داشتن تجربه و تحصلات عالیه ظرفشویی میکنند و گوهر های خود را از دست داده اند. مجبور به قبول هر نوع تحقیر هستند. حتی دخت پادشاهی را از زندگی سیر میکنند چه برسد به اشخاص دیگر. در عوض دیوانه دیکتاتور با در دست داشتن ثروت یک ملت و بباد دادن آن انتقام فرد پرستی را از آن ملت میگیرد. خود را قادر مطلق میخواند و از همه اطاعت محض میخواهد. فکر میکنید که این دیکتاتور ها معتقد به دین و خدا هستند و یا دین و خدا را قبول ندارند و فقط برای غارت مردم از این دو وسیله استفاده میکنند. آیا شما این دیکتاتور ها را میشناسید؟

ابوسفیان معاویه یزید هارون الرشید. مامون الرشید و چندین نفر خلفای اسلامی که شاید به خدا هم متعقد نبودند و فقط برای مصلحت خود را مسلمان مینامیدند. آنها مردم را بخاک و خون کشیدند مال و ناموس آنان را دزدیدند و به در غرق لذت و شادی و مستی و عیش و نوش بودند. به زندانیان ایرانی تجاوز کردند و سپس آنان را کشتند. دین برای آنان وسیله ای بود برای کسب لذت شهوت قدرت و ثروت. نمونه های آن حتی در این زمان هم یافت میشود. صدام هیتلر رهبران اروپای شرقی و…دیوانه گانی که برای کسب مال و ثروت و قدرت ای هیچ کار پستی فرو گذار نخواهند بود. آنچه مسلم است این قربانیا ن دیکتاتورها و گوهر فروشان نیستند که بایست شرمنده باشند بلکه آنها با شجاعت و شهامت گوهر جان و بدن و عفت خود را به بهای شهامت و آزادگی خود فروخته و یا به بشریت هدیه کرده اند. و ما بایست به هدایای آنان با دیده احترام و تکریم بنگریم. این گلهای زیبا و این زنان و دختران زیبا خلق شده خدای مهربان بایست مورد احترام ما باشند نه اینکه آنان را آلوده به شهوت و هوس بکنیم آنان امانت های الهی هستند و از بین بردن آنان ناشکری به ذات قادر متعال میباشد. زنان و دختران را با دیده هوس و شهوت نگاه نکنید آنان خلق شده خدای نادیده هستند تا بتواند قدرت خود را در خلق زیبایی و مهربانی بما نشان بدهد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!