ایران مادرم دلم برایت در غربت تنگ شده

مثل اینکه گرگان دندان تیز کرده اند

با شروع شلوغی ها در ایران کشور های قدرتمند و صنعتی میخواهند با رژیم تهران مذاکره کنند و باحتمال این مذاکره در جایگاه قدرت است. زیرا آنان اینطور فکر میکنند که ایران چند تکه شده مردم کتک میخوردند وعصبانی هستند. و لذا دولتمردان ایران میتوانند به آنان بیشتر امتیاز بدهند. مثل اینکه در خانه ای بین پدر و مادر و بچه های خانواده اختلاف بیفتد و با هم به زد و خورد و دعوا و فحاشی بپردازند در آنوقت همسایه از در و دیوار بالا میروند که با استفاده از موقعیت ایجاد شده خانه را غارت نمایند. فرض کنید که پدر خانواده مادر را به قتل رسانیده است و حالا پدر که در اثر یک عصبانیت و یک جنون آنی مادر را کشته است حالا ناراحت است که چگونه خود را قایم کند و از دست پلیس فرار نماید و فرض کنید که بچه هم کوچک هستند و توانایی مبارزه با همسایه های غدار را ندارند آن وقت است که غارت کامل تو سط همسایگان بی انصاف شروع خواهد شد.

آنان با حمله دست جمعی همه توان و اموال خانواده را به یغما میبرند و فرزندان کوچک خانواده اسیر و در بدر و یتیم و بی کس میگردند و به لانه های فساد و به دزدان دیگری پناهنده میشوند. حالا اگر پدر با مادر همکاری و همدلی میکرد و با هم بودند هم بچه خوشبخت بودند و بهتر زندگی میکردند و هم مادر کشته و پدر قاتل فراری نمیشد. فرض کنید که همسایه ها باعث این اختلاف و کشتار بودند. آنان به زن گفتند که شوهر تو به تو خیانت میکند و با زن دیگری سر و سری دارد. و یا به مرد خانواده اینطور حالی کردند که همسرت به تو خیانت میکند با مردی رابطه دارد و شاید اصولا آنان باعث اختلاف و جنگ و کشتار شدند تا بتوانند از آب گل آلوده ماهی بگیرند. آنان با ترفند و بدگویی غیبت زن و مرد را بجان هم انداختند و بچه ها را یتیم و بی پدر ومادر نمودند و آواره شهر و دیار.

متاسفانه فرد گرایی در شرق غوغا میکند. هرکسی از هر طبقه ای که باشد تا دستش به دم گاوی بند شد. خود و خدا را فراموش و به جان مردم بینوا میافتد. میخواهد تمام ثروت مملکت را به تنهایی و یا به همراه اهل بیت و آقا زادگان بلع کند. بجای خدمت خیانت را پیشه میکند سرمایه های کشورهای فقیر به دست ستمکاران جابر و حاکم بجای اینکه برای رفاه و تعالی مردم خرج شود سر از بانکهای خارجی در میاوردند. البته بانک ها هم این سرمایه دزدی شده را به دزد اولیه پس نخواهند داد بلکه خود آنرا میربایند. در حالیکه ژنرالهای وافراد تحصیل کرده دنیای سوم در دنیای اول به ظروف شویی و گرد گیری خیابانها و بعنوان کارگران ساختمانی مشغول بدست آوردن لقمه نانی هستند. و مرتب تف تف میشوند وهمه گونه حقارت را بایست تحمل کنند. دزدان دنیای سوم میلیارد ها میلیارد دلار در بانک ها خوابانده اند که روزی استفاده کنند غافل از اینکه دولتها ی پیشرفته با کمترین بهانه ای همه آن دلار های ملت راکه غارت و دزدی شده است بالا خواهند کشید. و یک دلار هم نم پس نخواهند داد.

نظر سیستم جهانی بی تفاوت کردن و ظالم کردن مردم در دنیای سوم است و این بجز از راه هدایت آنان به مسیر بیسوادی و بی مایگی میسر نیست. گرچه حتی تحصیل کرده های دنیای سوم هم بعضی وقت ها به این بی انصافی ها و دزدی ها آلوده میشوند ولی اگر بیشتر و عموم مردم تحصیکرده و با اطلاع باشند شاید براحتی گول عوامل غارتگر را نخورند. آیا هیچ کس از خود میپرسد که چرا میلیونها معتاد در کشورهای خاورمیانه وجود دارد ؟ چرا کشور عزیزمان افغانستان این طور سوخته و ویرانه کشته است. چرا خراسان بزرگ را تکه تکه کرده اند؟ چرا جوانان ما بایست برای یک لقمه نان در کشورهای مثلا پیشرفته هر کاری را انجام دهند؟

