نگاهی دگرگونه به مسئله رکسانا


Share/Save/Bookmark

KamRan201
by KamRan201
24-May-2009
 

در باره خانم رکسانا صابری بسیار گفته شده و با توجه به زمان وقوع رویداد و گذشت حدود دو هفته از وقوع موضوع، دو باره زنده کردن ماجرا چندان لازم به نظر نمیرسد ولی اگر در این مدت با صد ها مقاله و تفسیر موضوع مهمی از جلوی دیدگان همه گذشته و هیچ کس هم به آن توجه نکرده باشد، موضوع یک دیدگاه تازه پیدا می کند.

در مورد بازداشت رکسانا حرف و حدیث بسیارگفته شد و از جمله بازداشت او با امید تعویض با فرماندهان سپاه که در عراق دربند هستند و بعد از آزادی او همگی منتفی اعلام گردید و بعد آزادی رکسانا که واقعا بیگناه بود کسی بدنبال کشف حقیقت نگردید.

در تمام مدتی که رکسانا در اوین در بند بود بیش از چند عکس کلیشه ای آنهم با حجاب کاملا پوشیده منتشر نگردید. وقتیکه این دختر پس از آزادی وارد یک فرودگاه اروپائی شد و من چند قطعه از تصویر بدون حجاب او را دیدم به این نکته پی بردم که رکسانا دارای قیافه ای زیبا سالم و قابل اعتنا هست. او بمانن یک گل پیوندی واقعا زیبا هست. نوعی ملاحت ژاپنی و تلفیق با زیبائی ایرانی. بعد بیاد این افتادم که حادثه در کشوری اتفاق افتاده است که وزیر اطلاعات آن در موقع سفر به مشهد زیر پای یک مهماندار شوهردار هواپیما مینشئند و حالا با تطمیع و تهدید و هر وسیله دیگری او را از راه بدر میکند و بقول خودشان به "زنا" می پردازد و چون تاریخ مصرف بانوی فوق بسر می آید با گلوله ای خودش را از دست او راحت میکند و شروع به نوازش دیگران میکند. یا سعید امامی که در سونای نیاوران هر شب بساط لهو و لعب راه می انازد. این چند نمونه از هزاران جنایاتی هست که توسط ماموران کثیف وزارت ارشاد (!) اتفاق افتاده و لو رفته اند و مشت نمونه خروار است. حدس من آنست که رکسانا هم در دایره ای مشابه قرار گرفته و چون وا نداده است برای او پاپوش دوخته اند. وقتیکه رئیس پلیس یک شهر بزرگ با 6 فاحشه رسمی به آنصورت فضاحت آمیز گیر می افتد مطمئن باشید که بقیه ماموران هم از همان سنخ هستند. از ماموان بی وطن آدم فروش توقع دارید که رفتاری یک قدیس را داشته باشد. این ها بشدت کثیف هستند و هیچ نوع اخلاقیاتی را هم مراعات نمی کنند.


Share/Save/Bookmark

more from KamRan201
 
KamRan201

قیافه‌ای زیبا، سالم و قابل اعتنا دیگر چه گونه دفاع از یک شخص است

KamRan201


by Realist (not verified) on

قیافه‌ای زیبا، سالم و قابل اعتنا دیگر چه گونه دفاع از یک شخص است؟

منظور شما از نگهه دگرگونه این بود؟ پس بهتر است که دوست دختر بگیرید تا کمی‌ از شهوت تان بکاهید.

 

خانم و یا  آقای عزیز

چرا القائ شبهه مینمائید و شعار و درس اخلاقی میدهید؟ من در سنین حدود 70 سال هستم ، امثال رکساناها مثل دختران من هستند و شعار های شما با صد من سریش هم به من نمی چسبد. چرا آمده اید و موضوع را به هدفی نامشخص یکصد و هشتاد درجه چرخانیده وسعی کرده اید که به خود من بچسبانید. عزیز دل من این ها بسیار کثیف تر از آن هستند که شما پندار می کنید. آیا حافظه ی تاریخی شما پاک شده است تا بیاد آورید که چگونه دختران نوجوان را یک شب صیغه میکردنند تا روز دیگر به جوخه اعدام بسپارند. آیا فراموش کرده اید که وزیر محترم ارشاد و اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران در هواپیمائی عازم مشهد، مهماندار شوهر دار را اغوا میکند و بعد از دو سال کام دل گرفتن گلوله ای در مغز او شلیک کرده و در خیابان رهایش میسازد و این تنها یکی از موارد متعدد ماجراهای زناکاری اوست. مگر ماجراهای تجاوز به زندانیان زن را تا کنون نخوانده اید . مگر ماجرا های سونای نیاوران را از زبان قربانیان آن ها نشنیده اید؟ این جرثومه های فساد که نان خود را از آدم فروشی بدست می اورند نه دین دارند و نه ایمان . همه از جنس آن وزیر نامبرده و یا کثافت هائی مثل سعید امامی هستند. مگر ماجرای گرفتار آمدن افتادن رئیس پلیس تهران با 6 زن کاملا برهنه را فراموش کرده اید که حالا مثل مریم مقدس به موضوع مینگرید.

ضمنا لطفا با مدد از دستور زبان گسترده و کامل زبان فارسی بمن بگوئید که کدام یک از کلمات "زیبا" و "سالم" و "قابل اعتنا" بوی شهوت در جسمشان ریشه دارد تا منهم یاد بگیرم.

KamRan


default

LooooooooooooooL

by Realist (not verified) on

قیافه‌ای زیبا، سالم و قابل اعتنا دیگر چه گونه دفاع از یک شخص است؟

منظور شما از نگهه دگرگونه این بود؟ پس بهتر است که دوست دختر بگیرید تا کمی‌ از شهوت تان بکاهید.