حمله اسرائیل به ایران -بایدها و شایدها

ما و یهودیان در کانادا

افکار عمومی یهودیان اسرائیل و یهودیان کانادا که تحت تاثیر تبلیغات شدید و نگران از تهدیدهای حذف فیزیکی کشور اسرائیل که توسط افراطیونی مانند احمدی نژاد و بن لادن و ایمان الظواهری (مرد شماره 2 القاعده) تکرار می شود در حالت حمایت بدون قید و شرط از دولتمردان اسرائیلی هستند که فساد مالی آنان کمتر از مقامات جمهوری اسلامی نیست.

رشوه خواری 200 هزار دلاری اولمرت نخست وزیر فعلی در زمان شهرداری بیت المقدس از یکسو که این روزها در جریان است و نیز رشوه خواری در انتخابات ژنرال شارون که به دستگیری و محاکمه و زندانی شدن پسر شارون انجامید نشان از عدم سلامت سیستم سیاسی این کشور که به احزاب بسیار کوچک افراطی یهودی متکی است، دارد. در هر حال از منظر اخلاقی، فساد،تباهی می آورد و به حقوق اقشار ضعیف و آسیب پذیرجامعه لطمه می زند. فساد، فساد است چه آ قازاده ی شارون باشد یا آقازاده آخوند طبسی و برادرزاده خزئلی. چه رفسنجانی و چه اولمرت. رشوه هم چه یک دلار چه یک میلیون دلار نفس آن بی عدالتی و فساد است.

باید با اتحاد جامعه ایرانی این پیام را به سیاستمداران و طرفداران اسرائیل در کانادا رساند که همانگونه که ما نقض حقوق شهروندان ایرانی و تقسیم آنان به خودی و غیر خودی و درجه بندی جنسی توسط جمهوری اسلامی رامحکوم می کنیم ولی قرار نیست که این محکومیت یک طرفه باشد و این به معنی تایید اسرائیل و چراغ سبز برای حمله نظامی اسرائیل به ایران باشد .

یهودیان طرفدار اسرائیل در کانادا با توجه به نعمت زندگی در این کشور که همه تفکرات و مذاهب و ملیتها را به رسمیت می شناسد و در سایه امنیت قرار می دهد، و خود یهودیان نیز برای تحقق این امر تلاش زیادی کرده و محرومیت هایی هم در این راستا پیش از دیگر مهاجران متحمل شده اند،نباید چشم خود را در مورد نقض حقوق بشر در اسرائیل و حکومت خودی ها(یهودی ها) بر غیرخودی ها (اعراب) و ادامه اشغال سرزمین های فلسطینی ها (که منبع اصلی اختلافات جدی در دنیا است)ببندند.

همانگونه که یهودیان در کانادا مورد ستم قرار داشته اندو در سالهای بعد از جنگ جهانی توانستند در احقاق حقوق حقه خود تلاش کنند و آن را بدست بیاورند، امروزه در حالی که در این کشور در صلح و امنیت زندگی می کنند و سالانه میلیاردها دلار از محل مالیات به اسرائیل کمک می کنند، باید دولت اسرائیل را مجبور کنند که به صلح و احترام به دیگر ادیان و ملت ها متعهد باشد. باید به آنها گفت جان یک یهودی برابر جان دیگران ارزش دارد نه کمتر و نه بیشتر.جان همه چه یهودی ، چه مسلمان و چه مسیحی و یا بودائی و هندو ویا بی دین و یا منکر دین همه ارزش مساوی دارد ، نه کمتر و نه بیشتر.

 

بقیه متن

http://www.kanoun-e-bayan.blogspot.com/

http://www.shahrvand.com/?c=118&a=4835

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!