آش آقا رجب


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
03-Jun-2011
 

مانند صد ها مورد مشابه؛ پس از انشاء های پرشور و سطل ها اشک مجازی، فتیلۀ ماجرای قتل، ببخشید، سکتۀ هاله سحابی هم بزودی پایین کشیده خواهد شد.

پس بهتر آنست که به دعوت " اصلاح طلبان " لبیک گفت، که یکی یکی شروع کرده اند به زدن ساز سازش با خدایگان علی آقا رهبر؛ خاتمیشان طلب "عفو" کرده؛ شکوری رادشان و علوی تبارشان و عبدیشان و مابقی هم دنباله روی ایشان را و حالا نوبت آقارجب شده که روضۀ عاقبت اندیشی بخواند .

در مصاحبه با بی بی سی؛ جناب حاج آقا رجب علی خان مزروعی سخنگوی شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران حرفهای بامزه ای راجع به " جنبش سبز " و مصالحه زده است و آش جدیدی برای مردم پخته، پیش از این هم در مورد هنر آش پختن ایشان نکاتی خاطر نشان شده بود، در اینجا.

بَه بَه؛ مبارک باشد آقا رجب، مصالحه خوراک خوبی است. بفرمایید این شاخه اسلامیست " جنبش سبز " اینبار چه آشی برای ایرانیان پخته و چه در انبان دارد؟

"گروهی از اصولگرایان سنتی هستند که به یک سری از ارزش ها پایبندند و سابقه و پایگاه دارند. به نظر می رسد که با آنها بهتر می شود مصالحه را شکل داد".

خوب؛ فعلاً جنس " ارزش ها " را فاکتور میگیریم، پس با سوگلی از چشم افتاده میخواهید علیه خدایگان علی آقا رهبر مصالحه کنید؟

"تمام مصیبتی که گرفتارش هستیم از ناحیه احمدی نژاد و تیم اوست. آنها هیچ باوری به دموکراسی و آزادی ندارند و هیچ پایگاهی هم در جامعه ندارند که بتوان با آنها ائتلاف کرد."

دکی؛ تا حالا که مصیبت عظمی خدایگان علی آقا رهبر بود که "هیچ باوری به دموکراسی و آزادی ندارد"؛ آقا رجب، سر جدت و حساب بانکی سردار سازندگی؛ نگو که میخواهید با مصیبت عظمی مصالحه کنید.

" جنبش سبز از درون یک انتخابات زاده شد و نگاه آن قطعا به انتخابات است، منتهی یک انتخابات سالم و آزاد"

در آخرین "انتخابات " یک عالمه ایرانی شل و پل و کهریزکی و آوارۀ جهان و زندانی و به قتل رسیدند و همه به دستور صریح مصیبت عظمی خدایگان علی آقا رهبر.

تازه؛ با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمیشه، کی تو نظام پر برکت "انتخابات سالم و آزاد " بوده که اینبار باشه؟

راستی آقا رجب؛ هنوز نگفتی هزینه زندگی، تبلیغات، رسانه های گونه گون و مسافرت های مداوم خیل سران و کادر نو هجرت کرده به بلاد کفر از کجا تأمین میشه، در ضمن، به شاگرد منتخب آقا هما کاتوزیان, آق مهدی آکسفوردی هم سلام برسان.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

Fred Joonam,

by Tavana on

Mahmoud is right on the point. With the hope that one of his dear family members end up in Abu Mahmoud prison under American Occupiers' Eyes with their dogs next to them!!


mahmoudg

Fred

by mahmoudg on

as i have always maintained, that reconstructiuon of this regime is impossible.  They will not leave by the will of the peopl, nor will sanctions have any effect on their hold on power.  our only hope is for US and her allies to surgically pound their pillars of power, IRGC, Basij and Quds force bases into kingdom come.  The people will do the rest.


پندارنیک

راسّشو بگو شیطون

پندارنیک


 

 

 

خوش به سعادت آقا رجب که محض گٔل روش مال امروزت اینقده دراز
شده...حالا فرد نازنین، بینی‌ و بین الله ی غیر از قشون کشی‌ و بمباران و
در مضیقه گذاشتن ملت ایران، خودت آلترناتیو مالترناتیوی توی چنته داری؟ یا
اینکه تمام این عصبانیت‌ها و مردم ستیزی‌هات ناشی‌ از سرخوردگی‌هات هستش از
این اپوزیسیون بیکاره چن تا نقطه که توی خارج
فقط دارن قصهٔ حسین کُرد واسه همدیگه
تعریف می‌کنن؟