داستان ورزشکار مردم و قاتلان مردم

اندوه توده‌‌های مردم ایران از درگذشت ناصر حجازی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی‌، بسیار شبیه به سوگواری توده‌‌های مردم است بعد از مرگ مرحوم تختی. محبوبیت بی‌ سابقه این دو ورزشکار بیشتر از سوابق ورزشی، به نظر میاید  که مربوط به موضع گیری سیاسی این دو  بر ضدّ دیکتاتور وقت و در قرار گرفتن این دو  در جبهه  مردم می‌باشد.

رهبران دروغگو، فاسد، ترسو، فرصت پرست ، دزد و آدمکش رژیم اسلامی، از احمدی‌نژاد گرفته تا علی‌ لاریجانی  که همین اخیرا  مشغول به تهدید مرحوم حجازی به خاطر انتقادات ایشان از سیاست‌های مثلا اقتصادی رژیم بودند، حالا از سر و کله هم بالا میروند که تسلیت فوت ایشان را در چرندیت نامه‌های رژیم بنویسند. ولی‌ مردم ایران هیچ وقت فراموش نمیکنند برخورد‌های زشت، و تهدید‌های این شعبان بی‌ مخ‌های رژیم بر علیه ورزشکار محبوبشان. 

مرحوم حجازی در ۳۱ فروردین امسال در مصاحبه ای به وضعیت بد اقتصادی موجود در ایران اعتراض کرد و گفت: “دولت می گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند، نفت، گاز و … دولت حق ندارد به مردم کمک کند. دولت باید کار کند و خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دو دستی تقدیم آنها نماید”.

در واکنش به این اظهارات سایت رجا نیوز خطاب به حجازی نوشته بود: ” به دروازه‌بان اسطوره‌ای سال‌های دور استقلال توصیه می‌کنیم در چارچوب خود حرکت کند و پا را فراتر از حد خود نگذارد، چون مردم طاقت همراهی او با دشمنان کشورشان را ندارند.”

http://www.bbc.co.uk/persian/sport/2011/05/110524_l44_sports_news_24may.shtml

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!