US Army interviews part 2

دیوانه، خوب شما گفتید که اومدید اینجا که چند تا دوست پیدا کنید، دلیلی‌ هم دارید که ثابت کنه چنین قابلیتی دارید؟

– خوب میدونید، من دوست هایی دارم که باید بهشون یک خدمت واقعی‌ بکنم. میدونید در واقع من تمام سعیم بر اینه که همون دوست‌های ثابت خودم رو نگهدارم و این فقط یک پوششی بود که من توی سی‌.وی م آوردم که بتونم استخدام بشم.

*********************

شازده، شما اصلا به چه دلیل اپلای کردید؟ هدفتون از ملحق شدن به این ارتش چیه؟

– هدف اصلی‌ اصلیمو که خوب نمیتونم بگم، ولی‌ در واقع من میتونم با شکل و شمایل یک ژوکر بیام اینجا و حسابی‌ برینم تو کاسه‌ و کوزه اونی که این سازمان رو راه انداخت. انقدر حرف‌های بی‌ معنی‌ و شوخی‌های زشت با ملت می‌کنم که همه از عضویت خودشون استعفا بدن، برن به سازمان بسیجی‌ که مال پسر عموی خودمه ملحق بشن. آخه میدونین، ما یک شاخه مخفی‌ در کانادا داریم که هدف اصلیش نابود کردن این یو.س ارتشیه که شما اینجا راه انداختید.

*******************

خر، تبریک میگم! شما بدون هیچ شکی بهترین پرسنل این ارتش محسوب میشین.بهترین سی‌ وی متعلق به شماست. ارتش یو.س به شما افتخار میکنه، شما نه تنها اولین شخصی‌ بودید که به آگهی‌ ما در ایرانیان دات کام پاسخ دادید، بلکه تنها شخصی‌ بودید که از ما در مقابل اتهامات جی‌جی و دیگران دفاع کردید. ما به اشخاصی‌ مثل شما در آمریکا نیازمندیم و قول میدیم که تمام مخارج شما و همه افراد فامیلتان همچنین دوستان نزیکتان (اگر به همین اندازه شما خر باشند) ما دام العمر بپردازیم.

– پرایس لِس!!!!!!!!!!!!!!!!!!

****************************

امیرحسینی، فکر می‌کنید اگر تقاضای عضویت شما رو بپذیریم، چه خدمتی میتونید به این ارتش بکنید؟ در چه کاری مهارت دارید که میتونه برای بالا بردن کیفیت این ارتش موثر باشه؟

– سپاس!

– ؟؟ ببخشید؟

– اوه ساری…….پرایس لِس ، بعد سپاس!

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!