سعید ۲۴ ساله را جلوی چشم پدرش کشتند.

سعید عباسی جوان ۲۴ساله ای بود که در نزدیکی محل کارش در سلسبیل در روز سی خرداد با اصابت مستقیم گلوله کشته و پیکر او در قطعه ۲۵۷بهشت زهرا در کنار سایر جان باختگان پس از انتخابات به خاک سپرده شد.
سعید به همراه پدرش در مغازه کیف و کفش فروشی کار می کرد؛ در خیابان رودکی یا همان سرسبیل سابق. وقتی تظاهرات کنندگان نزدیک مغازه می شوند، سعید هم به میان آنها می رود که ناگهان به سرش شلیک می کنند, مردم دیدند که از بالای پایگاه بسیج به سر سعید شلیک کردند و مغزش متلاشی شد.

روبروی مسجد لولاگر در روز سی خرداد خیلی شلوغ بود، واقعا صحنه ی تکان دهنده ای بود. همه مردم وقتی می دیدند تظاهرات کنندگان شعار می دهند از مغازه هایشان بیرون می آمدند، سعید هم به جمعیت پیوسته بود. وقتی به او شلیک کردند پدرش بلافاصله بالای سرش رفت.

سعید بغل پدر خودش تمام کرد. پدرش وقتی آب در دهانش می کرد سعید خون برمی گرداند و همان جا مردم فیلم هایی با موبایل شان گرفته بودند مثل صحنه ی کشته شدن ندا که همه جا پخش شد. سعید الان هم توی قطعه ای نزدیک ندا و اشکان سهرابی دفن شده است.

خانواده ی یکی از کشته شدگان راهپیمایی ۲۵خرداد می گوید: من وقتی خانواده ی سعید عباسی را می بینم که سر مزار فرزندشان می آیند دردهای خودم یادم می رود؛ چون واقعا مظلوم و گمنام مانده اند؛ خانواده سعید عباسی خیلی زجر کشیده اند…

لحظه کشته شدن سعید عباسی
http://www.youtube.com/watch?v=4GQ0JoayTzk

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!