سردار نقدی: اگر به آمریکا حمله بکنیم

متن پیاده شده مصاحبه چهار روز پیش فرمانده بسیجیان، سرلشکر بسیجی محمد رضا نقدی، با برنامه کنکاش شبکه برونمرزی جام جم نظام پربرکت:

“من به شما بگم؛ امروز اگر جمهوری اسلامی به آمریکا حمله بکند، آمریکائیان توان پاسخگویی نظامی ندارن، خواهند آمد، دست دراز میکنن برای مذاکره که آقا بیایید یکجوری حل و فصل کنیم.

نه تنها نمی تونند حمله کنند، بلکه اگر بهشون هم حمله بکنیم نمی تونن جواب بدن. واقعاً اینجور هست.

با کدوم اقتصاد میخوان بجنگن؟

با کدوم پشتوانه مردم خودشون؟

با کدوم پشتوانه تو مردم ایران؟

کدوم پشتوانه تو افکار عمومی دنیا؟

با کدوم ارتش روحیه دار؟

اصلاً همه جا در محاصرۀ ما هستند. آمریکائیها همه جا در منطقه در محاصره نیروهای حزب الهی هستند، در تمام این منطقه هر جا تکون بخورن، ناوگان پنجمشون تو بحرینه، پایگاه هوائیشون تو قطره، اصلاً همه جا در محاصرن، در کویت.

بسیج کوچکترین پاسخش به هر تجاوز رژیم صهیونیستی، آزادی قدسه، کوچکتر از این حتماً نیست، یعنی هر اتفاقی بیافته، بسیجیا لحظه شماری میکنن.

ما بر اساس حکم اولیۀ اسلامی که تو رسالۀ امام نوشته که جای پنهان نیست که هر مسلمان مکلف است که هر جا خاک مسلمانا اشغال شد برود و برای آزادسازیش قیام کند و برای آن حتی نیازی به اجازه حاکم شرع هم ندارد. ولی به خاطر حکم ثانویه و معذورات بین المللی می گویند که الان شما مجاز نیستید.

همه لحظه شماری میکنن که یه بهانه­ای دستشون بیاد برن کار این صهیونیستها رو تموم کنن.”

آنانی که برای جان انسانها ارزش قائلند؛ آنانی که برای ایران و ایرانی نگرانند، باید هرچه در توان دارند بکار برند تا این نظام پربرکت، “اصلاح طلب” و غیره، قبل از تحمیل جنگ سرنگون شود.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!