غلامحسین ساعدی با آفتابه ودکا میخورد

پیشتر در باره دهان دریدگی یکی از ریزه خواران نظام نکبت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره به شادروان صادق هدایت و “بی شرف” نامیدن او برای خلق “توپ مرواری” یکی از چندین و چند شاهکارهای او مطلبی تقدیم شد.

حالا یکی از سایت های امنیتی نظام نکبت مسلمین به سراغ زنده یاد غلامحسین ساعدی رفته و به نظر میرسد که حضرات کمپین جدیدی را برای حمله به نویسندگان معاصر و محبوب ایران شروع کرده اند.

“سالهاست که جریان معارض فرهنگی و ادبی جمهوری اسلامی ایران به دنبال احیای روشنفکری غرب زده در ایران است.

این درست همان چیزی است که محافل حامی روشنفکری ادبی و هنری در داخل و خارج از ایران آنرا طلب میکنند ، یعنی ترسیم ابعادی ناهنجار و نامتعارف از زندگی روشنفکر ایرانی بعنوان یک الگو و سرمشقی برای جوانان و احیانا کنشگران ادبی و هنری که میخواهند روزی در تاریخ ادب و هنر ایران نامی از آنان باقی بماند.

ساعدی خودکشی کرد و با آفتابه الکل مینوشید و همیشه ناراضی بود و همواره سیاه نگاه کرد و دلبسته بود بر تمامی ژست های روشنفکری که تا قبل از این اسلافش دلبسته آنان بودند.”

تبریک

پ.ن. رضا براهنی در مطلبی گفته که پس از انقلاب به آپارتمان ساعدی رفته و دیده که ساعدی برای مخفی کردن “ودکا” آنرا در دستشویی در آفتابه ریخته بوده.

با در نظر گرفتن سابقه براهنی و غیر عملی بودن نگاهداری مشروب الکلی در ظرفی در باز و پخش بو و پریدن الکل آن، اصالت روایت براهنی همانند آنکه گفته بود در دوران دبستان برای تنبیه نوشتن به “ترکی” باید تخته سیاه را میلیسیده مشکوک میباشد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!