سوراخ هسته ای دعا

فردا، پنجشنبه، پرونده فعالیتهای غیر قانونی هسته ای جمهوری اسلامی در صدر فهرست اقلام مورد بحث بین نمایندگان گروه موسوم به پنج بعلاوۀ یک و جمهوری اسلامی قرار خواهد داشت. اغراق آمیز خواهد بود اگر گفته شود که چشمها ی همۀ جهانیان به نتیجه ای از این نشست دوخته شده که احتمال درگیری نظامی را منتفی سازد ولیکن ادعای اینکه همۀ ایرانیان در انتظار چنین نتیجه ای هستند از واقعیت چندان دور نخواهد بود. به حکم عقل سلیم موارد ذیل مطرح میشوند :

1- اگر در برهه ای از زمانهای گذشته جمهوری اسلامی از پشتیبانی بخش عظیمی از مردم ایران برخوردار بوده، سالهاست که این موهبت را از دست داده است.

2- بطریق اولی هیئت مذاکره کنندۀ جمهوری اسلامی فاقد افتخار دارا بودن نمایندگی ایران و ایرانی است.

3- بدلیل کردار تبهکارانۀ سی ساله، جمهوری اسلامی است که در جایگاه متهم قرار دارد و نه ایران و ایرانی.

4- منافع ملی ایران و ایرانی با منافع جمهوری اسلامی اکثراٌ در تضاد قرار دارند.

5- هرگونه بده بستان بدست آمده در این نشست که به سود منافع جمهوری اسلامی باشد به احتمال قریب به یقین در تضاد با منافع ملی ایران و ایرانی خواهد بود.

و سرانجام، آندسته از هموطنان که میهن دوستی خود را به پای اهداف هسته ای جمهوری اسلامی میریزند باید به این امر توجه کنند که در فهرست حقوق حقه و مسلم ایران و ایرانی دارا بودن قابلیت هسته ای پس از بسی حقوق مسلم پایمال شده توسط رژیم پر برکت جای میگیرد. از حق انتخاب خصوصی ترین جزئیات زندگی گرفته تا حق انتخاب آزادانۀ حاکمان و دیگر حقوق ابتدایی متداول که دستیابی به آنها در قاموس جمهوری پر برکت مانند شیر مرغ است ادعای دفاع از منافع ملی از طریق پشتیبانی از اهداف هسته ای جمهوری اسلامی را با مشکلات عدیده روبرو میسازد. ایندست دوستان هم سوراخ دعا را گم کرده و هم تیغ بدست زنگی مست میدهند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!