معرفی" یارا شهیدی " به جامعه ایرانیان در سراسر جهان


Share/Save/Bookmark

معرفی" یارا شهیدی " به جامعه ایرانیان در سراسر جهان
by bitamg
07-Jun-2009
 

یارا شهیدی هنرمندی نه ساله است که زندگی هنری  خود را در دنیای نمایش  و سینما ، از روز  12 جون 2009 با درخشش به عنوان بازیگر،  با ایفای نقش  در برابر "ادی مورفی " ، در فیلم Imagine THAT “ " ساخته کمپانی سینمایی پارامونت آغاز می کند. در این فیلم می توان به خوبی، استعداد بازیگری  هنری یارا را دراجرای نقش " اولیویا " ، دختر  " ادی مورفی " که دختری سرزنده  وسرشار از روحیه است  ، شاهد بود. در این فیلم اولیویا ، پدر خود را که بازرگانی پرکار و همیشه مشغول است  ، در سفری به دنیای خیالی خود ، همراه می سازد  و در طول راه ، پدر درسی ارزشمند را می آموزد.

یارا در  "مینه سوتا " به دنیا آمده  و پیش از آنکه به سبب جابه جایی شغلی پدر،  همراه خانواده برای سکونت  به کالیفرنیا  بیاید ، چهار سال نخست زندگی خود را در" مینه سوتا "  گذرانده است. هنگامی که او به آن روزها و زندگی در مینه سوتا فکر می کند و آن چیزهایی  را که  بیش از همه برایشان ، دلتنگ می شود ، به یاد می آورد ، بیدرنگ می گوید، "جون جون ، پدربزرگ ، برف ".

یارا ،  که پدرش یک آمریکایی  ایرانی تبار است ، به فرهنگ و پیشینه ایرانی خود  افتخار می کند و هرگاه  در گذران وقت های آزاد خود ،با کسی دیدار می کند، دوست دارد که به این پیشینه فرهنگی اشاره کند و چه  در هنگامی که با پدر سرگرم آشپزی می شود و یا هنگام سفر با خانواده و یا لحظه های تجربه های علمی (او می خواهد در آینده در گاراژ خانه شان آزمایشگاه بسازد.) ، از یادگیری و سخن گفتن به زبان فارسی ، لذت می برد.  تاریخ موضوع مورد علاقه یارا در مدرسه است و او هرگز از آموختن درباره دوران رونسانس خسته نمی شود.

یارا ، پیشه هنری خود را ازسن شش سالگی ، درکنار مادرش در فیلم های تبلیغاتی و آگهی های چاپی بازرگانی آغاز نمود.   تصویر یارا را می توان در آگهی های  بازرگانی  شرکت هایی چون  : Gap Kids, ,Guess Kids & Disney Ralph Lauren  دید. او بارها این فرصت را یافته است  تا با مادر و برادر کوچکترش  ساید شهیدی در فیلم های تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی گوناگون چاپی کار کند. آخرین کار آنها  ، حضوردر آگهی های بازرگانی  Tropicana “ Squeeze “ ( هم به صورت فیلم وهم چاپی) است.

هم اکنون یارا، در لوس انجلس با مادر، پدر، دو برادر کوچکتر وماهی اش  "Cleophus" زندگی می کند.


Share/Save/Bookmark

more from bitamg
 
bitamg

Imagine THAT opens June 12th

by bitamg on