تخریب رضا پهلوی به عنوان یک فعال
رادیو کوچه / محمد رضوی
27-Dec-2011 (3 comments)

پیش‌نویس شکایت و Draft آن در اختیار همگان و به صورت عمومی بوده است. چرا و به چه دلیل این افرادی که در آن زمان هیچ عکس‌العملی به نامه آقای پهلوی نشان ندادند پس از مطرح شدن رسمی این اقدام از خواب بیدار شده‌اند؟

اگر به نظر آن‌ها اقدام آقای پهلوی اشتباه بوده است، چرا در همان زمان اقدام به انتشار نقد یا صحبتی در این زمینه نکردند و کلن درخواست مشورت عمومی آقای پهلوی را نادیده گرفتند؟

این سوال بی‌جوابی است، که نشان‌دهنده تخریب سازمان یافته سیاسی (و نه الزامن نقد منصفانه) بر علیه آقای پهلوی است. طبیعتن بسیاری با نام آقای پهلوی و ریشه خانوادگی ایشان مشکل دارند و تا جایی پیش می‌روند که به ایشان به طور واضح پیشنهاد تغییر نام فامیل خود را می‌دهند. ولی این نمی‌بایست مجوزی برای تخریب حرکتی گروهی و ارزش‌مند باشد حتا اگر با مقاومت لابی‌های جمهوری اسلامی مواجه شود، ...

>>>
recommended by Fred

Share/Save/Bookmark

 
yar

در جواب گیلانی

yar


آقای گیلانی مگر تو خودت عقل و شعور نداری و نمیتونی از خودت نظر ی داشته باشی‌, پشتیبانی آدم بلغمی مزاج مثل تو به درد هیچکس نمیخوره و بهتره وارد معقولات نشی‌.  


Roozbeh_Gilani

حالا نمیخوام بگم "خر سلطنتی"...

Roozbeh_Gilani


چون خر حیوان  با هوش و فعالی‌ هست. ولی‌ این آقا رضا حرفی‌ زد، و ما هم از حرفش پشتیبانی کردیم، فحشش هم رو خورده‌ایم. ولی‌ بسه بابا. مردم ایران هنوز آمادگی انقلاب پادشاهی رو ندارند :)


Maryam Hojjat

RP is getting momentum

by Maryam Hojjat on

We IRANians who dearly care about IRAN & Iranians' affair must support RP in his struggle against barbaric IRI/IRI & his Islamists lobies & thugs.