دستور العمل علی آقا رهبر


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
24-Mar-2011
 

پر بدک نخواهد بود اگر آندسته از ایرانیان که معتقدند میشود بدون تحریم های سفت و سخت اقتصادی که نفت و گاز را هم شامل میشود شر نظام پر برکت را از سر ایران و ایرانیان کم کرد، گوشه چشمی به این خبر رسمی بیاندازند.

نهادهای سرکوب در ایران که به هیچکس الا علی آقا رهبر پاسخگو نیستند صاحب بی رقیب اقتصاد کشور هستند، از آن برای قلع و قمع ایرانیان تغذیه میکنند و تا زمانیکه این روال ادامه دارد، آزادی ایران و ایرانی رویایی بیش نخواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه مفصلی با این خبرگزاری از جمله گفته است:

" آنچه لازم است به آن اشاره کنم این است که فعالیت‌های اقتصادی سپاه بر اساس دستور العملی است که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است و در تمام محورهای این فعالیت ما به صورت کاملا شفاف عمل می‌کنیم.

مثلا اگر همین الان به وزارت نفت یا وزارت مسکن و شهرسازی یا وزارت جهاد و کشاورزی و ...مراجعه و پرسیده شود که چه قراردادهایی با سپاه دارد، لیست این قراردادها کاملا مشخص و در دسترس است. بودجه‌ای که تا کنون تخصیص داده شده، اینکه چند سال این پروژه به طول خواهد انجامید و چقدر به سپاه بدهکار است و ... کاملا مشخص است."

تبریک

//www1.khabaronline.ir/news-132927.aspx


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
vildemose

  INTERNATIONAL

by vildemose on


pedro

Bokhor va Bechap

by pedro on

So much,

Bokhor

Bechop

Bebar

Begir

Beband

Bedozd

Bezan

Bokon

Bekosh, for akhond has been,

Bisabeghe in the history of akhond jamaat.

Let them get Farbeh, they will meet the butcher one day. 

Thanks Fred.

Stop Execution and torture of Iranians in Islamic regime Prisons