چرا رهبران کشورهای دنیای سوم مهربان و دلسوز ملتهای خودنیستند و همیشه بفکر غارت وپر کردن جیبهایشان هستند. سرتاسر آمریکای لاتین و آفریقا و آسیا پر از ثروتمندانی هست که مالها و پولهای انبوه خود را از راه مشروع و انسانی بدست نیاورده اند در حالیکه مردمانشان در زیر خط فقر زندگی میکنند حسابهای بانکی آنان مملو از دلارهای نفتی و دلالی های غیر قانونی و جنایت ها بی حساب است. و تا مادامی که کارد به پوست همه مردم نخورد همه از ترس اوباش و آدمک های شست و شوی مغزی شده اربابان پول ثروت و شهوت سکوت میکنند. تنها مادامی به فغان میآیند که دیگر امیدی برای زنده ماندن نداشته باشند و جلادان زندگی را به آنان چنان تلخ کرده اند که مرگ وهستی برایشان دیگر تفاوتی نمیکند.

درحالیکه رژیم های وابسته و غیر مردمی ملت را قتل و عام میکنند سرمایه داران شیک و کراوات زدن برای غارت ثروت ملی آنان نقشه میکشند. سیستم بین المللی ارتباط جمعی که در اخیتار غارتگران است هر چه بخواهد به روی پرده تلویزیونها و آنتن های رادیو میبرد و هر چیزی را وارانه نشان میدهد تا مردم عادی گیج و گنگ شوند. اکنون که ملت های ما در زیر تازیانه و شکنجه هستند و دارند له میشوند. آقایان در فکر گرفتن امتیاز از رهبران وحشت زده هستند و شاید آنان برای حمایت و بقای خود تمامی ملت را به پشیزی بفروشند.

مردم خاور میانه متحد شوید با هم همفکری و اتحاد داشته باشید. از دین اسلام بعنوان یک چسب استفاده کنید. با استفاده از دین یک پارچگی خود را حفظ کنید. با استفاده از زبان و تاریخ یک پارچه خود دوباره دور هم جمع شوید نه تفریق. دین و زبان وتاریخ و قهرمانان ملی و دانشوران و بزرگان شما یکی هستند از آنان برای دوباره متحد شدن استفاده کنید. ایران بزرگ توران بزرگ و خراسان و آریانا همه برادر و خویشاوند هستند بیگانگی را کنار گذارید و متحد شوید. دین فروشان و بی خبران و دزدان را از خود برانید. قدرت در دست تمامی شماست نه در دست مزدوران و غارتگران و دروغ گویان و فتنه آفرینان.

برادر کشی دیکتاتوری و قساوت و شهوت و حرص پول از صادرات دشمن غدار ماست. خود خواهی و دیکتاتوری بما تحمیل شده است. مغروران بی شعور و ابله و پست فطرتانی که پست های حساس را بدون لیافت اشغال کرده اند دنباله غارتگری و استعمار شرق و غرب است آنان دلسوز ما نیستند آنان منافع خود را میخواهند. اگر ما با دانش و لیاقت با آنان رفتار کنیم نمیتوانند ما را برده سازند. این ظلم و جور و بی تفاوتی صادراتی است که ما را برده آنان میکند.

عوض کردن یک دیکتاتور با یک دیکتاتور دیگر دردی را دوا نخواهد کرد. بایست ریشه دیکتاتوری را کند. آزادی بیان و فکر و اندیشه. احترام به دیگران. دانش و فرهنگ و داشتن صنایع زیر بنایی و مراوده با همه ملت های جهان و دوری از انزوا و با هوش بودن و داشتن روابط انسانی و منصفانه با سایر مردم و کشور ها عشق و علا قه به مردم و خدمت به آنان است که میتواند ما را رها یی دهد. دزدی جنگهای بی حاصل. فحشاو ظلم و اعتیاد نداشتن کار و نداشتن امکانات تحصیل برای مردم غارت سرمایه ملی ودادن رشوه برای همه ملت های ما زیان آور است. اکنون دیگر با جنگ وکشت و کشتار مسایل حل نخواهد شد. بایست با عقل ومنطق واستدلال مشگلات را حل کرد.

بهر حال گرگان گرسنه سرمایه و شهوت همه دندان تیز کرده اند که از متحد نبودن ما سو استفاد ه کنند. ما را بجان هم بیندازند و به ریش ما بخندند و برای غارت و گرفتن امتیاز های بیشتری خط و نشان بکشند.

امید وارم که یک شوری ملی مرکب از تمامی اقشار ملت های ما مثل پارلمان اروپا و با شرکت نمایندگان همه قوم ها و مذاهب و تیره ها با کمک هم ما را به آینده ای درخشان هدایت کنند. زنده وجاوید باد تمامی ملتهای خاور میانه.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!