برای همه مادران داغدیده ایران از فرح پهلوی تا دیگر مادران ایرانی داغ فرزند دیده

بیشتر مادران ایران داغدیده شده اند .از شهبانوی سابق ایران گرفته تاهمه زنان داغدار ایرانی دیگر؟ فکر نمیکنید که این لجبازیها و این تمامیت طلبی ها کافی است؟ آقایان جلوی برادر کشی ها را بگیرید. آقایان برای این مال دنیای فانی ایران را ویران نکنید. دیدید که شاه ول کرد و رفت و راضی به کشتار نشد. لااقل از او درس بگیرید و با مخالفان گفتگو کنید و اگر آنها اکثریت هستند برای چند روز بیشتر زمانداری راضی به ریختن خون نونهالان ایران و گلهای ایران نشوید و گلهای ایران را برای خودخواهی های خود و داشتن بیشتر ثروت و قدرت پرپر نکنید. آیا پرپر شدن ندا ها رویا ها لیلا ها و دلارام ها و شیرین ها و مونا ها و… هنوز کافی نیست از دخت شاه گرفته تا دخت دیگران …همه دختران ایران زمین و مادران فردای این مرز وبوم هستند. آنها را پرپر نکنید؟

آیا میدانید که یک مادر و یک پدر چه زجری میکشند تا یک بچه بزرگ میشود؟ آیا میدانید که سی سال است ایران رو به عقب در حرکت است؟ و در دنیا در مقامهای آخر قرار دارد؟ آیا این همه کشت و کشتار ها و داغدیده کردن مادران ایرانی هنوز کافی نیست. برای خاطر جاه و جلال مال و منال شهوت وقدرت ملتی را بخاک خون نکشید. این پانزده میلیون معتاد میلیونها نفر کشته و شهید و معلول و میلیونها نفر آواره و دربدر و میلیونها خانواده های از هم پاشیده شده و میلیونها نفر بیکار و پشت درب دانشگاهها هنوز کافی نیست؟ به مادران و پدران ایران رحم کنید؟ برای خاطر یک چند میلیارد دلار بیشتر در حسابهای بانکهای کافرستان حاضر نشوید که جوانان ایران چه بسیجی و چه نظامی و چه انتظامی و چه دیگران که به برادر کشی میروند به خاک و خون در غلطیده شوند.

مگر شما به آن دنیا و آخرت و حوریان بهشتی و جویباران های پراز شیر و عسل معتقد نیستید ومگر شما جوانان ایران را به آن بهشت پراز حوریان با حجاب وغلمان های خوش چهره وعده و وعید نمیدهید مگر با دلارهای آمریکایی آنهم با میلیارد ها دلار میتوان در آخرت به آن دنیا برد و خرج همسران حوریان بهشتی و غلمانان کرد؟ پس برای چه در بانکهای اینهمه دلار ذخیره میکنید. آیا سی سال نفرت و غارت و آوارگی هنوز کافی نیست؟ کی بایست به داد این معلولان و معتادان و بیکاران و تن فروشان و دزدان خرده پا برسد؟ دزدان خرده پا و آفتابه دزدان را به تازیانه میبندید ولی دزدان که میلیاردها دلار را میربایند به زنجیر نمیکنید و تازیانه نمیزنید؟

شما که معتقد هستید که رای درست شماره شده چرا یک رای گیری دوباره انجام نمیدهید و چرا از داوران بین المللی دعوت نمیکنید تا به این شر پایان دهید. مگر ایران تنها ارثیه پدری یک عده بخصوص است که از تمامی مزایای آن با تکیه به زور و قدرت تفنگ و فشنگ سو استفاده کنند و بقیه سرب داغ در سینه خود هدیه بگیرند. بیایید برای خاطر همان خدایی که ادعا میکیند به آن ایمان دارید بندگان او و یا فرزندان خلق او را آزار ندهید و به گفته هایشان توجه کنید. مگر شما چند شکم دارید؟ مگر شما چقدر ثروت میخواهید. آیا وحشت فقر و فاقه شما را فرا گرفته که حرص و آز شما را به طرف خود برده است؟ بس کنید این دو روز زندگی را به آدمکشی و قتل و غارت تباه نکنید خدا از آن بنده راضی است که خلق از وجودش در آسایش هستند. تا توانی دلی بدست آور دل شکستن هنر نمیباشد.

نگذارید که طرف مقابل شما را دیوانه گان حرص شهوت و قدرت معرفی کند. همان امام راحل مرحوم حضرت مستطاب میفرمودند بمن خدمتگذار بگویید بهتر است تا بمن رهبر بگویید. و همان امام راحل مرحوم روحی له فدا جنت مکان مگر نفرمودند که میزان رای مردم است و مگر نفرمودند که مجلس بلند ترین مرجع است. بیایید در این دنیای پر از گرگان گرسنه بین المللی ملت ما را دوباره بخاک و خون نکشید. یک رییس جمهور ذلیل و تهمت خورده و به او مهر دزد رای مردم زده در جامعه بین المللی برای ایران چه آبرویی میآورد. که همه در هنگام سخنرانی ایشان مجلس را ترک میکنند. بیایید خودخواهی ها و تمامیت طلبی ها را کنار بگذارید و کشور را نجات دهید. دیدید که شهوت پرستی و مال پرستی و ابلهی و تمامیت طلبی فتح علی شاه ایران را قطعه قطعه کرد؟ و زن بارگی و بی شعوری و داشتن هشتاد زن ناصرالدین شاه به پیکره ایران چه ضربه هایی زد. ندیدید که قتل دوستداران ایران مثل امیر کبیر چه خساراتی به ایران زد. آقایان عزیز شما هیچکدام به تنهایی قدرت اداره این کشور را در صحنه بین المللی ندارید. نام خلیج فارس را خواهند ربود. دریای مازندران را خواهند ربود. از شما هزاران پوین خواهند گرفت. ما همه باهم میتوانیم از ایران دفاع کنیم و نه یک گروه مشخص؟ همه مردم ایران بایست در صحنه حضور داشته باشند و کنار گذاردن ملت ایران و یا قسمتی از ایرانیان کاری اشتباه است. شما که دست بوس و مقلد امام هستید حداقل به این سخن او گوش فرا دهید میزان رای مردم است. مجلس بلند ترین جایگاه است البته مجلسی بدون صافی و با بودن نمایندگان واقعی مردم. وگرنه همه ما گورهای خودمان را خواهیم کند اگر به این لجبازیهای بچگانه ادامه دهیم و همه ما برده و بنده همان ابرقدرتها خواهیم شد که شما مثلا دم از مبارزه با آنان میزنید. مگر در این سی سال وضع مردم ما بهتر شده است. اکثریت را میگویم نه یک گروه آقازاده ها و ثروتمندان تازه به دوران رسیده امیرشما.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!