سانس ۶ تا ۸ نمایش راه سبز


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
07-Jun-2011
 

شورای هماهنگی راه‌سبز امید، سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰، با انتشار "فراخوان راهپیمایی سکوت ۲۲ خرداد" از شهروندان خواسته است، بعد از ظهر ۲۲ خرداد از ساعت ۶ تا ۸ در پیاده‌روهای میدان ولیعصر، حد فاصل میدان ولیعصر تا میدان ونک در سکوت مطلق راهپیمایی کنند.

بخش فارسی رادیو آلمان با جناب اردشیر خان امیرارجمند، که "مشاور ارشد میرحسین موسوی و سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید " در خارج از کشور تشریف دارند در این مورد مصاحبه کرده است.

آقای مشاور ارشد وارد استراتژی و هدف سانس دو ساعتۀ فراخوان راهپیمایی سکوت مطلق ۲۲ خرداد نشده و گامهای بعدی را هم لنگ در هوا به اینصورت تشریح فرموده اند:

"مجموعۀ شبکه‏های اجتماعی باید نقطه ‏نظرات خود را اعلام کنند تا تصمیماتی برای روزهای ۲۳، ۲۴ و شاید روزهای دیگری از ماه خرداد گرفته شود."

دو سال پیش بیشمار زن و مرد و کودک ایرانی در سطح کشور زیر مشت و لگد و چماق و چاقو و کهریزکی شدن و هدف قرار گرفتن تک تیراندازان نظام پر برکت روز های متوالی با شعارهائی نظیر " استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی " جان بر کف در خیابانها ماندند به صورتیکه موجب تحسین و حیرت جهانیان گشت.

حضرات میرحسین خان و آشیخ کروبی پاسخ آن تحرک ملی را با منشور " اجرای بدون تنازل قانون اساسی جمهوری اسلامی " و بازگشت به " دوران طلایی امام " دادند.

سئوال:

چه نیازی به تکرار آن تجربه است آنهم در سانس ۶ تا ۸ نمایش سکوت مطلق ولیعصر تا میدان ونک؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred