جمهوری اسلامی احمق ها: چرا ایران همیشه عقب مانده خواهد بود

روشن شد که همان ملت عقب افتاده ای هستیم که سی و دو سال پیش بودیم.

ملتی که مثل یک مشت وحشی غارنشین عربده کشان از دیوار سفارتخانه بالا می روند تا نعره ای سر داده و همانند کینگ کونگ میزان سرشار تستاسترون خود را به نمایش بگذارند.

همین پشمالوهای بدوی سی سال دیگر می شوند اصلاح طلب و می آیند در ممالک غربی در تلویزیون از نیاز به مردم سالاری و رعایت قانون اساسی حرف می زنند.

ای کاش این روند تکامل عقلی این جماعت سی سال طول نمی کشید. مگر ما عمر نوح داریم تا شماها از نظر عقلی یاد بگیرید که آدمیزاد از در و دیوار خانه مردم بالا نمیره؟ مگر اینجا جنگل است یا طویله که مثل یک مشت احمق به آن تجاوز کرده و مثل آن امام راحلتان همچون الاق شیهه سر می دهید؟ 

از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید و امام راحلتان با آن لهجه ی تخمی اش به شما گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. حال که در این سی و دو سال آمریکا نه تنها غلطها کرده بلکه شما را به گه خوردن انداخته باز هم آدم بشو نیستید. مثل حیوان جفتک میزنید و انتظار دارید بقیه دنیا شما را آدم حساب کنند.

پرشیایی که روزگاری آوازه ی فرهنگ و تمدن جهانیان بود را تبدیل کرده اید به کیری ترین مملکت دنیا. جایی که آنقدر دروغ گفته میشود که فساد و بدبختی داره از سر و کونتون بیرون می زنه. جایی که زن را تبدیل کرده اید به موجودی که فقط یا در حال کهنه شوریست یا لاپایش را برای شما باز می کند تا آخر شبی به لقاالله بپیوندید. بقول امام راحلتان: از دامان زنان است که مردان به بهشت میروند. خاک بر سرتان با این گندی که به فرهنگ ابن سینا و سهروردی زده اید. همه دنیا فکر میکنند ایرانی جماعت دچار عقده های جنسیست. اینقدر ذلیل شدیم که تا یک زن با موهای برهنه می بینیم کیرمان به پا می خیزد. زلزله که بجای خودش. انگار بقیه دنیا مدام دارند در ادارات و بانک ها و مدارس فیلم سوپر اجرا میکنند. خاک بر سر شخصیت غارنشینتان کنند.

کاری کردید که ایرانی جرات ندارد در جایی در دنیا بگوید من ایرانیم. کاری کردید که ایرانی از ایرانی بودنش خجالت که هیچ…از ترس اینکه با کشور تروریست ها همدستش کنند بگوید: آی ام ایتالین!!

شما ها اینقدر پست فطرتید که نام ایران و ایران زمین و هزاران سال افتخار و هویت را با یک مشت اساطیر هجو یک مشت خونخوار عرب تعویض کردید. همان لیاقتتان که نام خلیج فارس را دارند میکنند خلیج عرب. باز هم چفیه بپوشید و تیشه به ریشه خویش بزنید. بقیه دنیا شما را تخم خودشون هم حساب نخواهند کرد. کسی که برای تاریخ و هویت خودش احترام و عزت قائل نباشه دیگران هم همین رفتار را با او خواهند داشت.

ضمنا اون ادعای اسلام و اخلاقتان هم یک مشت کس شعر واهیست. چرا که به همدیگر حتی رحم ندارید. همدیگر را توی همون مملکتتون مثل سگ می چاپید. و از همه دنیا هم طلبکارید انگار ارث پدریتان را به شما بدهکارند.

بله. باید هم از دیوار سفارت بالا بروید. به دنیا نشان بدهید که ایرانی همان احمق سی سال پیش است. همان کس مشنگهایی که تصویر امام را توی ماه می دیدند. همانهایی که امامشان می گفت اقتصاد مال خر است بعد همه تان تکبیر سر می دادید. الان هم از داد زدن یا علی رهبرتون وقتی که از اون جای ننش بیرون اومد حرف می زنید. (حتما اونجای ننش تنگ بوده خب) 

دقعه دیگه که رفتی یک سفارت خونه و گدایی کردی تا یک ویزا به بچه ات بدن تا بره همون آمریکا یا انگلیس درس بخونه….دفعه دیگه که در فرودگاهی در اروپا مثل حیوون باهاتون رفتار کردند….دفعه دیگه که توی یک اداره مهاجرت در استرالیا ساعت ها و روزها مثل گوسفند نگهتون داشتند یادتون بیاد که چرا دنیا آدم حسابتون نمیکنه.

حالا برو هی داد بزن مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس. کسخل بدبخت لیاقتت همین چاه مستراحیه که توش زندگی میکنی و اسمش را گذاشتی ایران. 

نوش جونت 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!