فغان از توحش ایرانیان

محمد مصطفایی:

روز یک‌شنبه خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد که حد قطع پای سارق مسلح بانک‌های شیراز که در دادگاه انقلاب اسلامی این شهرستان صادر شده بود، با دستور علی القاضی مهر- دادستان شیراز – در محل زندان عادل‌آباد شیراز به مرحله اجرا در آمد. این در حالی است که حد قطع دست این شهروند ایرانی قبلا اجرا شده و این بار قاضی دادگاه انقلاب حکم به قطع پا صادر کرده بود.

در کم‌تر از یک سال گذشته ٢٥ مورد قطع دست و پا توسط مراجع رسمی جمهوری اسلامی گزارش شده است که در نوع خود، جنایتی غیرقابل گذشت به حساب آمده و باعث می‌گردد ایران رتبه اول قطع اندام انسان‌ها را به عنوان یک مجازات بی‌رحمانه، غیر‌انسانی و وحشیانه به خود اختصاص دهد، که این خود نشان از وحشی‌گیری و اعمال برخلاف حقوق بشر حاکمان جمهوری اسلامی داشته و با فرهنگ و تمدن ایرانیان در تضاد است.”

مروج این توحش دین اسلام است؛ کپی برداری از دین یهودی است، برگرفته از قانون حمورابی است؛ از هر کجا و هر منبعی که هست؛ توحش است؛ توحش!

پیش از آنکه کلیت فرهنگ و تمدن ایران را با ایندست توحش بدوی جایگزین کنند، باید هرچه در توان داشت خرج سرنگونی نظام پربرکت؛ “اصلاح طلب” و غیره کرد.

فغان از اینهمه توحش این “ایرانیان”

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!