زنان مسئله دار خامنه ای


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
09-Mar-2011
 

دیروز روز جهانی زن بود.

زن آن موجود دو پایی است که از موهای سر تا نوک پایش برای جمیع نرینگان و تعداد قابل ملاحظه از مادینگان نظام پر برکت حاکم بر ایران و ایرانی مسئله ساز است.

زن ایرانی اگر " سر برهنه " باشد و یا حتی چکمه را روی شلوار پوشد عنان از کف نرینگان ربوده و بانی شر میشود، و دقیقاً برای همین کیفیت است که از پسر بچه لات بسیجی گرفته و فاطی کماندو های اونکاره تا "آقا " تجاوز گران جنسی، سید علی خامنه ای که نماینده خدا بر روی کرۀ زمین هم تشریف دارند، همه و همه تمام هم و غمشان زن ایرانی است و با همه چیزش کار دارند و چهار چشمی زاغش را میزنند و ترجیح بر آن دارند که همیشه لحاف پیچ باشد حتی در وسط گرمای تابستان.

ولیکن همانند هر چیز دیگر در نظام پر برکت آنچه بر ایرانیان حرام است بر خودی های اسلامیست از جان و مال ایرانی حلال تر است. شاهد این ادعا فرمایشات سردارسعید قاسمی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران که در جمعی گروهی از بسیجی‌های درنده خو در خوزستان در مورد سر و وضع بعضی از هواداران زن " آقا" گفته که:

"در روز ۹ دی در تهران کسانی دست آقا بالای سرشان بود که اگر این‌ها روز عادی به خیابان می‌آمدند من اگر مأمور امر به معروف و نهی از منکر بودم، می‌گفتم این‌ها را بگیرید. این گونه افراد دست حضرت آقا را گرفته بودند و در جهت ولایت و نظام شعار می‌دادند."

تبریک

//rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=81371


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred