توهین به اسلام شد؟ به جهنم که شد

روی سخنم با شما پیروان اسلام است که همیشه باعث دردسر بوده اید، نه تنها در این زمان بلکه از صدر اسلام و روی کارآمدنتان. برای اثبات مدعای خودتان دست به هر جنایت و خشونتی زده اید، آدم می کشید و سر می برید. زبان می برید و سنگسار میکنید. اگر توهین به مقدسات شما بد است، چرا پس توهین به مقدسات دیگران را شایسته می دانید؟ زورتان نرسید نوروز و سیزده به در را از فرهنگ ایران بیرون کنید بجایش آمدید و دعای سال تحویل ساختید و رنگ و بوی مذهبی اش دادید و بردیدش داخل حرم. اعتقادات مسیحیان راجع به پسر خدا بودن را تمسخر می کنید. یهودیان را نجس میدانید. اعتقاد هولوکاستشان را هم دروغ می پندارید و برای اثباتش کنفرانس می گیرید. اونجا که میشه ناگهان آزادی بیان برایتان معنا و مفهوم پیدا میکنه!!! زرتشتیان را آتش پرستان خرافه گرا می پندارید. هموطنان بهایی هم که اصلا آدم نیستند از نظر شما. نه حق داشتن قبرستان دارند و نه حق تحصیل و خدمت به وطن. (نوشته های بلاگ نویسان در همین سایت را برای نمونه میتوان دید). القاب نژادپرستانه “قوم عجوج و مجوج” (یا بقول خودتان “چشم بادامی ها”) را هم که وللش. شما حتی نمی تونید از لعنت کردن اعتقادات اهل سنت و یا بالعکس هم خودداری کنید.

شما غلط می کنید که حرف از احترام به عقاید دیگران میزنید! حتی تحمل دیدن یک خانقاه را هم ندارید! مثل یک قوم وحشی می ریزید و اقلیتهای مذهبی را هتک حرمت میکنید. آنجا برایتان احترام به عقاید دیگران اهمیت ندارد؟ اصلا شده اعتقاد یک فرد “خارج از دین” (آنهم دین شما) برای شما محترم باشه؟

از روز اولش هم همینطور بوده آخه. نمونه اش هم حمله وحشیانه تان به ایران 1400سال پیش و توهین به مقدسات و اعتقادات ایرانیان که در آن زمان زرتشتی بود. شما که با زورِ شمشیر اسلامتان را گسترش دادید، چنانکه اگر کسی به دینتان ایمان نمی آورد خونش را مباح وقتلش را واجب می دانستید، الان هم همین کار را میکنید. طبیعیست! خُب قرآنتان نوشته! از آیه 89 سوره نسا واضحتر؟

مگر در بازگویی تاریخ اشکالی است؟ مگر شما می توانید تاریخ را پاک کنید؟ این تاریخ خود شماست که از بازگوی اش اینگونه هراسان می شوید و آن می کنید که اکنون شاهدش هستیم! آخر مگر این گفته ای که ازدواج با دختر 9 ساله جایز است از سخنان پیامبرتان نیست؟ چرا که دختر خود او در سن 9 سالگی با علی ازدواج کرد. گفتن حقیقت اهانت است؟؟؟؟؟ مگر این حقیقت را می شود کتمان کرد؟ مگر حکایت زید، پسر خوانده ی محمد را که در قرآن خودتان نوشته شده نخوانده اید؟ مگر می توانید منکر آن شوید؟ شما را رجوع می دهم به سوره ی احزاب آیه های 36 تا 38.

مگر جز این بود که پیامبر، زینب زن پسر خوانده اش را می بیند و از او خوشش می آید و سرانجام او را به زنی می گیرد؟ آیا می توانید سوره ی بقره آیه ی 191 را از قرآن حذف کنید؟ این را از آن جهت گفتم که کشتن کافران که همانا ایمان نیاورندگان هستند در آن به صراحت گفته شده و دست شما را برای کشتن آنها باز می گذارد و به عملتان وجاهت قانونی و شرعی می دهد. آیا این سخنان توهین به دیگر ادیان نیست؟ یعنی کسانی که دین شما را باور دارند خوبند و دیگران بدند؟ از این سوره ها فرت و فراوان در قرآن ریخته و انتظار دارید ما به آن احترام هم بگذاریم. اونهم وقتی خودتان برای اعتقادات دیگران کوچکترین ارزشی قائل نیستید!!

یهودیان قبیله “بنی نظیر” که از ترور شدن یکی از روساي خود بنام “کعب ابن اشرف” توسط مسلمانان و به دستور محمد، خشمگین بودند آماده طغیان شدند ولی محمد دستور به کشتار آنان داد، آنان را محاصره کرده و نخلستان هایشان را نیز به آتش کشیدند و در پایان، آنان توسط مسلمانان غارت شدند و افراد آن قبیله ،تصمیم به ترك آن دیار گرفتند. سوره ی حشر آیه های 3 ،4 و 5 این کشتار توسط محمد را به روشنی شرح و کار محمد را درست و به جا جلوه می دهد. آیا تاریخ را می توانید به گونه ای دیگر نشان دهید؟ آیا این سخنان که همگی گفته ی قرآن است را می توانید دروغ بخوانید؟ خیر! اینها تاریخ است و نمی توان آنها را عوض کرد! حال چرا آن چیزی را که به درستی از تاریختان به شما می گویند، توهین می دانید و در صدد انتقام از گویندگانش بر می آیید و آن می کنید که می بینیم: کشتن، غارت کردن، به آتش کشیدن و همه ی این کار های زشت. تمامش هم درقرآن شما (تحت لوای مبارزه با “کفار”) توصیه شده، و یادآوری این حقایق شما را خشمگین می کند!

همین جا میگویم: از اهانت به محمد ناراحتید؟ کون لق شما و محمد با هم که به غیر از قتل و آدم کشی خدمت دیگری به بشریت نکردید! تف بر آن ائمه اطهارتان که ایران و ایرانی را ذلیل کرد. نفرین بر آن قرآنتان که بجای هدایت بشر باعث فلاکتش شد! ما حکومت اجباری اسلام بر شما تحمیل کردیم یا شما بر ما؟ ماییم که با باتوم و چماق و گشت ارشاد به شما امر (و نه دعوت) به معروف میکنیم و به زور شما را می خواهیم به بهشت ببریم یا بالعکس؟ مرده شوی علی و حسین و سیدعلی تان را ببرند که هر چه بدبختی کشیدیم از اینان و خاندان معممشان است! خیالتان راحت شد؟ حالا بروید و سفارت آتش بزنید و آدم بکشید. اما این بار باید یک سفارت ایرانی آتش بزنید….چون کسی که این قرآن را آتش می زند و نفرین میکند تری جونز نیست بلکه یک ایرانیست. خوب نگاه کنید:گور پدر دین کثیف اسلام!

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!