ایا عباس عبدی و جناح وی از دستگیری های اخبریاد می گیرند

عباس عبدی مطلبی د رمورد حجاریان در وب لاگ خود نوشته است. نوشتاری کوتاه برای وی نوشتم. امیدواریم که هر چه زودتر اقای حجاریان و دیگر زندانیان دولت کودتا آزاد شوند

ما در کانادا تلاش زیادی می کنیم که تمامی زندانیان سیاسی و غیر سیاسی از قوانین و وکیل برخوردار باشند
ما بر عکس اقای حجاریان و نبوی، که خود دست اندرکار مخوفترین سازمان های امنیت دنیا بودند و باعث شکنجه و آزار و اعدام هزاران جوان ایرانی در سالهای 60 بودند که جرمشان این بود که عدالت اجتماعی می خواستند و در قبال یکدست شدن رژیم برای سرکوب دگر اندیشان در دوران جنگ معترض بودند و.اشتباه بزرگمان این بود که در دام خشونت جناح مخالف افتاد و راه برای تسویه خونین باز شد، اکنون خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی جریانات اخبر بدون قید و شرط هستیم.

ولی ما بر عکس اقای حجاریان و دیگر دوستان شما، از حمایت مان در قبال اعدامهای انقلابی سال 57 در دادگاه های غیر منصفانه با حضور وکیل مدافع که خودمان خواهان افزایش آنها هم بودیم، یا د گرفته ایم. در ان دوران به مردم یاد ندادیم که اعدام کشتن انسان هست و خشونت راه بجائی بغیر از برادر کشی نخواهد برد.

اینک ما در تبعید اجباری و تجربه دلنشین دموکراسی در کانادا، که امیدواریم همه مردم ایران چه طرفداران اقلیت جناح احمدی و دیگر جناحها و دگر اندیشان این نعمت الهی را هر چه زودتر داشته باشند، یا دگرفته ایم که فراموش نکنیم و لی تجربه بگیریم و. خواهان آزادی همه زندانیان غیر قانونی حوادث اخیر باشیم.

سوال این هست آیا شما و دوستان شما یاد خواهند گرفت که نقدی بردوران سیاه 60 بزنند و با بازگویی آن جلوی تکرار این فاجعه رابگیرند.همانگونه که به اقای سحر خیز که خدا نگهدارش باشدو از گزند گزمگان استبداد در امان ، گفتم معتقدم که آدم اندیشمند مخالف بیرون از زندان بهتر از زندان و یا شهید ش هست .آزادی زیباست با همه اعم از مخالف و موافق دوست و دشمن مثل هند بزرگترین دمکراسی دنیا

سعید سلطانپور
روزنامه نگار کانادا

.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!