جنس نفرت ایرانیان

– با نزدیک شدن برنامه غیر قانونی تسلیحات هسته­ای نظام پربرکت به مرحله تکامل، چه بالقوه و چه بالفعل، و با در نظر گرفتن ذات توسعه طلب اسلامیستها؛ زنگ به خطر افتادن منافع و امنیت ملی در چندین کشور دموکراتیک به صدا در آمده است.

   – لابی­گران که از این راه امرار معاش میکنند و دیگر هوچی­ها  بکنار؛ آن مخالفین اصولی جنگ که با نادیده گرفتن تحرکات مستمر جنگ طلبانۀ نظام پربرکت بر این باورند که با نصیحت کشورهای دموکراتیک؛ آنها دست از حفاظت از منافع و امنیت ملی خود خواهند کشید سخت در اشتباه میباشند.

   – بعضی­ها هم  شاید برای دل خود خوش کردن و یا  ترساندن طرف، استدلال بند تنبانی میکنند که حمله نظامی باعث خواهد شد که مردم پشت نظام پربرکت را بگیرند که به تداوم و تحکم آن خواهد انجامید. یا اینها  از ماهیت جنس و میزان نفرت ایرانیان از اسلامیستها غافلند؛ نفرتی که موجب مهاجرت/فرار میلیونها ایرانی شده و بسیاری را به جایی رسانده که برای رهایی جان خود را به مخاطره جدی انداخته و حتی از دست داده و همچنان از دست میدهند، و یا با تاریخ ایرانزمین آشنا نمیباشند که تنها نمونۀ آن  پشت کردن به حاکمان غیر مطلوب در زمان حملۀ اعراب در هزار و چند صد سال پیش نمیباشد.

  پیش از موفق شدن جنگ طلبی­های نظام پربرکت و ویرانی هرچه بیشتر ایران؛ تنها چاره­ای که هم منافع و امنیت ملی کشورهای دموکراتیک و هم منافع و امنیت ملی ایرانیان را حفظ میکند تضعیف نظام پربرکت؛ “اصلاح طلب” و غیره، از طریق اِعمال تحریم کمر شکن نفت/گاز/بانک مرکزی/قرنطینه ترابری دریایی و کمک لجستیک به مردم ایران در راسته سرنگون کردن رژیم  است و لا غیر.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!