ترجمه مطالب تیمسار مک کریستال (مک شیشه) به تهرونی

A translation of United States Central Command’s press release

با استفاده از نرم افزار جدیدگوگل هر ایرانی و یا افغانی میتواند فارسی دری را بفارسی متداول درجنوب تهران ترجمه کند. برای مثال بنده متن گفته های جناب سروان (ببخشید تیمسار) در بالا را عینا برایتان ترجمه کردم

————————

* مرور اوضاع شیر تو شیرافغانستان و خر تو خر پاکستان از سوی رئیس جمهور، ماموریت کشاورزی مرا با امکانات لازم برای انجام کارهای خیریه روشن ساخت. حالت نشئه و خماری ناشی ازدود و دم فراوان،از یکطرف و پیام رئیس جمهور از طرف دیگر، یاد آور هدف خطیر ما در گسترش کشت خشخاش و گسترش قاچاق مواد مخدّردر سطح جهانی است، که بدون آن ملیونها معتاد در دنیا ازحق مسلمشان که دسترسی به “موّاد” است محروم خواهند ماند.

هدف نیروهای کمکی قاچاقچیان ناتو نیز متقابلا روشن است. ما وافور بدست و در کنار یکدیگر برای بهبود کشت خشخاش در افغانستان و انتقال مسئولیت توزیع و پخش آن به نیروهای امنیتی افعانستان تلاش خواهیم کرد. در این میان، همزمان با توسعه کشت خشخاش، بنگ و ناس و چرس و حشیش و تلاش بیش از پیش، برادران قاچاقچی افغان ما نیازمند پشتیبانی نیروهای ائتلاف هستند.

این هدف اساسی ما در ماههای آینده خواهد بود. 42 کشور دیگر با ارسال قاچاقچیان حرفه ای خود در تقویت نیروهای ایالات متحده آمریکا و تبدیل افغانستان به بزرگترین تولید کننده مواد مخّدر در دنیا باید با یک همکاری بین المللی و تلاش همگانی غیرنظامی و مافیائی همراه باشد تا بتواند ثبات لازم و نشئگی همیشگی را در ایران، که بزرگترین مشتری موّاد است در دراز مدّت تامین کند.

تعهد مصرف و هم آهنگی در تولید و پخش از طرف جامعه بین المللی موجبات تغییرات اساسی در افغانستان (و ایران) چون خواب غفلت، محیطی آرام برای دولتهایشان در تقویت روحیه صوفیگری و عاقبت گرایی و آزادی مصرف برای هر افغانی (و ایرانی) که بخواهد زندگی را بنحوی که خود بخواهد در آن دو کشور ایجاد خواهد کرد. ما در افغانستان با چالشهای فراوان روبروهستیم، امّّا بدون تردید با تولید و پخش موّاد، آمپول و سرنگ و کاپوت دست دوم، وجدان بیدار ما حکم میکند که در انجام آنچه مردم افغانستان و قاچاقچیان بین المللی خواهان آن هستند، که همانا ادامه نگهداری افغانستان برای محل تولید انواع موّاد مخدر، و ایران بعنوان اوّل مصرف کننده آن و ایجاد فقر دائم شورش و یاغی گری برای تخریب آینده شان دلگرمی برای همه ما خواهد شد.

دسامبر 2009

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!