تقدير از تحقيركننده مردم ايران اسكار جايزه نظام يك درصدي
kayhannews.ir / سيدمحمد عماد اعرابي
28-Feb-2012 (5 comments)

بياييد با هم به عنوان يك شهروند اروپايي يا آمريكايي، مردم ايران را از دريچه دوربين اصغر فرهادي نگاه كنيم؛ چه مي بينيم؟

>>>
recommended by پندارنیک

Share/Save/Bookmark

 
Siamak Asadian

حزب خائن توده: معلم ، مروج و منبع اصلی مزدوران " کیهانی"

Siamak Asadian


To fully understand where such propaganda comes from, one must recall the sort of "training" these people recievced from their KGB masters in erstwhile USSR.

See the book review before:

//news.gooya.com/politics/archives/2012/02/136541.php


Siamak Asadian

Quoting "Brecht" while executing Saied Soltanpours of Iran

by Siamak Asadian on

These IR thugs and their supporters and apologists i.e. Tudeh "people," (with due apologies to all people) simply have no limits when it comes to depravity.

And these kinds of grabge Nazi propaganda get postred in here, on a daily basis.

 


Siamak Asadian

Kissing IR's Halal, Islamic Capitalist behind, while condemning

by Siamak Asadian on

"the West."

If it wasn't for the "West" you even wouldn't even have your misrable little PCs to type all these garbage Nazi propaganda.

IR's Halal, Islamic Capitalism makes the West look like saints.

Tens and hundreds of Iranain labor activists in jail and these idiots don't say a word about it.

Not only they don't say a word about it, they still assist IR in its crackdown, thorugh giving mullahs moral support, by posting this kind of total garbage Nazi propaganda.

And you thought they supported IR only 30 years ago.

NO, they still support mullahs. Today they just can't do it as forcefully as they used to.


Siamak Asadian

گزارش مکتبی مراسم اسکار!

Siamak Asadian


بسمه قاصم الجبارين و جبارالقاصمين و باز بالعکس.
مراسم اسکار ديشب که مصادف با شهادت حضرت علی اصغر بود ابتدا با سرود پرطنين انجزه انجزه آغاز شد. سپس اصغر فرهادی به اتفاق دختر، پسر، دائی، عمه و خاله و پسرخالۀ خود در حاليکه شعار «مرگ بر اسرائيل» سر داده بودند روی صحنه آمدند. در اين موقع پيمان معادی بازيگر نقش مقابل سيمين، يک پرچم اسرائيل را که آتش زده بود دور سالن گرداند.
زيبائی مراسم آنجا بود که در اين موقع ليلا حاتمی بازيگر نقش مقابل نادر کليد چراغ های سالن پانصدهزار نفری را زده و در حاليکه سالن در تاريکی مطلق فرو رفته بود گردش پرچم آتش گرفتۀ اسرائيل درخششی چشمگير داشت و حاضران متوجه شدند که آستر آن نيز پرچم آمريکا ميباشد. به محض روشن شدن چراغ ها تيم اسرائيل به اتفاق کارگردان و فيلمبردار و بازيکنان و مربی و کاپيتان و نيمکت نشين ها سالن را ترک کردند.

حضور شاعران جوان فلسطينی بر روی صحنه، اتفاق غيرمنتظرۀ مراسم ديشب بود که گفتند تا زمانی که شعرهائی را که در وصف مقام معظم رهبری گفته اند قرائت نکنند، نميروند.
يکی از شاعران فلسطينی در حاليکه به تصوير مقام معظم رهبری که با پروژکتور مخصوص به ديوار افتاده بود اشاره ميکرد چنين خواند:
اَنتَ لوطی، اَنتَ لوطی. (تو لوطی هستی، تو لوطی هستی)
اِنّی طوطی، اِنّی طوطی. (من طوطی هستم)
اهدنا المواجبو فی القوطی. (لطفاً مواجب ما را توی قوطی بريزيد.)
در اين موقع يکی از برادران پاسدار که خود را به هيئت فلسطينی ها درآورده بود قوطی بزرگ اعانه را خدمت تصوير مقام رهبری برد.

خاتمی چه گفت؟
در اين موقع آنتونی کوئين که برگزاری مراسم را به عهده داشت حجت الاسلام والمسلمين خاتمی را به روی صحنه خواند. پرزيدنت خاتمی که غافلگير شده بود پس از اينکه عبايش را از روی صندلی به سر و دوشش کشيد، در حاليکه خيلی بدحجاب به نظر ميرسيد، پشت ميکروفن رسيد و گفت: بسمه تعالا. بنام خدا و رسول و ائمه و با ياد سرباز فداکار اسلام شهيد لاجوردی، وقتی خانم شيرين عبادی جايزۀ نوبل گرفت من هرچه از دهنم درآمد راجع به بيخودی و بی ارزشی آن جايزه گفتم ولی آن ايام چون داشتم ميرفتم سوريه زير تابوت حافظ اسد را بگيرم فرصت نشد بيشتر بگويم اما الان ميگويم برعکس، جايزۀ اسکار آقای فرهادی خيلی برای همۀ ما علی الخصوص مقام معظم رهبری ارزشمند است و همانطور که من پارسال هم گفتم اگر به رهبری ظلم شده همۀ ما، از بزرگ و کوچک، زندانی و آزاد شده، شکنجه ديده و داغدار، بايد از ايشان معذرت بخواهيم.

