عروس خانم های زیر ۱۰ سالۀ ایران

Fred
by Fred
07-Oct-2011
 

"مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان غربی چندی پیش اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا کنون سه مورد ازدواج دختر زیر ۱۰ سال و ۲۳ مورد ازدواج پسر زیر ۱۵ سال در این استان به ثبت رسیده است.

طبق ماده ۱۰۴۱ قانون مدنی کنونی ایران «عقد نکاح دختر قبل از رسیدن به سن ۱۳ سال تمام شمسی و پسر قبل از رسیدن به سن ۱۵ سال تمام شمسی منوط است به اذن ولی به شرط مصلحت با تشخیص دادگاه صالح."

به عبارت دیگر؛ طبق قوانین نظام پربرکت و با تکیه بر رسوم زمان بربریت صحرا نشینان جزیره العرب؛ نه تنها کودکان زیر ۱۰ سال سن به "عقد نکاح " داده میشوند، بل، دادگاه های "صالح " هم وجود دارند که به ایندست توحش مُهر تأیید میزنند.

طفلک کودکان ایران!

تبریک

پ.ن. معنی اصلی واژه "نکاح " بیانگر عمق فاجعه است.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Sheila K

ignorance-

by Sheila K on

Azabeijan eh Gharbie has a lot of Dehaatie naadan


Tavana

فقدان عقل

Tavana


"..............و به عقد زناشويى تصميم مگيريد تا زمان مقرر به سرآيد و بدانيد كه خداوند آنچه را در دل داريد مي‏داند...."(قرآن مجید آیه ۲۳۵ از سوره ۲).
لغت نکاح ۵ بار در قرآن تکرار شده و هر بار به معنی ازدواج و زناشویی است. از زمان مقرر آنهم در هیچ جایی از کتاب ذکری نیست و دلیل آنهم روشن و واضح است. بر خلاف موجودات دیگر خداوند به انسان عقل و فهم و فکر و شعور داده که آنها را بااختیار و آزادی کامل بکار برد و احتیاج به آخوند و ملا و یا فریدون مشیری ندشته باشد که بر ایش خط و مشی تعیین کنند. این بلاگ نویس هم همانند همجواران خود در این سایت با نوشته های مملو از اغراض مشخص و پاک خود!!! بخوبی ثابت نموده که چه مقدار از عقل و هوش و ذکاوت بهره مند است!!!

تسلیت

پ.ن. <فاجعه> بزرگ در <فقدان عقل> است که خداوند از آن با عنوان رجس (لجن و کثافت) اسم میبرد (قرآن ۱۰:۱۰۰)


پندارنیک

چرا خودتو ایندفه لوس کردی؟

پندارنیک


 

 

واسه هر، ببخشین، کوفت و زهرماری لینک میذاری ولی به این یکی‌ که
رسید میگی‌ خودتون برین پیداش کنین
..........بعضی‌ وختا یه کارایی‌ میکنی‌
آدم شک ورش میداره......