…بجای حمله و مبارزه با ریشه تروریستی و ظلم مرتب با مخارج گران تروریست ها را هرس میکنند .

بجای حمله و مبارزه با ریشه تروریستی و ظلم مرتب با مخارج گران تروریست ها را هرس میکنند و شاخه های آنرا کوتاه میکنند.

تروریست برآمده از ظلمهای اقتصادی و اجتماعی است که گروهی واخورده و ظلم دیده و یا شست شوی مغزی شده را بسوی خود جلب میکند. سیستم نابرابر و ضد انسانی و ضد طبقه متوسط کنونی دنیا تمامی بارها و مشگلات را بر دوش طبقه متوسط و یا فقیر نهاده است. بی تفاوتی و بی انصافی و گرانی همراه با نداشتن کار نداشتن مدرسه و دانشگاه نداشتن همسر وزندگی و نداشتن مسکن و ظلمهای مضاعف مردم را بسوی تروریست و یا کمک به تروریست سوق میدهد. فساد اداری  رشوه خواری  بی تفاوتی سیستمها حکومتی به مشگلات طبقه متوسط و یا فقیر. بی خاصیتی دادگاهها ودادگستریها رواج بی حد فساد و رشوه خواری و کنار زدن قشرهایی از جامعه ریشه تروریستی را محکم و سراسری میکند.

مسلم است که اگر عدالت برای همه کار برای همه دانشگاه یا مدارس فنی حرفه های برای همه امکان ازدواج و تشکیل خانواده برای همه باشد ریشه تروریسم هم خشک خواهد شد . مبارزه های کنونی بر علیه تروریسم که میگویند سالی بیست تا سی میلیارد هزینه بر میدارد شاید بیشتر به کمک تروریسم باشد تا از بین بردن آن و آب در هاون کوبیدن است و منافع آن مستقیم به جیب شرکتهای بیمه و شرکتهای تولید کننده وسایل جنگی و مواد منفجره و مواد مخدر میرود. و قربانیان آن هم مردم بیگناه طبقه متوسط و یا فقیر هستند. مبارزه با تروریست به این نحو عملا ریشه های آنرا با هرس شاخه هایش تقویت میکند.

تمام سیستم های جهانی حکومتی اگر خوب و منصفانه و یا انسانی اجرا شوند زیبا و به نفع اکثریت مردم هستند ولی خودتان خوب میدانید که کمونیست و کاپیتالیست و تمام مکتب های سیاسی دیگر آلوده به فساد تمامیت خواهی  دیکتاتوری هستند. و تا این فساد و غارتگریهای جایش را به عدالت و انصاف ندهد وضع از این بهتر نخواهد شد. ادیان الهی هم مثل سایر مکتب ها برای عده ای خوب و پولساز و محبوبیت آور است و برای عده ای دیگربا کشته شدن و غارت شدن و از بین رفتن ثروت  و زندگی همراه است و خودخواهی و فساد را همراه به ارمغان میآورد.

نمونه های آن در تاریخ زیاد است و اگر کسی تاریخ را مطالعه کند براحتی پی میبرد که از همه چیز و همه کس براحتی میتوان سو استفاده کرد. تمامیت خواهی  فساد و خود خواهی و بی انصافی و کنار گذاشتن قشرهایی از مردم است که تروریست میسازد. اگر جوانی که با مدرک فوق لیسانس بعلت نداشتن پول و پارتی راه بجایی ندارد و مثلا گدا میشود و یا به دزدیهایی کوچک برای سیر کردن شکم و زیر شکمش دست میزند اگر به او حقوق و امکانان داده شود مسلم است که کارهای ناصواب را رها میسازد ولی همین جوان طمعه خوبی هم برای خدمت به تروریستها میباشد. اگر خوب دقت کنید که تروریست سازی یک پدیده بسیار جدید است که برای حمله به کمونیست سرو سامان داده شد و میلیارد دلار خرج آن شد تا تروریست های خوب تربیت کنند و آنان را به جنگ کمونیست بین المللی بفرستند. با ضعیف شدن ایده کمونیستی مسلم است که اینان بیکار شده اند و ولاجرم تفنگ خود را بهر سویی که بخواهند شانه میروند و چون دارای سلاحهای پیشرفته و امکانات وسیع و درآمد های مکفی هستند براحتی می توانند قشر سرخورده و بی پارتی و پول جامعه را جلب کنند. و نیز از راه تشویق مردم عامی به رفتن به بهشت با حوریان زیبای همیشه دوشیزه و غلمانهای سفت عنصر و یا حوریان مذکر براحتی میتوانند قشرهای ساده دل و ساده لوح را بخود جلب نمایند. از یک طرف هم آن جوانانی که با داشتن پول و پارتی و یا با شیادی به شغلهای کلیدی نان و آب دار و مداخل دار و رشوه های نجومی دست یافته اند براحتی در برابر سایر دوستان خود که از این مزایا برخوردار نیستند صف آرایی میکنند و راه را برای ورود به سیستم تروریستی هموار میسازند.

از این جهت که تنها راه مبارزه مثبت با تروریست دادن امکانات کاری تحصیلی  و تساوی و عدالت و امکان زندگی عادی و تشکیل خانه خانواده است و تا مادامیکه خانواده ها از هم به علت های اقتصادی پاشیده میشوند تروریست ها و جلادان هم امکان فعالیت دارد.

همانطوریکه دیکتاتور با استفاده از مالیات و بودجه کشوری و لشگری و درآمده های ملی برای خودشان قصرها میسازند مثل صدام که میگویند بیش از دوازده قصر سلطنتی داشت ونیز افراد قوی و دانشمند را برای محافظت از خودش و یا مبارزه با آزادی خواهان استخدام مینماید تا به جنگ همان مردمی بروند که مالیات داده اند و با پول همان مردم بمب و موشک میخرند و بر سرشان فرو میریزند به همان طریق هم سران تروریستی با استفاده از حمایت ها وبودجه هایی که در اختیار دارند دیگران را برای کشت کشتار و حفظ منافع خود استخدام میکنند و یا به آنان وعده بهشت و حوریان همیشه دوشیزه و غلمانان همیشه سفت مردانگی راحواله میدهند.

و بقول مرحوم راحل آیت الله مطهری هر دوی آنان مثل قیچی عمل میکنند که با وجود اینکه ظاهرا بر ضد هم حرکت میکنند ولی در باطن این مردم طبقه متوسط و فقیر هستند که در لابلای این قیچی از بین میروند و تکه تکه میشوند. تروریست کاپتالسیم  کمونیست سویالیست و مذاهب الهی تا مادامیکه مورد سو استفاده و تمامیت خواهی  قرار نگرفته و تا هنگامی که به خودخواهی و تجاوز و قدرت طلبی ها همراه با فساد قرار نگرفته باشند و آلوده نشده باشند شاید ضرری خود بخود برای مردم نداشته باشند  ولی هنگامیکه به دزدی فساد تمامیت خواهی آلوده شدند همه آنان میتوانند بطور یکسان برای مردم و اکثریت جامعه و طبقه های متوسط و فقیر خطرناک و کشنده ویران گر باشند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!