تجزیه ایران


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
06-Feb-2012
 

حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر او

ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنیم

به این خبر خوش از جمهوری موروثی تازه تأسیس اَران توجه فرمایید:

" سیاووش نوروز اف نماینده مجلس از حزب حاکم آذربایجان نوین طی سخنانی گفت:

در جهان کشورهایی همچون کره جنوبی و کره شمالی و یا قبرس شمالی و قبرس جنوبی وجود دارند و بهتر بود آذربایجان نیز از آنجا که دولتی است که مورد تجزیه واقع شده است نامش به آذربایجان شمالی تغییر یابد.

قدرت حسن قلی اف نماینده مجلس از حزب جبهه خلق آذربایجان واحد گفت:

دو سوم اراضی به آذربایجان جنوبی و یک سومش به کشور آذربایجان متعلق است. بنظر من زمینه برای تغییر نام کشور به آذربایجان شمالی وجود دارد . قراردادهای ترکمنچای و گلستان خارج از اراده مردم آذربایجان تصویب شده است و باید لغو گردد."

به عبارت دیگر؛ بر اساس بازگشت فرع به اصل، پس از فسخ دو معاهدۀ به ایران تحمیل شده؛ نتنها هفده شهر بزور جدا شده به مام میهن باز میگردند که شامل همین اران میشود؛ بل، آقایان سیاووش و قدرت هم میتوانند با حذف "اُف" زورچپانده شدۀ روسی به نامهای آبا و اجدادی خود مفتخر شوند.

تبریک

پ.ن. اینکه کار با اینجا رسیده که هر کس و ناکسی چشم طمع پیدا کرده همه از تصدق سر سی و سه سال ایران و ایرانی دوستی نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

از اینور و ازآنورش!

Demo


از اینور سهم نفت دریای خزر از ٣٠ در صد به ١٠ درصد کاهش پیدا میکند. از آنور ارومیه بی آب میشود. از اینور کُرد و بَلوچ پخ پخ میشوند و از آنور خلیج فارس در محاصره ناوگان خارجی در می آید. از اینور آذربایجان دوباره نامگذاری میشود و از آنور امام راحل به شکل مقوا از جمکران ظهور میکند. خلاصه بازار مکاره ای است اینور و آنورش پر از مکر و شعبده بازی و خر رنگ کنی!


Maryam Hojjat

Very True, IRR is Culprit

by Maryam Hojjat on

in all IRANIAN's problems