مرگ غریزه


Share/Save/Bookmark

Shahriar Zahedi
by Shahriar Zahedi
22-Apr-2011
 

از اون روزی که ما آمدیم الف رو از  ب  تشخیص بدیم، سر و کله نحسش پیدا شد و شروع کرد به دستوردادن.آنچنان بکن و نکنی راه انداخت که سرم  به دوران افتاد. نکش، ندزد، به زن دیگرون به چشم همشیره گی‌‌ نگاه کن، دروغ نگو و  خلاصه صد تا دستور دیگه. هر غلطی رو که طبیعتم میگفت بکن ، اون میگفت نکن. هر چه مخالف طبیعتم بود، میگفت بکن. خلاصه مطلب، اعصابم رو حسابی‌ خط خطی‌ کرده بود.

هر چی‌ سعی‌ میکردم به دستوراش عمل کنم ( نه‌  اینکه بخوام. از روی اجبار، از روی ترس) بیشتر توی هچل می‌‌افتادم. در جهت عکس طبیعت رفتن واسه سلامتی خوب نیست. اگه اونچه میخواهی بکنی، بایست بکنی، نکنی، عقده میشه می‌‌افته به جونت، پدرت رو در میاره. بهش می‌گفتم درست  نیست این کارا، عاقبت به شر میکنی ما را. ولی گوشش بدهکار نبود  و بّر اجرای دستوراش پا فشاری میکرد.

میگفتم این چطوره که گردن کلفتا و از ما بهترون شامل دستورات شما نمیشن؟ تا به پولی یا مقامی میرسن، هم میدزدن، هم میکشن، هم دروغ میگن، هم زن دیگرون رو قاپ میزنن و هم هزار کار، بقول شما، خلاف دیگه میکنن و آب از آب تکون نمیخوره. اونا با طبیعت وحشی خودشون خوشن ولی ما عوام الناس بایس طبیعتمون رو اهلی کنیم و یک قلاده هم به گردنش بندازیم. عجب بساطیه!

سالها گذشت. انگار چند هزار سال گذشت. او یک وجب کوتاه نیومد و ما هم، از  ترس مرگ، مجبور به اطاعت از فرمانهای اجق وجق او شدیم. حالا هم عقده‌ای و عصبانی و درب و داغون اینجا نشسته ایم و موندیم که ما را چه شد.


Share/Save/Bookmark

Recently by Shahriar ZahediCommentsDate
In Southern Russia
-
Apr 08, 2012
Long live the Shah(s of Sunset)
-
Mar 12, 2012
نادر قلی‌ خان افشار
8
Jul 19, 2011
more from Shahriar Zahedi
 
Sahameddin Ghiassi

تنها راه رهایی این است که مابایست همه آزاد شویم و همه از قید ها

Sahameddin Ghiassi


تنها راه رهایی این است که مابایست همه آزاد شویم و همه از قید بندهای استعماری و استحماری رهایی پیدا کنیم وګرنه آزادی یک ګروه نه تنهاکافی نیست که موجب مشګلات بیشتری خواهد شد. مثلا در ایران جوانان ما در آرزوی عشق و دلدادګی و یا عشق همراه با سکس میسوزند در صورتیکه همتایان غربی آنان اکثر از این موهبت استفاده میکنند دختران و زنان جوان با مردان جوان رابطه های عشقی جنسی دارند بدون اینکه مرد ثروتمند و یا مسن باشد  دختران به آغوش پسران همسن سال خود میروند و با آنان به راحتی نرد عشق میبازند  در صورتیکه در خاورمیانه به غیر از استثناهایی مردان باید ثروتمند باشند و یا حداقل بتوانند مخارج زندګی یک زن را عهده دار شوند  تا بتوانند به آن زن دسترسی داشته باشند  بسیار اتفاق افتاده است که زنان حتی تاحدود بیست سال از همسر خود جوانتر هستند  ولی این مرد بدبخت است که بایست کار کند  خانه اجاره کند ماشین داشته باشد و بتواند مخارج خانم را بپردازد  زنان ودختران در پی مردانی هستند که ثروتمند و یا کارمند های پول درآری باشند تا با آنان ازدواج کنند  خوب حالا این خانم که خودش همسر مردی مسن تر از خودش شده حالا کبکش خروس میخواند و میخواهد یک بوی فرند به نوع غربی یا معشوق جوانتر از خودش حتی داشته باشد تا کمبودها جنسی خود را ارضا کند  و یا حتی از بودن با مردی جوان لذت ببرد.


divaneh

گوش نکن

divaneh


فقط بکن.