حالا ببینیم جمهوری اسلامی دربارهٔ اسرائیل چه غلطی میکند

یک “دانشمند” دیگرشان را هم اسرائیل کشت.  خودشان میگویند که کار اسرائیل بوده.  دو تا دانشمند دیگرشان را هم که گفتند اسرائیل ترور کرده.  پایگاه موشکی‌شان را هم که در قلب تهران منفجر کردند. یکی‌ از رهبران حماس را هم که عازم ایران بود در دوبی‌ به درک واصل کردند.  اون میمون تروریست جیره خور ایران، عماد مغنیه را هم که در سوریه به درک فرستادند.  

چرا جمهوری اسلامی یک پاسخی به اسرائیل نمیده؟  چی‌ شد؟  ۳۲ سال عربده کشی‌، و عّر عّر کردن و پرچم آتیش زدن چی‌ شد؟  د یالله دیگه!  هوپیمای پیشرفته صاعقه شون رو بفرستند.  ناو پیشرفته جماران رو بفرستند و کلک این یهودا را بکنند دیگه.  مگه نه قول دادند که اسرائیل رو از صفحه روزگار حذف میکنند؟  مگر نه اینکه قرار شد مشت محکمی به دهان امپریالیست و صهیونیست بزنند؟  پس چی‌ شد؟  ترسیدند؟  جرأت ندارند؟  فقط بلدند که عّر عّر کنند و پرچم آتیش بزنند؟  اسرائیل باید دیگه چکار کنه که قابل پاسخ باشه؟  به خواهر خامنه‌ای تجاوز کنه؟  تو روز روشن در وسط تهران پشت سر هم ماشین منفجر میکنه و شما الاغ‌های جمهوری اسلامی فقط شعار میدید. هنرتون فقط همینه: شعار دادن و عربده کشیدن.  

تنها شجاعتی که دارید برای حمله به سفارت است.  اصلا میدونید چیه؟  نه جمهوری اسلامی و نه نوچه‌های چماق بدستش جرات حمله به اسرائیل یا کسی‌ دیگر را ندارند.  یک مشت ترسویی منفعت طلب.  اگر اسرائیل خامنه‌ای رو هم دولا کنه و… (میدونید می‌خوام چی‌ بگم) اینها هیچ گوهی نمیخورند.  به خاطر اینکه میدونند که اگر با اسرائیل دست به یقه بشند آمریکا دخالت میکنه و کلکشان را می‌کنه و دیگه نمیتونند چمدون‌های پر از پول به کانادا و اروپا بفرستند.

حالا هی‌ تو غرب بشینید، شعار بدهید و خیال بافی کنید که جمهوری اسلامی یک روزی ثمرهٔ انقلاب بزرگتان را بهتون میده (خنده البته).  به همین خیال باشید.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!