تجليل از تلاش های اتمی
در اين موقع اصغر فرهادی عکس يکی از دانشمندان اتمی ايران را که قرار است به زودی ترور شود سر دست گرفته و با فرياد «ميکشم ميکشم هرکه برادرم کشت» هفت دور روی سن چرخيد و با دست دگر مقداری اورانيوم که در جيب داشت غنی نمود.

ليلا حاتمی
ليلا حاتمی بازيگر نقش سيمين در حاليکه يک ردا و شولا و عبای سرتاسر سياه به تن داشت پشت ميکروفن قرار گرفت و در بارۀ اولين ديدارش با اصغر فرهادی چنين گفت:
«اون روز من از قسمت خواهران ميامدم بيرون که ديدم يکنفر که يک پاکت بزرگ دستش بود از قسمت برادران رفت تو. حدس زدم بايد اصغر فرهادی باشه. واستادم تا بياد بيرون. ازش پرسيدم درست حدس زدم؟ گفت بعله. درسته. اون پاکتی که دستم بود يک نسخه از سناريوی جديدم بود. اميدوارم حضرت قبول کنه. بعد گفت من به چاه جمکران اعتقاد دارم.» (گريه امان نميدهد به ادامه)

هاشمی چه گفت؟
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در اين مراسم فقط با زمزمۀ يک آهنگ فولکلوريک حضور داشت:
رهبرم رهبر خونه خرابم کرد (۲بار)
رو آتيش انداخت بی سيخ کبابم کرد ...

آنتونی کوئين چه گفت؟
در اين مراسم آنتونی کوئين به عنوان تنها بازماندۀ نسل قبل سينماگران، سلام و ارادت خود را به رهبر جمهوری اسلامی ابراز داشته و گفت .... (چی؟ مُرده؟ آنتونين کوئين مُرده. پس کيو بگم؟ ... آهان) در اين موقع لئونار۲ ديکاپريو پشت ميکروفن آمد و لزوم شرکت مردم در انتخابات را يادآوری نمود.

پيام اصغر فرهادی
وقتی ساندرا بولاک ميخواست جايزۀ اسکار را به دست فرهادی بدهد، فرهادی بجای گرفتن جايزه، کت خود را درآورده به سوئی پرت کرده به شدت مشغول سينه زدن شد. اما وقتی چشمش به عريانی پشت دکولتۀ ساندرا افتاد، به زنجير زدن پرداخت.
فرهادی پس از سينه زنی و زنجيرزنی مفصل، جايزۀ اسکار را گرفته سر دست بلند نمود و گفت «بسم الله الرحمان الرحيم. و شهيد نظر ميکند به وجه الله. من اين جايزه را از رهبرمعظم جمهوری اسلامی دارم و در واقع کارگردان اصلی فيلم ايشان هستند. خصوصاً آن صحنه ای که سيمين ميخواست خودش را از ماشين نادر بيرون بيندازد، من تحت تأثير صحنه ای که رهبر معظم از قطار پائين پريده بودند که نماز بخوانند، قرار داشتم. چندين بار اين را با صدای خودشان گوش کردم، اما چون خوف داشتم صحنه کمدی شود و سؤتفاهماتی پيش بيايد، به سيمين گفتم اصلاً از ماشين بيرون نپرد.»
وی در پايان به انگليسی گفت اين جايزه را به برادر «کانتريسالتی» تقديم ميکنم. (منظور او برادر ده نمکی بوده)

مريل استريپ مسلمان شد
در اين موقع مريل استريپ که نقش خانم تاچر را بازی کرده با حجاب اسلامی کامل روی صحنه آمد و اعلام کرد که تحت تبليغات و ارشادات حجت الاسلامه «لارا بوث»، خواهرزن تونی بلر، به دين مبين اسلام مشرف شده و از فردا در پرس- تی وی مشغول کار شده و به صيغۀ جرج گالوی درخواهد آمد.

سردار فيروزآبادی
در پايان مراسم که با صلوات دستجمعی حاضران همراه بود گفته شد که سردار فيروزآبادی فرمانده نيروهای مسلح جمهوری اسلامی خارج از سالن مراسم، با خبرنگاران گفتگو کرده و از اينکه درهای ورودی سالن را مناسب سايزهای مختلف مهمانان نساخته اند انتقاد نمود.

ــــــــــــــــــ
ايميل و سايت شبانه روزی هادی خرسندی:
[اصغرآقا، سايت هادی خرسندی]
hadikhorsandi@aol.com


Arthimis

This regime's supporters

by Arthimis on

This regime's supporters are the biggest hypocrite bastards alive!!! They are despicably shamless... In case of poor "Keyhan" Newspaper that it's name has been lowered to the lowest possible by bunch of Islamo Fanatic so called intellectual bastards such as this jack ass called : 
سيدمحمد عماد اعرابي who wrote this ridiculous article here justifying his fascist regime's actions to Iran and Iranians by comparing it to the era of "Charlie Chaplin" McCarthyism in the United States!!! 

So basically it's OK for IRI to copy United States terrible past mistakes against democracy and humanity???!!!!

سيدمحمد عماد اعرابي

You little stupid  bastard, If you read this, Go and (Fill in the blanks)Yourself instead of insulting sane Iranians and Asghar Farhadi's Master Piece and a beautiful gift "A Separation" to all Iranians!