شکیرا، حیا کن


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
05-Apr-2011
 

خدا بسر شاهده که اشغال نظامی کشورهای دیگر از سوی آمریکای اشغالگر کار خوبی نبوده و نمیباشد. ولیکن از قرار معلوم اشتهای طرف برای اشغال کردن هم سیری ناپذیر است و آنفدر هی چپ و راست به بهانه ها و ادعاهای متفاوت اشغال میکند رودل گرفته.

بفرمایید، این "گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم خبرگزاری فارس" را بخوانید تا به کنه فاجعه پُر خوری اشغالگری پی ببرید:

"شكيرا ، خواننده معروف آمريكا روز پنجشنبه در جشن بازسازی يكی از دبيرستان‌های دخترانه در پایتخت هائيتی، كه در جریان زلزله سال 2010 میلادی تخریب شده بود، شرکت كرد.

بنیاد شكيرا موسوم به "بنیاد پابرهنگان"، وظیفه اصلی بازسازی این مدرسه را به عهده گرفته است.

شكيرا در شرایطی با ادعای كمك به زلزله‌زدگان هائيتی به این کشور سفر كرده است كه پس از وقوع زلزله در این کشور، آمريكا نیز در سايه وارد شدن خسارت‌های بسیار سنگین به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در ‌هائيتی و به بهانه امدادرسانی به زلزله‌زدگان، با اعزام نیروهای نظامی، عملا كشور‌ هائيتی را به اشغال خود درآورده و از زمین و آسمان و دریا سیطره مطلقی را بر این کشور پدید آورده و به عبارتی این کشور را در حیاط خلوتش "اشغال نظامي‌" كرد."

تازه اینکه چیزی نیست، "خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم خبرگزاری فارس" سراغ مشغله جورج کلونی هنرپیشه با نسل کُشی در سودان [دوست نظام پر برکت] و دیگر جاها هم رفته و خلاصه پته همدستی هالیوود در اشغالگری را ریخته رو آب.

شکیرا، حیا کن، هائيتی را رها کن!

تبریک

//www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001141383


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Red Wine

پندار نیک‌...

Red Wine


پندار نیک‌... بالام جان، زیاد جوش نخور که این دخترک به تازه گی‌‌ با یک نره خر رفیق شده است و گمان میرود که جریان جدی است،دخترک چندین و چند سال نامزد داشت و به یکبار شب را در خانه این لندهور گذرانید و بی‌ ناموسی کرد.

غیرت..غیرت قدیم وگرنه ما را چه به این کارها !

حضرات سلامت باشند و جناب فرد خان در جلالت.

 


پندارنیک

مگه خودت ناموس نداری؟

پندارنیک


 

ببین فردی چی‌ میگم. تا حالا هر چی‌ گفتی‌، هیچی‌ نگفتم؛ ولی‌ این
یکی‌رو دیگه نمیتونم تحمل کنم. راجع به هر کی‌ میخوای چیز میز بنویسی‌، مفت
چنگت، فقط به شکیرا کاری نداشته باش که از تو چه پنهون بد جوری زلزله زده
شم.

//www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE