چگونه سرعت ماه به دور زمین از ٣٠ روز به ١٩ روز میرسد


Share/Save/Bookmark

چگونه سرعت ماه به دور زمین از ٣٠ روز به ١٩ روز میرسد
by Reza 41
09-May-2009
 

  آقایان دم از اعتقادشان بر اساس انطباق علم بر دین میزنند ولی هیچ جوابی  مثلا برای معجولاتی از قبیل ١٩ ماه به جای ١٢ ماه ندارد در صورتی که ١٢ ماه که تاکید آن در قران مجید است  بر اساس علم فیزیک قابل اثبات استإِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِندَ اللّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْرًا فِي كِتَابِ اللّهِ يَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَات وَالأَرْضَ9/36 ماه زیاد زور بزند ٣١ روز طول میکشد به دور زمین بچرخد و یا زیاد تنبلی کند ٢٨ روز این مسافت را دور می زند آخر این ١٩ روز چه علمی آن را تایید می کند ؟ .دوست دارم شما آقای البرز از لحاظ علمی ١٩ روزتان را در یک ماهی که تقریبی ٣٠روز است را اثبات کنید . شما مگر نمیگویید دین باید بر اساس علم باشد.  ماهتان را اثبات کنید . بدرستی  اهمیت عدد ١٩ در روایات  آمده و مشخص است که از نظر بنیان گزاران این عقیده هم دور نبوده و این١٩ ماه مجعول را با آن ساختند ولی با کشفهای علمی خیره کنندگان قرانی اینروزها مشخص میشود که اهمیت عدد١٩  دربهارانوار درست بوده و همین اکتشافات قرآنی برای شما باید دلیل باشد که چرا  قران ختم کتابهاست  .خداوند خود  بشارت معجزات قران این کتاب عظیم را داده مثلا در آیه شریفه ٢٠/١٠ سوره مبارکه یونس خداوند میفرماید:   وَيَقُولُونَ لَوْلاَ أُنزِلَ عَلَيْهِ آيَةٌ مِّن رَّبِّهِ فَقُلْ إِنَّمَا الْغَيْبُ لِلّهِ فَانْتَظِرُواْ إِنِّي مَعَكُم مِّنَ الْمُنتَظِرِينَ ﴿۲۰﴾ و مى‏گويند چرا معجزه‏اى از جانب پروردگارش بر او نازل نمى‏شود بگو غيب فقط به خدا اختصاص دارد پس منتظر باشيد كه من هم با شما از منتظرانم.
و همه ما میدانیم که در زمان حضرت معجزه ای رخ نداد  و جواب حضرت هم همین آیات و نمونه های مشابه آن از جمله سوره ط٢٠/١٣٣ بگو منتظریم و پس منتظر باشید که بزودی خواهید دانست . می باشد  کوتاه خردانی با دست کم گرفتن این کتاب نسخ ناپذیر با باستانی و کهنه خواندن دستورات نورانی این کلام خدا و منسوخ کردن آن سعی در القا و جا زدن دستوراتی میکنند که باز گرفته و آمیخته از دستورات مکتب منطقیون و رواقیون  (استائیکیسم) از دوران باستان ٣٠٠ سال قبل از میلاد می باشد . در مروری کوتاه  خوانندگان گرامی مخصوصا پیروان ساده و معمولی بهایی این حقیقت را خواهند یافت: بوجود آورندگان این قوانین مدنی در زمان خود یا اصلا به خدا اعتقاد نداشتند و یا به خدای یگانه اعتقادشان نبود و تابع چندین خدا خود را می دانستند کتاب تاریخ فلسفه سیاسی به قلم دکتر بهاء الدین پازارگاد، لیستی از اصول عقاید سیاسی رواقیون را به شرح ذیل توضیح میدهد:
کولکتیویسم: یعنی منافع فرد فدای جامعه میشود، اما منظور از جامعه، جامعه جهانی است و نه دولت ملی. دولت جهانی حاکم بر فرد است.
انترناسیونال: رواقیون معتقدند که مردم طبعا عضو جامعه جهانی هستند. قوانین این جامعه طبیعی است و واجب اطاعت و حیات اجتماعی ضروری است.
مساوات: همه مردم جهان برادر یکدیگر و در حقوق مساوی و عموما اتباع کشور جهان هستند بدون توجه به مال و مقام و نژاد و فرهنگ.
قانون: قانون کشور باید مطابق قانون جامعه بشری و بر وفق قانون طبیعت باشد.
جامعه: جامعه جهانی تنها جامعه ایده ال است و بس و صلح جهانی تنها اینگونه ممکن است.
نژاد: نژاد، نژاد انسان است و بس، و نه نژاد خاص.
شان آدمی: حقوق مردم مورد اهمیت و احترام است بدون توجه به مال و مقام و نژاد.
تقوی: تقوی عبارت است از عالی ترین خیر و صلاح. تقوی خاص یک طبقه نیست بلکه هر قوم و هر طبقه میتواند صاحب تقوی باشد
  این فلسفه رقیب فلسفه اپیکور است ولی هر دو فلسفه از جهاتی با هم مشترک هستند، مثلا هر دو فلسفه یکی از شرایط خردمندی را بر کناری از امور جهان میپنداشتند ولی در توجیه این مسئله اختلاف داشتند.
این تنها مروری مختصری بود بر احوال و پایه عقیده ای که ادعا دارد زمان قرآن سپری شده است و جالب اینجاست با آوردن احکامی باستانی خود بدنبال هدفیست که این هدف نیز در آن عصر نیز دنبال میشد و آن قداست و الوهیت بخشیدن به اشخاص موسس و از این طریق سلطه خود را بر جهان مستولی سازد دکتر پازارگاد مینویسد، : اگرچه که فلسفه رواقیون در آغاز ظهور متمایل به کناره گیری(از سیاست) بود ولی به مرور زمان رو به اصلاح رفت و طریق تکامل پیمود و در نتیجه عقاید آن تا درجه ای اصلاح گردید. اما در این مورد هیچگاه به پایه آن عقیده محکم و تاکیدی و اصرار فلسفه دولت سیته نرسید که شرکت هر فرد را در امور اجتماعی از ضروریات و واجبات اولیه و شرط حیات و تابیعت میشمرد. رواقیون معتقد شدند که در عالم یک دولت جهانی و یک جامعه جهانی وجود دارد که هم خدایان و هم انسانها اتباع آن دولت میباشند و این دولت دنیا را یک قانون اساسی است که عقل حقیقی و کامل میباشد و به مردم تعلیم میدهد که به چه اعمالی اقدام و از چه کارها اجتناب کنند. عقل حقیقی و کامل همان قانون طبیعت یا حقوق طبیعت است که در همه جا سطح سنجش میباشد برای تمیز خوبی از بدی و تشخیص صواب از ناصواب. این حقوق طبیعت در اصول لایتغیر است و تمام افراد اعم از زمامدار یا رعایا محدود بدان و مجبور به تبعیت از آن میباشند و این همان قانون الهی  است . دوستان بهایی و احبای بها أیا با اضافه کردن مظهر ظهور به این عقاید مکتب رواقیون میشود به سادگی یک دین تولید کرد یعنی واقعا شما باید خام مغزی این آقایان را در ساختن دین با این چند خط درک کنید. آیا میتوانیم بگوییم چه چیزی جدید تری این عقیده شکست خورده که با هدف سیطره بر کل جهان و تک دولت جهانی همیشه مورد نظر سوپر ثروتمندان جهان بوده یک  آن هم یک سری احکامی که در ٢٣٠٠ سال پیش برای بشریت دارد  ؟
 آخر چطور میشود خداوند که در سوره مبارکه فصلت فرموده: قرآن کتابیست که هیچ کتابی در آینده و گذشته این کتاب را منسوخ نخواهد کرد و حتی در تورات(دانیال ١٢:١٢ )از بسته شدن این کتاب تا به قیامت را وعده داده بعد نعوذ و بالله دروغ بگوید و کتاب٣٠ صفحه ایی پر از غلط املایی اقدس  را با آن دستورات عجیب غریبی که بیشتر آن حول محور ستایش آقای بها ا.. و یا دستور به تمیز کردن خود با واجبی(داروی ریزش پشم شرمگاه)  میدهددور میزند را بفرستد ؟ آخر من مگس وزن با این سواد کمم وقتی این چیزها را مطرح می کنم به خود می لرزید و جوابی برای این پرسشها ندارید و معمولا با احانت های شخصی و سفسته سعی در گم کردن مسئله میکنید  پس اگر یک سنگین وزن وارد میدان شود چه میکنید ؟  آیا میتوانیم بگوییم چه چیزی جدید تری این عقیده شکست خورده در ٢٣٠٠ سال پیش که  توسط تشنگان قدرت آن زمان پایه ریزی شده  برای بشریت  چه ارمقانی دارد ؟ شما می فرمایید فصل  و دوره قران کریم گذشته ؟ شما خود خبر ندارید که قوانینی را به شما قالب کردند که فسیل آن  فقط در موزه های تاریخ پیدا می شود . خاهشا یک صلوات بفرستید و شیطان را لعنت کنید و به اربابانتان بفرمایید که دستتان روشده خود زنی ها را متوقف کنید فایده ندارد کمتر خانه و قبر این پیروان پاک قلبتان و از همه چی و جا بی خبرتان را خراب کنید و آتش بزنید . وسلام  و تا سخنی دیگر


