واكنش جالب احمدی‌نژاد به استیضاح:انحلال وزارت راه!
Ayandeh News
05-Feb-2011 (one comment)

قصد داشتم موضوع استیضاح را جدی پی‌گیری كنم؛ چراكه كار غیرقانونی انجام شد. اما چون در قانون برنامه آمده كه دولت باید تعداد وزارتخانه‌ها را كم كند و به 17 وزارتخانه برساند، بنابراین تعدادی از وزارتخانه‌ها در هم ادغام می‌شود و چون رسیدیم به این موضوع كه وزارت راه در وزارتخانه‌های زیربنایی ادغام شود، از پی‌گیری‌هایم منصرف شدم و الا قابل پی‌گیری بود. همان‌طور كه گفتم وزارت راه با وزارتخانه‌های زیربنایی ادغام، مسیر آن طی می‌شود و به مردم اعلام می‌كنیم. اگر سرپرست هم بگذاریم، موقتی است. وقتی هم ادغام شد وزارتخانه‌ای وجود نخواهد داشت.

>>>
Shifteh Ansari

Mahmoud to keep fired minister & dissolve ministry

by Shifteh Ansari on

از تابناک: 

بهبهانی جلساتی را برای هماهنگی امور انجام داده و ظاهرا قرار است در جایگاه سرپرست وزارت راه به فعالیت خود ادامه دهد.

جهان نیوز مدعی شد:

ساعاتی قبل حمید بهبهانی وزیر استیضاح شده دولت نهم در ساختمان وزارت راه حضور یافت.

بهبهانی جلساتی را برای هماهنگی امور انجام داده و ظاهرا قرار است در جایگاه سرپرست وزارت راه به فعالیت خود ادامه دهد.

گفتنی است پس از استیضاح بهبهانی، ایثارگران این وزارتخانه طی نامه ای از عملکرد مجلس تقدیر کرده اند.

فعالیت مجدد بهبهانی در وزارت راه در حالی صورت می پذیرد که یکی از نمایندگان مجلس در حمایتی ویژه از وزیر سابق راه گفت: اگر من به جاي رئيس جمهور بودم، آقاي بهبهاني را به خاطر فعاليت بيش از حدش بعنوان معاون پارلماني رئيس جمهور منصوب مي كردم تا هر روز در مجلس باشد و نمايندگان بدانند كه وي چقدر در كار خود جدي و فعال است.

//www.tabnak.ir/fa/news/146303/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%AA

 



Share/Save/Bookmark