طراحی برای فتنه گریهای در خاورمیانه

طراحی برای فتنه گریهای در خاورمیانه

متاسفانه مدتها است که مردم خاورمیانه را بهر بهانه ای بجان هم میاندازند. چند شب پیش یک آقای چینی میگفت که در کشور چین هم بین پنجاه تا شصت اقلیت زندگی میکنند و اینکه ما فکر میکنیم که تمام چینی ها یکسان هستند اینطور نیست آنان هم مثل ما که ظاهرا با هم همشکل و هم قیافه هستیم ولی زبانهای مختلفی داریم میباشند ولی همه تصمیم گرفته اند که یک زبان مشترک برای کشور چین انتخاب کنند و همه با هم با آن زبان صحبت کنند منادارین.

بهر حال حتی در یک کوچه هم مردم با هم فرق دارند. همانطوریکه در آمریکا اکنون ظاهرا سیاه سرخ و سفید زرد همه یک ملت را تشکیل داده اند ولی در بین ما که باهم خیلی نزدیک تر هستیم اینهمه فتنه درست میکنند. فلات ایران و آسیای ضغیر و آسیای میانه در حقیقت چیزی نظیر همان چین میباشد با تفاوتهای اندکی که ما باهم داریم. در ضمن ما در طی سالهای متمادی با هم در آمیخته ایم همانطوریکه در اول هم که آریایی ها به فلات ایران آمدند با مردم محلی اینجا آمیخته شدند.

ترکان تورانی و ایرانیان فلات ایران هم به هم جوش خورده و باهم در آمیخته اند. این است که ما تمامی ملتها خاورمیانه یک نژاد و یک کشور هستیم. امپراتوری پارس اکنون وجود ندارد و ما باهم در آمیخته ایم. اختلاف متاسفانه بین کردها و ترکها و یا دیگران دست پخت استعمار است وگرنه دوملتی مثل کردها و پارسها و یا تورانی ها همه با هم در آمیخته اند.

متاسفانه اختلافات زبانی و دینی عوض اینکه مارا بهم نزدیک تر کند باعث دوری بیشتر ما از هم شده است و در نتیجه با تفرقه ملتهای جهانخوار را بخودمان مسلط کرده ایم.

این اختلافهای نژادی و مذهبی ما نتیجه اش استعمار بیشتر و تفرفه و نفاق بیشتر است و در نتیجه دیگران بر ما مسلط خواهند شد. این تقسیمات کنونی همه مصنوعی هستند. مگر میشود که یک مردم یک ملت را در چندین کشور اسکان داد. ما بایست یک کشور فدرال و یا یک اتحادیه نظیر اروپا داشته باشیم. متاسفانه استعمار غرب و شرق به کمک عواملشان که همان ثروتمندان خاین و به ملت و کشورشان هستند با غارت مردم این کشورها آنان را به فساد و دزدی سوق میدهند. درکشوری که قانون نیست و فساد بیدادمیکند واضح است که رشوه خواری خیانت هم پایه ریزی میشود.

از یک طرف مردم و ملتهای  مارا بجان هم میاندازند و از طرف دیگر با دامن زدن به فساد و تباهی و دزدی تمامیت خواهی و حسادت و ظلم و بردن سرمایه های ملی به کشورها مثلا پیشرفته و صرف کردن آن برای خوشگذرانی ها و لخرجی ها سرمایه مردم را میدزدند بوسیله عوامل خودشان از بین میبرند  و در آمریکا و یا اروپا صرف عیاشی و خرید های غیر ضروری میکنند و تا ابد میخواهند مردم را به دریوزه گی و بیچارگی و فساد و اعتیاد بکشانند.

امیدوارم که روزی عدالت برقرار گردد و ثروتمندان غارتگر خارجی و همتایان داخلی شان از دزدی و جنایت و تفرقه اندازی و تمامیت خواهی و فساد دست بردارند و هیچکس حاضر نشود مال حرام بخورد و زندگی دیگران را سیاه کنند و مردم دیگر را به خاک سیاه بنشانند. خداوند فرموده است که

آی ثروتمندان شیاد بدانید که فقیران امانت های من هستند به آنان اجحاف نکنید. سیستمی که اکنون میخواهند جا بیاندازند یک سیستم است که تنها میلیاردها بایست باشند و طبقه متوسط بایست نابود شود و طبقه فقیر هم بایست خدمتگذار طبقه های مرفه باشند. برده و ارباب باید باشند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!