Share/Save/Bookmark

more from Reza 41
 
Anvar

Laws of Physics Are to Be Broken (when convenient!)

by Anvar on

As-Salamu Alaykum:

*Reza 41* - I’ve shown up late.  Hope there’s still some snack and Pepsi left for me.

I like the picture you posted.  I think it shows the moon going through its natural phases.  Or is it a depiction of the moon as it was being split in two?  I think the scientific term for that phenomenon, in Arabic, is Shagh Al-Ghamar.  Could it be the 19 days that you’re questioning apply only to a portion of the split moon that’s now orbiting the earth faster?
//en.wikipedia.org/wiki/Splitting_of_the_moon

I’m glad that you are an advocate of Laws of Physics and agree that everything must make sense.  At least, that’s my impression, since you state that you believe in certain things because they are: “… provable under the principles of Physics…”

Of course, as you know, Laws of Physics can’t explain everything.  I, for one, have always had a problem to scientifically prove to infidels how the Al-Buraq turned into a multi-passenger flying machine that flew from place to place, centuries ago.  They assert that the Wright Brothers invented flying.  
//en.wikipedia.org/wiki/Buraq

By the way, Buraq is not to be mistaken with Burqa.  The Burqa is a priceless gift to civilization that was scientifically designed to protect, and elevate the status of, women.
//en.wikipedia.org/wiki/Burqa

Some people I know, like you, have an inquisitive mind and are always questioning me about Middle Eastern culture, mythology, and theology.  Currently, they are questioning me about Jamkaran, in Iran.  Can you help me to explain to them how, according to the Laws of Physics, it is possible for a human being to have been living in a well, over there, for centuries?  I hope I’m not making a fool out of myself as I don’t know much about Jamkaran.  Feel free to correct me if he is in a well in another part of the world.
//en.wikipedia.org/wiki/Jamkaran

Maybe you can help me to deal scientifically with these unbelievers.  But then again, you’re not a Baha’i and probably don’t necessarily believe that the Relationship between Religion & Science must be Harmonious.  So, don't bother yourself.

I’ll jut watch some of these scientific videos and maybe, one of these days, I’ll get the picture.  Insha’Allah.

