زمین لرزه برای ایران در دست اجرا

Below is an email sent from Mahvash Na to iranian.com calaiming U.S. caused the earthquakes in Haiti and plans to do the same in Iran

آقای سردبیر سایت  که مشگلات دنیا را “احمدی نژاد” و عدم وجود “دمکراسی” در ایران میدانی و مدام در سایتت سبزهای بی غم پولدار را تبلیغ میکنی این خبر را بخوان تا شاید یک کمی مغز بسته شده ات باز شود و بفهمی دنیا در چه جهتی در حال پیش رفتن است گرچه که امثال شما که طرفدار فاشیست ها و گرفتن جهان هستند اینقدر احمغ هستند که فکر میکنند اگر دنیا وارد جنگ اتمی دیگری بوسیله آمریکا شود خودشان سالم میمانند !! چون طرفدار آمریکا بوده اند. حالا بفهم که مثلا به بهانه “انسان دوستی” چرا در این زلزله مرگبار آمریکا ارتش خود را به آنجا فرستاد و حال نقشه زمین لرزه برای ایران در دست اجراء است همانطور که در بم اینکار را کردند.

تو و همپالگیهایت خوشحال باش و تبلیغاتت را برای سبزها و کودتا چیان و دشمنان بشریت بیشتر کن.

این جهانی که شماها در پی برقراریش هستید هیج ارزشی برای زندگی کردن نداره. اگر بوئی از فرهنگ ایران برده ای حافظ میگه که آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست … عالمی دیگر بباید ساخت وزنو آدمی ….

تف به این دنیائی که امثال شما ها در پی ساختن آن و حاکمیت آدم خواران و ضد بشران هستید گول ظاهر فریبنده این خیمه شب بازی ها را بخورید و جاسوس وار اسم هر کسی را که می خواهید به اربابانتان بدهید این زندگی و این فجایع و جنایاتی که اربابانتان در روی کره زمین بوجود آورده اند آش دهن سوزی نیست. بقول سعدی کسانی را که از درد افراد محروم دردشان نمی آید را نشاید آدم نهاد درد شماها فقط دردهای تجملی یک سری انسانهای خودخواه و بی غم و لوس و ننر است نه درد واقعی مردم ضجر کشیده و به قول سعدی شماها اصلا آدم نیستید و تمام قدرتتان فقط بوسیله سانسور – خفقان و پول سرشاری است که از بابت کشتار انسانهای بیگناه و غارت اموال آنها به دست آورده اید.

مرگ از این ذلتی که شما بوجود آورده اید برای انسانهای با وجدان که مجبور هستند همه روزه این دردها را ببیند بهتر است و آنها هیچ گونه وابسته ای به این دنیایی سرشار از جنایتی که امثال شماها درست کرده اند نداشته و نخواهند داشت.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!