قرآن سوزی ترفند دیگری برای کشت نفرت میان ما.

قرآن سوزی ترفند دیگری برای کشت نفرت میان ما.

میگویند یک کلسیا در ولایت فلوریدا که بیشتر از پنجاه نفر عضوهم ندارد میخواهد قران را آتش بزند؟ خوب برای چی؟  آیا با آتش زدن قرآن اسلام کنار میرود؟  آیا این همان حکومت ابله هان نیست که برای خود کارهای بیهوده ای انجام میدهند. قران سوزی چه دردی از مردم دوا میکند و برای مسیحیان چه استفاده ای در بر دارد جز اینکه بیشتر مورد خشم مسلمانان افراطی قرار میگیرند. مسلمانانی که حتی خود قرآن را هم نخوانده اند و مثل آن کشیش بی خبرند از کاریهایی که میکنند و مقلد کشیشانی دیگر هستند که مثلا آنان را رهنمایی میکنند. حکومت احمق ها. آیا آن جناب روحانی این بار مسیحی فکر نمیکند که با این کار بسیاربی ارزشش تخم نفرت را میکارد؟ آیان حضرت مسیح نگفت که دشمن خود را دوست بدارید  و آیا این دوست داشتن است که به مقدسات دیگران توهین کنند؟ آیا دولت ایالات و ولایات فدرال از عهده یک کشیش با پنجاه نفر عضوش بر نمیاید که او را از این کار نفرت انگیز باز دارد؟  آیا آزادی یعنی دشمن تراشی و تخم نفرت افکنی؟

پس تکلیف آن خانواده هایی که مسیحی و مسلمان هستند چه میشوند این کار آقای مثلا روحانی نفرت را میان خانواده میبرد و آیا شما فکر میکنید که کار وی تصادفی است و هیچ نیرویی پشت او نیست؟  آیا آقای کشیش میتواند بفهمد که کینه و نفرت میان مردم یعنی چه؟  آیا بجای کمک و مساعدت و دوستی و محبتی که حضرت مسیح به ارمغان آورده است و این همه در باره دوستی و محبت و عشق صحبت کرده است را بایست با آتش زدن یک کتاب به پایان رسانید؟ ماهمه قرباینان نفرت بین ادیان هستیم کسانی که چشم و گوش بسته مقلد هیولاهایی هستند که برای نفرت و تجارت و ثروت اندوزی از دین سو استفاده میکنند. و ما قربانی حرص و آز و پول پرستی آنان هستیم. کسانی که میخواهند انسانها را از هم جدا و برعلیه هم دیگر تحریک کنند و تخم نفرت و خشم را بین آنان بارور سازند. آیا دین ها بایست وسیله ای برای خشم ونفرت و کشت و کشتارها باشند؟  آقای کشیش که برای معروفیت و باحتمال جمع ثروت و شاید مثلا افتخار و یا داشتن نام به اینکارهای ابلهانه دست میزند بایست بداند که شاید در مدتی در صدر اخبار جهان قرار بگیرد و شاید بتواند از این راه کشت وکشتاری بین مسلمانان افراطی ودیگران راه بیاندازد ولی در آخر کار منفور خواهد شد زیرا بجای عشق نفرت به ارمغان آورده است. من هم مثل میلیونها نفر دیگر قربانی نفرت بین ادیان مثلا الهی هستم و مثل بسیاری کسان دیگر که جان ومال و زندگی و یا کار و کشور و دوستان خودرا به خاطر نفرت بین ادیان از دست داده اند میباشم.

نفرت بین ادیان ویرانگر و کشنده است و آقای کشیش با ابلهی تام دارد اینکار را انجام میدهد و باحتمال مشوق او شاید همانا سیستمی پر قدرت باشد که میخواهد نفرت و کینه و خشم و بلاهت را جایگزین دوستی و دانش کند. باوجود اینکه دین و نفرت بین ادیان الهی زندگی مرا از هم پاشانده است ولی من نفرتی به دین ندارم در صورتیکه قربانی این نفرتهای سازمان داده شده هستم.

بیایید با احترام بهم و به باورهای هم همه را آزاد بگذاریم تا هر باوری که دوست دارند را برگزینند.  و با زور چماق و شمشیر و یا با آتش زدن کتب مقدسه نخواهیم اجباری در فرو کردن به زور افکارمان به دیگران داشته باشیم. این آقای کشیش چیزی در حد همان القاعده و طالبان است و باحتمال که آبشخور آنانهم  یکی است. یعنی آنان را با ایجاد نفرت وخشم مردم را بجان هم میاندازند و آبهای را گل آلوده میکنند تا ماهیگیران قهاری باشند. آنان که با ایجاد این نفرتهای برنامه ریزی شده میلیارد میلیارد سو استفاده میکنند و مواد منفجره  مخدر و …. خودرا با قیمت های سرسام آور بفروش میرسانند.

آقای کشیش بازیچه دست اینها نشو یا دانسته و یا نادانسته و اینکار را نکن که دامن گیر خودت هم خواهد شد.بگذار مردم باورهای سنتی و پدر و مادری خود را داشته باشند و بگذار کتابی را که شاید هم نخوانده اند و مقدس میدانند راهم در آتش ظلم شما سوزان نبینند. حماقت های تاریخی را کنار بگذارید و اجازه بدهید که مردم در این دوروزه عمر با دوستی و محبت کنار هم زندگی کنند همانطوریکه اگر به مسیح پرستیندنی معتقد هستید که میگفت مردم را دوست بدارید همانطور که من شما را دوست داشتم و دارم.  احترام به افراد و عقاید وباورهایشان احترام به خود شماست. خود شما هم بزودی منفور خواهید شد. به این کلام گوش کنید که این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظری و ابلهی است   چون دورن پاک کنی حرم دیر یکی کعبه و بت خانه یکی است  ایکاش شما آنقدر سواد داشتید که میتوانسیتد مولانا را بخوانید که میگفت  ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در اینجاست بیایید بیایید   ایکه رفته به بادیه حیران و سرگردان  یار تو همسایه دیوار  به دیوار است.  نفرت های بین ادیان ساخته دست استعمار و استحمار است و شاید شما هم یکی از آدمک های آنان بعنوان کشیشی با پنجاه گوسفندان باشید و شبانی آنان را عهده دارید.  آدمک جهان خواران و حریصان و دزدان با چراغ نشوید. دزدانی که مردم را بنام دین و باورهایشان طبقه بندی میکنند و بجان هم میاندازند و بهره وری مینمایند. امیدوارم که توضیح واضحات من برای ابلهان قانع کننده باشد.  کسانی که آتش کین می افروزند و خودشان هم روزی در همان آتش خواهند سوخت.  حضرت مسیح میفرمایند  ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار   تا باز که اورا بکشد آنکه ترا کشت.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!