(Neal Armstrong and a scientific proof of the center of the world)
//www.youtube.com/watch?v=Ixfk4LsKWnw

(NASA pictures and belt of rocks prove moon was once split)
//www.youtube.com/watch?v=SoNcDhXM48s

(Place where Buraq was tightened in Jerusalem)
//www.youtube.com/watch?v=AM5vqlTe_g4

Allah’u’Abha, my friend.
Anvar


Reza 41

جناب قرائتی مسئول بخش سواد آموزی ونکور کانادا

Reza 41


جناب قرائتی بخش ونکور کانادا شما به یک غلط گیر نکردید یعنی جا انداختید. کلمه سفسته با ط دسته داره شما که به دسته اش گیر نکردید نمی دانم شاید از دسته اش ترسیدید و معلوم میشود شما هم مثل من بی سوادید حالا خوبه که بنده اذعایی ندارم ادعای این آقایان دکتر (بیشتر مریضند تا دکتر) بعضی اوقات فلان خر را پاره میکند در ضمن بنده یک رفیق مگس وزن بیسواد دیگر دارم یک ذره مالی خولیایی داره فقط زیادی خورده سنگین شده  میگه من سازنده تمام زبانها هستم ولی یک سری کتابهایی نوشته هر چی غلط غلوت جمله ای املایی هست را توش جمع کرده این دوست بی سوادم مثلا نمی دونه مثلا حد مفرد حدود جمع هست و حدودات فقط مورد استفاده بی سوادها مثل خودش و من قرار میگیرد .آقای قرائتی یک جا اضافه اگر دارید , اایشان را هم همرا بیاورم . مرثی ..ببخشید مرصی


default

Thank you Farshadjon

by Badi19 (not verified) on

Yes dear Farshad - this is the 'Baha'i way' to deal this kind of people. Thank you.


default

رضا البته تو مگس وزن کم سواد

نهضت سواد آموزی ونکوور و حومه (not verified)


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم
پيش از هر چيز نيت مي کني و براي اطاعت از دستور خداوند عالم، وضو را آغاز مي کني سپس ده بار با خط خوش بنویسید و بلند بخوانید

ارمغان
اهانت
بهار الانوار
کوته خرد
نعوذ بالله

رضا خاهشا یک صلوات بفرستید و شیطان را لعنت کنید


farshadjon

You better learn how to write!

by farshadjon on

The writing style looks like a person with 6th grade old school education (AKABER).

Mr. Reza 41,

I know that it may be hard for you to write in proper English but for God’s sake, learn how to write in Farsi properly. Your blog has too many spelling and grammar mistakes, which undermine your arguments.

  When you have no knowledge about the subject matter and you can’t write couple of paragraphs in Farsi properly, it is better not to discredit yourself with the childish writing style.

P.S. Please read over this paragraph, find your spelling mistakes, and write at least 10 times from your mistakes to learn:

معمولا با احانت های شخصی و سفسته سعی در گم کردن مسئله میکنید  پس اگر یک سنگین وزن وارد میدان شود چه میکنید ؟  آیا میتوانیم بگوییم چه چیزی جدید تری این عقیده شکست خورده در ٢٣٠٠ سال پیش که  توسط تشنگان قدرت آن زمان پایه ریزی شده  برای بشریت  چه ارمقانی دارد ؟ شما می فرمایید فصل  و دوره قران کریم گذشته ؟ شما خود خبر ندارید که قوانینی را به شما قالب کردند که فسیل آن  فقط در موزه های تاریخ پیدا می شود

 


alborz

از مرجع تقلید خود، "دکتر ازل"، جوابی نگرفتید؟

alborz


اشکالی نداره. از وسیله‌ای به نام اینترنت میتونید استفاده کنید. تفاوتش در این است که باید فکر کنید تا اطاعت!  موفق باشید.

 

//en.wikipedia.org/wiki/Bah%C۳%A۱`%C۳%AD_calendar

//www.bahai.us/bahai-calendar

البرز


Shazde Asdola Mirza

Reza: you are just a digusting Hezbolah thug, with lots of time!

by Shazde Asdola Mirza on

S.A.M (an official Khar Vazir)