اعزام حاجی دانشجو به خارج


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
28-Mar-2011
 

بسیاری از شاخه های علوم و فنون و صنایع نوین در ایران را دانشجویانی که به خرج مردم ایران در زمان مرحوم رضا شاه به خارج اعزام شدند پس از بازگشت بنیانگذاری کردند.

دلیل ذکر این بخش از تاریخ ایران این خبر در سایت "مرکز خبر حوزه های علمیه" است.

معاون بین المللی حوزه، حاج آقا حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، در جمع "اساتید اعزامی حوزه علمیه به اولین سفر علمی خارج از کشور " فرموده اند:

"آشنایی با فضای بین‌المللی و نیازهای جهانی سبب می‌شود، فضلای حوزه، به صورت صحیح از توانمندی‌های خود استفاده کنند. برای این که اساتید و فضلای حوزه در سفرهای خارج از کشور بازدهی بیشتری داشته باشند، فرآیند چهار مرحله‌ای در نظر گرفته شده است.

گام اول کارگاه‌های آشنایی با فرهنگ ملت‌ها برگزار خواهد شد و در گام بعدی ظرفیت‌سنجی و نیازشناسی کشور‌ها صورت خواهد گرفت.

گام سوم مهارت‌های تبلیغی در خارج از کشور به صورت تخصصی و متناسب با مناطق گوناگون آموزش داده خواهد شد. در گام‌ چهارم دوره‌های زبان آموزی با اولویت‌ زبان عربی با همکاری مرکز آموزش زبان حوزه برگزار خواهد شد."

تنها یک سئوال:

بازده هزینه تحمیل شده به ایران و ایرانی این سفرهای علمی خارج از کشور چیست؟

تبریک

//www.hawzahnews.com/index.aspx?siteid=6&page...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

The Valued Trips

by Demo on

And where the precious trips of our most valued people have taken them to? To a mirage of false pride, self deceptions, arrogance, ignorance, & etc. where finally entering an "unknown world" destined for all regardless of their value pasts! Did that ring a bell?

 


mahmoudg

worthless trips

by mahmoudg on

for worthless people.


Demo

فراری از نفس خویشتن

Demo


و بعد از گذشت ۸۰ سال از نصب رضا خان سرباز گماشته در ایران برای محاسبه بازدهی خواسته شده قدم اول نگاهی به آینه افکندن و ارزیابی اعمال گذشته خویش است.
تب و لرز! !