یک موی محمد را به کوروش و داریوش نمیدهم

پیش از این در مورد صادق زیباکلام “اصلاح طلب ” استاد دانشگاه تهران و از همکاران حاج فرج دباغ (عبدالکریم سروش ) در “پاکسازی ” اساتید و دانشجویان دانشگاه ها در دوران انقلاب فرهنگی خوش عاقبت مطلبی ؛ حضرت استادی که متعلق به رفسنجانی است، حرفهای بامزه ای در مورد چند نفر زده منجمله:

اسفندیار رحیم مشایی؛ پدر عروس و دستیار “رئیس جمهور”

” من هویتم را نه از کوروش میگیرم و نه از داریوش می‌گيرم؛ من هویتم را از محمدبن عبدالله(ص) می‌گیریم، یک تار موی محمد بن عبدالله(ص) را به کوروش و داریوش نمی‌دهم. بنابراین با هم (با رحیم مشایی) اشتراکی نداریم.”

اکبر اعتماد، رئیس سازمان انرژی اتمی قبل از انقلاب و مدافع تسلیحات هسته ای رژیم فعلی؛

” اکبر اعتماد را سال ١٣٨۶ در کنفرانسی در آکسفورد که دکتر کاتوزیان میزبان بود دیدم. به من گفت: شنیدم با دستگاه جمهوری اسلامی نزدیک هستید(منظورش آقای هاشمی رفسنجانی و احمد توكلی بود) گفت می‌خواهم بیایم ایران و می‌ترسم، با اینکه در فرانسه کار دارم عاشق این هستم بیایم ایران. رایزنی کن بیایم ایران.”

عباس عدالت؛ رهبر کسمی، لابی دوقلو چسبیده به لابی نایاک؛

” چند باری به واسطه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور آقای عدالت را دیدم. حقیقتاً من در اين چند دیداری كه با ایشان داشتم شخصیت او برایم عجیب بود، حمایت های صد درصدی ایشان از احمدی نژاد و دولت برایم خیلی عجیب بود و به همين خاطر خیلی این فرد به دل من ننشست.”

و البته؛ ایران و ایرانی همیشه به داشتن اینچنین افراد مفتخر بوده.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!