خدعۀ یاحسین میرحسین


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
16-Feb-2011
 

مفسران و تحلیلگران و متخصصین عزیز جنبش سبز از نوع ناب اسلامیستی یاحسین میر حسینی مهربانی فرموده و بفرمایند کجای بیانیۀ " سلام و درورد" میرحسین خان موسوی نا مفهوم است.

و چنانچه بیانیه بسیار سلیس و روان و همه فهم است، آیا بر این باورند که " ملت و جنبش سبز " ایران برای " احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل " و "اجرای بدون تنازل قانون اساسی" نظام پر برکت جانشان را کف دستشان میگذارند و با خطر کهریزکی شدن کنار می آیند تا دوباره به "دوران طلایی امام " عقب گرد کنند؟

و یا اینکه میرحسین خان خدعه و تقیه میکنند و هدف آزادی ایران و ایرانی است و این حرفهایشان هم نیرنگ برای خر کردن همرزمان، همکاران و همدستان اسلامیستی هار خودشان است؟

آیا از این نسبتها قبلاً به دیگراسلامیستهای شاگرد شارلاتان علی شریعتی و "امام راحل" هم نمیدادند که همه تو زرد از آب درآمدند؟

ایران و ایرانی گرفتار بلاست ، خدعه و تقیه و نیرنگ اسلامیستی تا کی؟

"افتخار بزرگ جنبش سبز در استقلال و تکیه آن بر نیروی عظیم ملت بوده است. جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.

میرحسین موسوی

تهران-۲۶ بهمن ماه ۱۳۸۹"

//www.kaleme.com/1389/11/27/klm-47781


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
ahang1001

اگر فرد ببخشد من نمیبخشم

ahang1001


فرد عزیز

من صد در صد با شما هم عقیده هستم

شاد باشید


comrade

ببخش، فرد جان

comrade


 

 

باتری جی‌، پی‌، اِسَم تموم شده بود، سر از کرانه غربی درآوردم...

Never increase, beyond what is necessary, the number of entities required to explain anything.